Lupaa paljon käyttää ihmisiä hyväksi. Varokaa
Huijari rahan perässä
9
1812
Vastaukset
- munaton
Naisten petkuttaja
- Anonyymi
Millä tavalla petkuttanut?
- Sarjaauervaara
Tämäkö? www.kristianjussila.com
- HajuMukana
Ei se vaan paskasissa kalsareissa sohvalla makaaja
- 121fdh665
Kristin salhi on huijjari varokaa
- Anonyymi
Millä tavalla huijari?
- Anonyymi
KRISTIAN SALHI HUIJJASI RAHAT
- Anonyymi
kuka Kristian Salhi huijannut ja miten? tekee mieli tietää kun olen hältä ostanut tavaroita ja on minun mielestä huijannut niissä, että puhutaanko samasta ihmisestä
- Anonyymi
ilmeisesti mitään ei ole tapahtunut kun ei kerro. siis rikospohjaista? tämä on taas näitä kylän hiljaisia joita on viilattu linssiin niin että perintö on mennyt mutta näyttöä ei ole? oliko kulmahousut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2337925
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455540- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563709- 773586
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322051- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461769- 391707