lapsen hankkiminen

cereza

Neuvoa kyselen mitä tehdä kun mieheni ei innostu lapsiasiasta... Yhdessä olemme olleet 3 ja puoli vuotta. Tilanne sellainen, puoli vuotta sitten puhuttu asiasta ja mieheni luvannut että aletaan tekemään. Puoli vuotta on jo kulunut. Olen yrittänyt keskustella, vastaukseksi saan vaan että kohta puoliin alkaa tapahtua mutta mitään ei ole tapahtunut. Lupailee vaan... Mitä tässä pitäis alkaa tekemään?

63

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aleppolainen

      Miksi et antaisi omaa lääkettä hänelle, eli koita vietellä miehesi.

      • cereza

        sitäkin on yritetty. alkaa keinot olla vähissä.


      • Vai-miehesi
        cereza kirjoitti:

        sitäkin on yritetty. alkaa keinot olla vähissä.

        Liian vähän aikaa olette yhdessä olleet. Jaa sitä on papin aamenella käyty?


      • annanjasaannamia
        cereza kirjoitti:

        sitäkin on yritetty. alkaa keinot olla vähissä.

        ehdota miehellesi.että naapuri on luvannut siementää ja useasti jos sinusta ei siihen ole.normaali mies haluaa seksi kerran päivässä,ja virilimies useammin yössä.josko ei siementä irtoa hanki jostain muualta virili mies joka ymmärtää luovuttaa satsin useasti rasian pojalle.minä ainakin annan jos joku sitä haluaa.


      • naapurinroubvva

        minulla käy naapurin setä luovuttamassa siemenensä lemmenpesääni aina kun pyydän.on mahtavaa saada satsi lemmenpesän perukoille namia nam nam


      • kovakankinen
        naapurinroubvva kirjoitti:

        minulla käy naapurin setä luovuttamassa siemenensä lemmenpesääni aina kun pyydän.on mahtavaa saada satsi lemmenpesän perukoille namia nam nam

        Älä P erkele, vaikka oikeasti tumputtelet siellä siihen omaan kätöseen.


      • vippaamaan
        Vai-miehesi kirjoitti:

        Liian vähän aikaa olette yhdessä olleet. Jaa sitä on papin aamenella käyty?

        ottakaa http://www.nytlainaa.com


    • sjkgoågip

      Mä ostin pienen vauvan bodyn jota näytin miehelle. Sanoin että näitä ostelen pikkuhiljaa kun kerran se sun lupaama vauva saadaan varmasti kohta alulle. Aluilla on!

      • Mies30v

        Niin, kyllä juttu on niin että ei kenestäkään ihmisestä saa väkisin hyvää isää tai äitiä.Tätä varten kävisin uudestaan vakava mielisen ja syvällisen keksustelun lapsesta ja haluaako todella? Onko valmis sitoutumaan lapsen tuomaan vastuuseen ?

        Ja jos mies epäröi yhtään, on teidän syytä pitää tauko asiassa ja miettiä, kannattaako lasta tehdäkään.Tyhmää kun on tehdä lapsi miehen kanssa joka ei todellisuudessa ehkä välitä tai jopa edes halua lasta.Lopulta vastuu kaatuu hyvin äkkiä sinun harteillesi.
        Lapsen kannalta taas ajateltu, se on ansainnut hyvän rakastavan kodin jossa on välittävät vanhemmat.


      • dfdddfddddd
        Mies30v kirjoitti:

        Niin, kyllä juttu on niin että ei kenestäkään ihmisestä saa väkisin hyvää isää tai äitiä.Tätä varten kävisin uudestaan vakava mielisen ja syvällisen keksustelun lapsesta ja haluaako todella? Onko valmis sitoutumaan lapsen tuomaan vastuuseen ?

        Ja jos mies epäröi yhtään, on teidän syytä pitää tauko asiassa ja miettiä, kannattaako lasta tehdäkään.Tyhmää kun on tehdä lapsi miehen kanssa joka ei todellisuudessa ehkä välitä tai jopa edes halua lasta.Lopulta vastuu kaatuu hyvin äkkiä sinun harteillesi.
        Lapsen kannalta taas ajateltu, se on ansainnut hyvän rakastavan kodin jossa on välittävät vanhemmat.

        Tämä. Tässä on hyvä pointti viestinaloittajalle.


