Tälläistä kärsimystä on Renun omistaminen

voirenunomistajia

16

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehmikäjuttu

      no hui helvata. Vasta saanut korjailla kymmenittäin pimentyneitä mittaristoja volvoista, mersuista, bemareista ja audeista, tojotoista vaihdeltu radio-näyttö hässäköitä samaten nissaneista...ja tämä vielä että yhdessä renaultti mallissa on tuommoinen vika jota ei vielä ole kertaakaan omalle kohdalle korjattavaksi tullut. Viddu että ranskalaiset autot on huonoja.

    • koettua

      Patonkiautoissa ovat sähköviat enemmän sääntö kuin poikkeus.

      t: asentajana 20 vuotta

      • PELLEoot

        Masentaja sinä olet etkä tiedä asentamisesta mitään. Vähän mitä oon nykyään nähnyt niin ranskalaisissa on vähiten sähkövikoja ja saksalaisissa eniten. Mitä oot asentanu 20 vuotta? Varmaan jotain polkupyörän ilmantäyttö hattua...


      • ratikalla

        Ompa vittumaisia vikoja nykyvehkeissä?


      • öylätti1125
        PELLEoot kirjoitti:

        Masentaja sinä olet etkä tiedä asentamisesta mitään. Vähän mitä oon nykyään nähnyt niin ranskalaisissa on vähiten sähkövikoja ja saksalaisissa eniten. Mitä oot asentanu 20 vuotta? Varmaan jotain polkupyörän ilmantäyttö hattua...

        Hyvä kommentti


      • ToinenTar

        Paitsi että just sanoi katsastusmies että nykyrellut on hänen mukaansa hyviä (tutkinut ehkä niitä ihan pikkusen enemmän kuin nämä rellupalstalla aikaansa kuluttavat trollipennut), ja niin ne meni taaas perheemme molemmat rellutkin katsastuksesta läpi niin että holahti (2006 ja 2008).


    • Ononon

      Vikoja on ja ne ovat edellä kuvatun kaltaisia. Iso Vitun kuva keulassa takaa vikojen jatkuvuuden, Helvetin järkevä "auto" hulluille ja muille vähäjärkisille.

      • tojotaitäkajakki_

        No voi... mikäs se nyt noin mieltä painaa? Alkaako jo vituttaa se wc-pöntön kannen kuva Tojotan maskissa?


    • totuusei

      Kyllähän se niin on että eniten sähkövikoja on Saksalaisissa autoissa.

    • EienääBMWtä

      Mulla oli aikoinaan BMW 316i. Siinä tuli nopeusmittariin sähköhäikkä, mikä teetti seuraavaa: mittari pelasi vain suurissa nopeuksissa ja pienemmissä, kuten 60 km/h nopeudessa mittari ei puhunut mitään. Välillä viisari saattoi heilahtaa nollasta jonnekin seittemäänkymppiin ja sitten siinä ei ollut taas mitään eloa. Korjaamolla sanottiin, että 500 euroa voi tehdä vian korjaus. Mä siihen, että antaa olla. Se meni sitten paaliin koko paska, koska siinä alkoi olla enemmänkin niitä kalliita vikoja ja eihän semmoseen vanhaan linttaan kannata mitään panostaa. Toisesta päästä ku saat parsituksi kasaan, niin toisesta päästä repeää. Ei muuta ku paaliin vaan, niin siihen loppuu vanhan paskan vaivat.

    • hymypyllyyn

      Aikoinaan eräs autoasentaja kaverini kertoi hauskasti, että Etelä- Euroopassa valmistetut autot ( Italia, Ranska, Espanja ) ovat kuin huoria! Ne antaa hyvät kyydit, mutta muuten niillä ei tee mitään! Mielestäni oli aivan oikeassa.. En voisi edes kuvitella ostavani itselleni sieltä tuotuja autoja!! Näettehän ne sieltä tuodut junatkin, eihän ne sovellu ollenkaan Suomen talvisiin olosuhteisiin!!

      • tojostaeivoisanoasamaa

        Juu ei tee mitään. Minäkin olen vasta 9 vuotta ajellut Relluilla ja aina päässyt perille mukavilla kyydeillä


      • patonkiapatonkia

        Tämä Etelä-Eurooppa-tietämys on juurikin noin. Eihän edes ranskalaisilla viineillä tai konjakilla tee mitään, kun niillä saa kyllä humalan, mutta ei perussuomalaista perskänniä ja kaameeta kankkusta, mikä tietysti on viinanjuonnin ainoa päämäärä. Ja ei saa niillä patonkiautoilla sellaista vitutusta ja kärsimystä, mikä oikeasti kuuluu autoiluun näillä japanilaisilla merkeillä ja se on minusta ihan oikeasti väärin.


    • Paska_kinneri

      Olen aina sanonut ,että ranskikset kuuluu pakastimeen eikä parkkiruutuun!

      • EssomPaari

        Totta, talvipakkasilla renulla ajellaan, se ei jää parkkiruutuun seisomaan kylmän vuoksi niinkuin nelipyöräiset kulkuneuvot (tojotat jne..):


    • Masentaaa

      Via Dolorosa = Renault, tätä tietä kerrotaan erään entisen renuajan kulkeneen, nyt viulu vaiennut = Rnault ja soitto = renuaminen rauennut. Nyt onnellisesti naimisissa japanilaisen kanssa, mutta muistot kirveltää. Sitten vakava puoli; arveluttaa kovasti miten Finnairin uudet koneet tulevat toimimaan, ne ovat Ranskassa koottuja, toivottavasti ei menetetä ihmishenkiä taas tämän maan insinöörien vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe