Munkin isoveli on kusipää

Lollololol

Aina kiusaa ja keksii valheita musta. Vi*tu se on niin p*ska että haluaisin hakkaa sen mutta en viitti ku se voittais mut ku on mua 4 vuotta vanhempi ja sillä on enemmän lihaksia kun mulla. Vit*u se on niin rage hullu myös jos vaikka en siivoo sen omia sotkuja se alkaa hakkaa mua

6

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teiniangsti

Murrosikä. Muutaman vuoden päästä sun veljes on maailman paras tyyppi.

• Gelasalas

Itsellä 2 vuotta vanhempi veli, vihasin sitä ainaista kiusaamista, kun on "isompi" ja vanhempi. Ennenkuin jouduin ulkona kiusatuksi muutaman kaverin toimesta, veljeni näki sen ja, noh, sanotaan näin että se eskalaatio oli niin näkemisen arvoinen. Kaikki kolme kaveria söi nurtsia muutaman minuutin jälkeen. :) Veli on aina veli.

• Uuguyhhh

Älä välitä siitä yhtään :D jos se rupee huutamaan niin sano turpa kiinni. En usko että isoveli haluaisi hakata pikkuveljen tollaisesta.

• Lollololol

Tai no ei se ala hakka se Vaan tönii ja odotta niin kauan kunnes siivoon sen

• Lollololol

Tänään oli eka kerta kun panin hanttiin isoveljäni vastaan ja se tuntui hyvältä.
      Kaadoin sen päälle vettä ku tuli mun huoneeseen väkisin repii mua pois mun tuolilta. Sen jälkeen se kyllä heitti mua vesimeloniin palasella ja kaato mut maahan...

• broidinkiusaajatnurtsiin

oon ite iso veli ja joskus aika kusipää pikkuveljelleni mut ku mua vuode nuremmat kiusas sitä sitä oikee porukal ni jukolaut tiputin joka iskisen niist koulun teko nurmel ja siihe jäi kiusaaminen, veljeni ei tästä tiedä
      (mun veli on puoltoista vuot mua nuorempi)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      52
      5199
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2196
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      112
      2168
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      119
      1887
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1829
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1750
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1174
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      255
      1129
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      48
      1031
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      961
    Aihe