    • Leis

      Mikä kiire lapsentekoon, jos olette olleet 3 ja puoli vuotta vasta yhdessä? Ehkä miehesi ei vielä oikeasti haluakkaan lapsia, vaan hieman myöhemmin kun on siihe valmiimpi? Pitäisiköhän sinun antaa miehellesi aikaa asian kanssa eikä painostaa asiassa?

    • Kaikenkokenuttaas

      Jalat ristiin selän taakse, kun meinaa vetää pois!

      • vuodenpäästä

        Yksi yksinhuoltaja lisää.


      • Kaikilleeipaskatykkiä
        vuodenpäästä kirjoitti:

        Yksi yksinhuoltaja lisää.

        Noinhan siinä käy, kun vain itse haluaa lasta. Noin vähän aikaa olleet yhdessäkin. Muutama vuosi lisää ilman painostusta lapsen tekoon, niin ehkä sitten mieskin haluaisi. Jos ei, niin nainen voi vaihtaa sitten miestä sellaiseen joka sen paskatykin oikeasti haluaa.


      • nonohöperö
        Kaikilleeipaskatykkiä kirjoitti:

        Noinhan siinä käy, kun vain itse haluaa lasta. Noin vähän aikaa olleet yhdessäkin. Muutama vuosi lisää ilman painostusta lapsen tekoon, niin ehkä sitten mieskin haluaisi. Jos ei, niin nainen voi vaihtaa sitten miestä sellaiseen joka sen paskatykin oikeasti haluaa.

        Paskatykin...Älä nyt itsestäsi vain puhu koko ajan :)


    • amyhxxx

      Mielestäni toista ei voi pakottaa lapsen tekemiseen tai pelotella pillerien "unohtumisella". Kannattaa ottaa asia esille ja keskustella tarkoin mitkä on kummankin tulevaisuuden haaveet ja toiveet. Mikäli lapsi ei kuulu puolisosi tulevaisuuteen niin sitten mietit itse oletko valmis uhraamaan omat lapsihaaveesi vai lähdetkö parisuhteesta. Kannattaa yrittää pitää keskustelu asiallisena eli ei esim. uhkailla erolla.
      Et kirjoittanut että minkä ikäinen pariskunta olette mutta ymmärrän erittäin hyvin, ettei naisella ole iän puolesta mahdollisuus loputtomiin odotella puolison päätöstä. Ota siis asia esille pikimmiten ja tee tämän pohjalta omat ratkaisusi.

    • Yhteinenelämä

      Miksi ? Miksi lapsenteko on päälimmäisenä elämässänne ? Kotileikki ei aina innosta tuodessaan suuren määrän muutoksia elämään , sen voi kokea myös rasitteeksi jos ei ole valmis , tokihan sinä hyväksyt kumppanisi tavan ja halun asiassa?

    • mekkk

      Riippuu minkä ikäisiä olette ja jos 25 niin odota 10 vuotta niin miestäkin kiinnostaa lapset mutta miksi vaputtansa menettämään jos ei ole pakko. Itsekkin jo aikuisen tyttären isänä siirsin aikoinaan lapsen teoa muutaman vuoden ja itse oli 24v ja naiseni 37v ja kivahan se lapsi on mutta itse en olisi halunnut sitä vastuuta mikä lapsesta on ja toiseksi se rahanmeno on aika suurta varsinkin teini-iässä ja se siitä. <<<

      • mekkk

        Näppäilyviehe olin 34v


    • simplex

      En suosittele tekemään. Kait se mies lopulta voi suostua, koska ei halua menettää sua. No sit kun on lapsi niin se kuitenkin menettää sut, kun se kolmaspyörä on koko ajan siinä, siitä ei enään eroon pääse. Ero tulee ja se on väärin lapselle.

    • lsdko

      Mikä kiire? Etkö ymmärrä miten lapset tulee vaikuttamaan myös teidän suhteeseen? Olette sitten väsyneitä, rahaa menee, ei oo omaa aikaa enää.. Kyllä mä ymmärrän miksei miehesi halua lapsia tässä kohtaan kun olette olleet keskenännekin vasta kolme vuotta. Toki ymmärrän, jos olet lähempänä neljääkymmentä ja on viimeiset mahdollisuudet. Itse naisena en kyllä noin lyhyen seurustelun jälkeen haluaisi lapsia, sillä olen nähnyt miten lapset vaikuttavat parisuhteeseen noin lyhyen seurustelun jälkeen ja ihmisten hyvinvointiin. Valitettavan usein miehet lähtee lätkimään tai alkaa käydä vieraissa kun et enää annakaan huomiota niinkun ennen.. Seurustelkaa rauhassa, tutustukaa ja menkää naimisiin. Kyllä niitä lapsia kerkiää tekemään.

