Koostuuko suurin osa Niiralan kulman asunnoista home-, sisäilma- ja kosteusvauriongelmista? Olen löytänyt netin kautta samanlaista tietoa, ja eräältä naapuriltakin kuulin, että hän löysi katosta vuotavan kohdan, joka vaikutti homeelta.
Tutkittuani oman asunnon en löytänyt mitään, mutta sitten kylpyhuoneen lavuaarista löysin jotain epäilyttävää; hanan ympärillä oli kostean villaista ruskeaa hometta (?) ja samalla aloin tutkimaan koko lavuaarin, ja yhdessä osassa oli mustia hometäpliä! Kun menee lavuaarin lähelle, niin sen hajun tunnistaa. Haju on kuin perunakellarista!
Miten Nikulla toimitaan näissä asioissa?
Nikun asunnot
8
351
Vastaukset
- Niiralankulmanpuolesta
Ei pidä uskoa kaikkea, mitä muka homeesta kirjoitetaan! Home on hometta vasta kun se on homeeksi todettu!
- Kokenutoon
Nikulla työskentelevä siellä huutelee. Mä itse viime vuonna muutin halpaan nikun yksiöön, jossa edellinen asukas asui 3 kk.
Löysin sitten kesällä hometta kylppäristä ja soitin nikulle. Asialle ei tehty mitään!!
Asuin vuoden kyseisessä kämpässä, ja pienituloisenahan piti sitten tehdä kahta työtä, josta sain sitten säästöjä takuuvuokraa uusia tavaroita varten.
Ei enää nikusta asuntoja!! Niku pitäisi laittaa vastuuseen.
- VajaAkki
Olet sitten uusavuton vajakki.
Mitä teet, kun huomaat wc- pöntön haisevan?
Huudat Nikua apuun?
Hieman fiksumpi osaisi vetää vessanpöntön itse.
Kokeile tuota vetämistä sovellettuna siihen lavuaariisi.
Näytä hiven pesuainetta ja rättiä.
Vai eikö ole vara palkata siivoojaa?
Pyydä sitten äitiäsi siivoomaan. - nikun_asukas
Nikun asunnot ovat olleet laadukkaita ja kaikki tutut ovat olleet asuntoihinsa tyytyväisiä. Paremmassa kunnossa ovat kuin monet rikkaiden omistusasunnot, remontit ym. on tehty. Eikä niissä hometta ole kukaan nähnyt, olisi varmasti tutkittu perin pohjin.
Ei ole kuin hyvää sanottavaa Nikusta. - TumppuTumpelo
Ei hätää: Lavuaarissasi itää edellisen asukkaan sinne ruiskaisemat spermat. Missään tapauksessa ei kannata siivota. Jos olet sinkkunainen, ota ihmeessä se hometta kasvava läjä ja hedelmöitä sillä itsesi. Saat yhtä fiksua jälkikasvua, kuin itse olet.
- ReiskaEinariRankki
Siellä on joku taas läiskytellyt käsiään yhteen ja joku on kuullut läiskytyksen ja päätellyt että taas läiskytellen tomutellaan homeitiöitä ilmaan.
Jokatapauksessa humalaisten höpinöitä kaikki. Ja sen tietää Nikun konttorikin vuosikymmenien kokemuksella. - tötter
Voe tötterö sinä uusavuton immeinen.... Kuuleppa ku se sinun luulemasi "home " on kalkkia hanan ympärillä... Ota rätti kätteen ja siivoo se kylyppäris. Kalkki lähtöö ku laetat soodaa hanas ympärille, annnat laekuttoo tunnin ja sitte veitellä VAROVASTI raaputat sivuttaen kalakin poes. WC pöntön ja lattiakaevon, ja lavuaarin voet poestoo Pirkan Valkaisu- ja puhdistusaeneella. Ja kylläpä kuule hajut lähtöö ja puhasta tulloo. On se kumma, että on immeisiä, jotka ee piä kotiaan puhtaana. Ite oon asunna Niiralan Kuluman asunnoessa 4 otteeseen ja kaekki oovat olleet huippakunnossa. Kiitos siitä NIKULLE! Elekeepä aenaan valittako jonniin joutavvie, vuan siivotkee ja naattikkee ihanasta elämästä ja kesästä
- kaikkiselviäätutkimalla
Vuokrataloissa tehdään vuositarkastukset säännöllisesti myös Nikulla, kaikki syynätään ja kirjataan ylös. Ilmoita vioista alueesi kiinteistöhoitajalle. Tuskin Nikun taloissa on sen enempää kosteus/homeongelmia kuin muissakaan vastaavissa.
Ainahan voi ottaa yhteyttä kaupungin terveystarkastajaan, jos epäilet sisäilmaongelmaa, he tekevät tarkemmat selvitykset ja määräävät korjaustarpeet jos niitä ilmenee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785336
- 1253844
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413576- 573178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262798Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72339- 242121
- 2022025
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351681Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588