Onko ilman ikkunoita ja ovia turvallista?
Miksi Intiassa junissa ei ole ovia eikä ikkunoita?
4
120
Vastaukset
- OnTurvallista
Mistä sellaista päättelet, ettei olisi ovia ja ikkunoita Intiassa junissa? Montako kertaa olet pudonnut Intiassa junasta? Katso tarkkaan seuraava video, niin näet. https://www.youtube.com/watch?v=PHelulhKe08
- Kokemustaan
Niissä on luukut mitkä saa vedettyä auki niinkuin haluaa suojana ulkopuolella kalterit. Ovet on, mutta ne on yleensä auki. Ihan turvallista on ainoastaan kamat tarvii valvoa laukkuvarkaita saattaa olla. Kiva pitää auki ja ihailla maisemia. Läpinäkyviä ikkunoita ei ole niinkuin Suomessa tai itse en ainakaan niitä ole nähnyt.
- vuodesta87
On niissä junissa lasisia ikkunoitakin ja ovet tosiaan löytyy, ne vaan on aika usein auki. Täytyy muistaa, että Intiassa on sadeaikakin ja kaikkialla ei ole niin lämmintä, ainakaan talvella.
- jallu6666
Joskus ratapenkoilla on kasvisto tulessa Intiassa, jolloin toivoisi junan ikkunoiden olevan ummessa. Ovetkin voisi olla kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986168KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495637Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071798- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801287- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331058