Heippa! Olen 20-vuotias nuori nainen Jyväskylästä. Opiskelen lapsi-ja perhetyön perustutkintoa (lastenohjaaja) toista vuotta ja etsin lastenhoitokeikkoja pääosin arki-illoille ja viikonlopuille koulun ohella. Etsin myös KESÄLLE mahdollista lastenhoitotyötä, jolloin olen käytettävissä myös pidempiä aikoja esim arkipäivisin!
Olen reipas, iloinen ja erityisen vastuuntuntoinen sekä luotettava! Kokemusta lapsista minulle on karttunut niin päiväkodeista, seurakunnan lapsityöstä kuin iltapäiväkerhostakin, eli olen toiminut monien eri-ikäisten lasten kanssa (0-12v).
Päivittäinen ulkoilu lasten kanssa, ruoanlaitto ja mahdolliset pienet siivoilut onnistuvat myös. Laita sähköpostia jos kiinnostuit, niin kerron itsestäni mielelläni enemmän! :)
[email protected]
JYVÄSKYLÄ, lastenhoitaja vailla töitä!
millakoo
0
133
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434- 1111165
- 1151055
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111812
- 107758
- 18440
- 36413
- 56402
- 32398