    • amyhxxx

      Aika jännä muuten miten moni kommentoi lyhyttä seurusteluaikaa. Mielestäni 3,5 vuotta on ihan hyvä aika jo alkaa miettiä sitoutumista, kenties naimisiin menoa ja perheenlisäystä ainakin jos puhutaan aikuisista ihmisistä (vaikkapa yli 25v tai yli 30v). Lyhyenä seurusteluna itse pidän alle vuoden tai kahden pituista aikaa.

    • Mmmmmmmmä

      Mää voin tulla tekeen...

    • siemenet

      Ei miehet koskaan ole lapsija tehneet, antavat vain siemenet naiselle lapsentekoa varten

    • Matteuspa

      Oletko todella mennyt avioliitoon selvittämättä kummankin haavetta lapsen suhteen? Siinä tapauksessa jatka keskustelua miehesi kanssa Jos et ole aviossa ja jos lapsensaanti on sinulle niin tärkeä, että täältä kysyt neuvoa, niin vastaan: Lähde avosuhteesta heti!

    • harkintaa

      Terve mies todennäköisesti. Jännittää vain, iso asia edessä. Terveeksi uskon, koska esim. narsisti kehuskelee, etä haluaa paljon lapsia, ja tekeekin vähintään toisen kierroksen viisikymppisenä tytön kanssa. Vaarallista äitien ja lasten hengelle, jos paljastuu narsistiksi. Älkää nyt terveet "tavalliset" miehet hermostuko tästä. Narsisti on se "hauska" ja mukava ja erityisen sosiaalisena esiintyvä kotona väkivaltainen mies. Jättää "terveet" miehet sivuun, naiset menee lankaan....

    • Marcus3989
    • vaihtoonvaan

      Vaihda miestä! Ei ole mitään järkeä alkaa tuhlaamaan elämää, jos näkemykset eroaa tälläisissä asioissa. Ennen eroa keskustelkaa aiheesta. Itse tuhlasin 7 vuotta väärän henkilön kanssa kunnes selvisi, ettei hän halua lapsia. Minulla on nyt kolme lasta uuden puolisoni kanssa ja elämässä kaikki muutenkin kohdallaan.

    • loooooori

      Miksi ihmeessä pitää lapsia tehdä. Mies on viisas kun ei ala sun vouhotuksiin.
      Ei lapsi ole mikään lelu joka hankitaan kun sitä halutaan. Lapsi on huolehdittava seuraavat 20 vuotta, ajattele onko sinusta siihen. Olisitko hyvä äiti jaksaisitko kannustaa ja tukea häntä.

    • Ei mitä ongelma. Ottaa vain lapsi kysymykset joss toiset viiti. Vaikea tilanne joss saada lapset toiset kansani tai olla sinkku. Minulle riittä että toiset on tavattava ja rakkaus mukana.

    • diiba

      Vaiha mies jos ei mieli muutu. Löytyy semmosia jotks haluaa. Jos käytät hormoniehkäisyä, kierukkaa, lopeta ne ainakin ja ilmoita miehellesi että sinua ei haittaisi raskaaksi tuleminen, ja että hän saa ehkäistä kondomilla halutessaan. Uskon että ukkosi kyllästyy kumeilla räpläämiseen.

    • bmbmaadwepp

      vai onko asia niin että et anna sen hoonata sun b rappuas ja sit kun olet raskaana ja vauva tulossa niin se on ainoa reikä mihin lasti lentää reippaasti karjahdellen, jos et nyt osaa sitä antaa niin osaatko sitten kun on tarve. pelkällä kassien tyhjiksi imemisellä kyllä pärjää myös mutta ainahan vaihtelua tarvitaan. vaimo viimeisillään raskaana ollessa ei saanut antaa normaaliloosteriin joten ajelin aina b rappuun mikä taas oli aika tiukkaa ja makeaa,, lasti lensi aika nopsaan aina ja tuntui että sitä tuli enemmän kuin imemällä

      • hri

        Homot ne perseeseen haluaa.


      • I.know

        Hyi saaaatanaaa yöks teidän juttujanne ja tekojanne!

        Huom! Miehesi tai avomiehesi on kyllästynyt sinuun siksi ei halua sitä pentua. Älä ruonaa vaan jätä se paskaläjä. Jokju ylpeys sentäs naisellakin!


      • fsffhjjhhkkkkkkkkkkk

        turpakii huora!!!


      • 84320
        fsffhjjhhkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        turpakii huora!!!

        Ketä sinä haukut, vai puratko mt-ongelmiasi?


    • Summergirl1976

      Oletteko minkä ikäisiä? Olisiko kenties aikaa odottaa? Ehkä miehesi ei ole vielä valmis. Itse neuvoisin käymään asiasta vielä kunnollisen syvällisen keskustelun, jossa voitte molemmat kertoa rehellisesti omat tuntemuksenne ja mielipiteenne. Näkemyksienne pohjalta voisitte saada jonkinlaisen suunnitelman aikaiseksi. Naisille asia on erityisen tärkeä esimerkiksi biologisen kellon vuoksi. Meille asia ei ole aivan yksinkertainen. Itselläni kävi siten, että lasten hankkiminen siirtyi liian myöhäiseksi. Kun ikää tuli lisää, en saanutkaan enää lapsia. Päädyimme lopulta adoptioon. Jotkut naiset suunnittelevat myös ns. tahallisen vahingon. Sitä en kuitenkaan suosittele. Tällaiset tilanteet saattavat johtaa eroon, sitoutumattomuuteen, mutta joskus päättyvät tosi hyvinkin. Siis neuvoni: rehellisyyttä peliin. Tarvittaessa kirjatkaa faktat ylös, eli edut ja mahdolliset haasteet ilanteessanne. Onnea yrityksellenne!

    • VuokraaVaikka

      Kyllä minäkin välttelisin. Miehesi on viisas.

    • 25m

      Ihmisten ei pitäisi lisääntyä enää ollenkaan.
      Eikö nykyinen ihmismäärä riitä?
      Täysin vastuutonta ja sairasta tehdä lisää lapsia maailmaan.
      Miehesi on viisas.

    • Mies_58

      Näin vanhempana miehenä sanoisin omien kokemusten perusteella, että vaihda tuollainen vastuun välttelijä toiseen mieheen. Jos kerta olette olleet 3,5 vuotta yhdessä, kyllä yhteinen suunta pitää olla jo selvillä.
      Lapsia ei hankita, niitä saadaan, sanokoon kuka mitä hyvänsä. Biologinen kellosi tikittää koko ajan ja lapsia ei sitten välttämättä myöhemin enään voi saada.
      Omalle kohdalleni sattui nainen, jonka kanssa olimme avoliitossa monet vuodet, hän puolestaan vältteli lapsen hankintaa milloin milläkin syyllä. Lopulta homma meni siihen pisteeseen, että rakastelimmekin vain "varmoina päivinä" jolloin ei voinnut tulla raskaaksi ja käytimme 110% ehkäisyä. Erosimme, toki muitakin syitä alkoi tulemaan vuosien varrella, mutta näkemyksemme lapsen hankinnasta oli suurin syy eroomme. Silloisella avopuolisolleni oli jäännyt joku trauma omasta lapsuudestaan ainoana lapsena ja rikkonaisesta perheestä. Ammattiauttajallakin käytiin asian suhteen.
      Minulla on tosi kiva perhe nyt, osa on jo muuttanut pois kotoakin ja pari nuorimmaista ovat vielä peruskoulussa. Olen todella tyytyväinen elämääni, en varmaan olisi tässä elämäni kanssa, jos olisin jäännyt edelliseen suhteeseen. Entinen avopuolisoni jäi nysväämään omiin kuvioihinsa, hänellä ei ole lapsia tiettävästi.

      • tirdetiina

        Mukava lukea asiallinen kommentti tässä ketjussa.

        Muuten on kummallinen käsitys, että lasten saaminen jotenkin elämän. Minä en naisena ollut mitenkään innokas lastentekijä, mutta kun sitten siihen myönnyin, on elämä ollut mukavaa. Tosi tärkeä asia. Eikä lapset parisuhdetta huonolla tai paranna. Se vain tuo esille asioita, joita ei ehkä muuten kaikki huomaa.


      • nainen---

        en IKINÄ myöntyisi lapsentekoon jos en sitä 100 prosenttisesti haluaisi.


    • Tiikeri1111

      Ei Lapset suhdetta paranna usein päinvastoin.
      NIMI MERK KOKEMUSTA ON.

    • Eimitäänskidejä

      Ehkä sun mies ei halua lapsia. Elämä paljon helpompaa niitä ja omaa aikaa pitää olla esim käydä rauhassa salilla. Vaippa rahat voi käyttää vaikka johonkin muuhun :)

    • puhumallaratkeaa

      Mielestäni kyse on siitä, että vaikka olette sopineet lapsen alulle laittamisesta, niin miehesi ei siihen ehkä kuitenkaan ole valmis, jos kerran välttelee. Ja sinä et oikeastaan voi tälle asialle mitään. Sinulla ei ole oikeuttaa päättää yksin siitä, milloin sitä lasta aletaan oikeasti tekemään. Juttele miehesi kanssa, ja jos aiot sanoa hänelle "muttakun me sovittiin" tai "sinä lupasit että", niin mietipä uudestaan. Aloita kysymällä, onko hänen mielestään nyt oikea aika lapsen saamiselle. Saatat saada yllättävän vastauksen jos kysyt noin päin, etkä "milloin me nyt oikeasti aletaan sitä lasta vääntämään"- meiningillä.

    • a1kuinennaine

      Miksi pitäisi odotella nelikymppiseksi asti, että muuttuuko miehen mielipide vai ei? Minä ainakin kysyisin mieheltä, että haluaako hän niiitä lapsia ollenkaan vai ei, koska jos hän ei halua niitä lapsia, niin sitten pistät miehen vaihtoon!

      Itse olen tiennyt jo teinistä asti, että haluan lapsia. Seurustelin pari vuotta nuorena aikuisena miehen kanssa, joka lupaili lasta, mutta ei koskaan sitten suostunut lapsen hankintaan. Lopulta myönsi, ettei hän oikeastaan haluakaan koskaan lasta... Lähdin samalla oven avauksella pois.

      Onneksi tapasin kohtuullisen pian eron jälkeen toisen miehen, jonka suunnitelmiin onneksi lapset kuuluivat. Ehdimme seurustella vain alle vuoden kun tiesin, että tämä on se mies, joka on hyvä puoliso ja olisi varmasti myös hyvä isä. Olin siis raskaana alle vuosi ensitapaamisesta.

      Nyt olen jo yli nelikymppinen ja kumpikin lapsista on muuttanut pois kodista toinen opiskelemaan ja toinen avopuolison kanssa yhteen. Osalla kavereistani on pieniä vauvoja, kun taas minun lapset on jo omillaan. Olen joskus miettinyt, että jos olisin ollut kiltti ensimmäisen mieheni mieliksi, niin odottaisinko edelleen sitä, että miehen mieli kääntyy. Minusta tällaisessa asiassa ei voi tehdä kompromisseja.

      Suvussani on endometrioosia parillakin henkilöllä. Se heikentää raskaaksi tulemista. Biologisesti paras ikä on alle 30-v ikäisenä ja se pitää vain hyväksyä, että naisen keholla on lapsentekoasiassa "parasta ennen"-ikä.

      • mekkk

        Jollekkin käy että lapset nuorena ja itse miehenä olin 34v kun lasemme syntyi ja en olisi 25v jaksanut perheleikkiä ja vasta sitten lapset kun ei enää juhlimene ja matkusteleminen ja muut jutut ole niin tärkeitä. parisuhde pitää olla hyvällä pohjalle ja pitää kummankin puhaltaa yhteen hiileen että kun jälkikasvua syntyy niin perhe ja perisuhde elämä toimii eikä vasyneenä heti ruveta riitelemään ja se siitä. Nyt lapsemme jo 20v ja itse 54v ja lapsi pitää nuorena kun touhuamista rittää lapsen kanssa. Nyt jo voiton puolella. Sen verran lastani ohjeitanut että minun pitää olla 60v tai yli ennekö vaariksi haluan.


    • Jos miehesi ei halua lapsia älä pakota häntä siihen.
      Haluatko tosiaan lapsellesi isän joka EI HALUNNUT LASTA. Vai syntyykö se suuri isän rakkaus kun pääsette laitokselta kotiin kolmestaan?

      • eli-kun-mies-ei-haluu

        ... niin sitten ei tehdä? Moniko oikeasti sanoisi lapsia haluavalle miehelle, että hyväksy nyt vaan, että vaimos ei haluu?

        Jos mies ei halua lapsia, hänellä pitäisi olla selkärankaa kertoa naiselle siitä sen sijaan, että raukkamaisesti valehtelee että "joo joo, kyllä me vielä ehditään niitä tehdä". Moni nainen hankkisi mieluummin lapsen yksinään (keinohedelmöityksellä tai yhdenyönsuhteesta) kuin luopuisi lapsihaaveistaan isäksi haluamattoman miehen takia.


    • 4386hfsd

      No kyllä juu, ihan oikeasti, kuka tähän maahan vapaaehtoisesti ketään haluaa synnyttää. Tämä maa ei ole enää se turvallinen paikka,mitä se oli reilu parikymmentä vuotta sitten. Muksujen työntäminen tänne olisi tosi törkeää ja tuottamuksellista. Olen omille lapsilleni sanonut, että eläkää ilman lapsia, elämä on parempaa ja laadukkaampaa. Miehesi on fiksu, eikä halua jälkeläistensä kärsivän tuhoutuvassa suomessa.
      Harkitse oikeasti mitä olet tekemässä. Hanki kissa tai koira, niitä on löytöeläintaloissa odottamassa hyviä koteja.

    • kkkkkkkk999

      Eli onko se tekotapa hakusessa,akti?Jollei niin reikiä kortsuun,se on siinä.

      • Loretta-x

        Jo on tyhmä ehdotus ja jos toinen ei kerta selkeesti halua sinappikonetta ja sitten jos se tulee, niin saatte riidellä sitten koko ajan. Sinä jäät yksin kotiin parkuvan sinappikoneen kanssa ja ukkos istuu räkälöissä ja vikittelee tasottomia narttuja, hyi hyi!!!! Tässä vaiheessa elämääsi olisi aika vaihtaa miestä jo! Tajua nyt! Äläkä ruinaa sitä tyhmää pässinpäätä! Joku itsekunnioitus sentään !


    • mondoss

      niin kokeilkaa toisen merkkistä kortsua,minkä merkkinen kortsu nyt käytössä

    • Ajattelejärkevästi

      Minun mieheni ei saa erektiota (edes lääkkeiden avulla) ja haluaa että kävisimme yhdessä tapaamassa jonkun tummemman afrikkalaisen miehen ja kasvatamme hänen lapsen. Hieman ihmetytti alussa mut nyt olen kyllä alkanut jopa pikkuhiljaa kiihottua ajatuksesta... Mut joo ei ehkä paras tilanne tehdä lapsia ainakaan tänne nyt kun leikataan koulutuksesta/lapsilisistä/päivähoidot jne. ja tulevaisuudessa lapsen aikuistuessa töidenkin saaminen on hankalaa.

      • Ajattelejärkevästi

        Ainiin, olen kanssasi sisko :)


      • Meilläkin on käynyt jo pitemmän aikaa pari mustaa kaverusta siittämässä tyttöystävääni. Ei vaan ole vielä tärpännyt. Menisin sitten naimisiin yksin huoltajan kanssa. Näin tuleva vaimoni haluaa.


    • MiehenMietteet

      Lapsista kannatta puhua jo ennen kuin yhteen mennään...

      Ei se siitä muuksi muutu, jos mies ei halua alussa lapsia, niin ei hän niitä sitten halua tulevaisuudessakaan.

      Tai sitten hänestä tulee vastentahtoinen, huono isä... vaihda miestä, jos lapsen haluat...

    • kansakainen

      vaihda miestä itse tein lapseni alta 30 nyt olen 49 vuotias ja olen ollut 2 kertaa naimisissa nyt kihloissa niin voit nauttia elämästä laitoin piuhat poikki nyt nautin seksistä on mies joka ei pihtaa

    • ota uusi uros joka haluva lapsiasun kanssasi hommatta

    • cereza

      Minä olen 24 vuotta ja mieheni 26vee. kihloissa olemme, emme naimisissa... itse olen sitä mieltä että te miehet vaan haluatte miellyttää naista, siksi uskottelette että kyllä teemme lapsen, oikeasti haluatte että naisten lapsihaaveet katoaa vuosien saatossa. kunnes liian myöhäistä yrittää. se ei tule katoamaan... ja uskon että mieheni haluaa lapsia.

    • cereza

      lapset on maailman ihanin asia ja elämän suola. ei sen parempaa olekaan ja lapsien hoidosta on paljon kokemusta. oma lapsi olisi ihana asia.

    • efmfl3

      minä halusin nuorena lapsia mutta ikääntyessä olen huomannut, etten halua välttämättä ollenkaan.

    • EiköOleItsestäänSelvää

      Joudut jossain vaiheessa ehkä jättämään hänet, jos haluat lapsia. Iästäsi riippuu, että kannattaako vielä odotella vai lähteä saman tien.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe