Ostaisinko jicgeng, skyteam, baotian vai honlei mankin? EI KIITOS MITÄÄN TURHIA VASTAUKSIA!!!! KIITOS ETUKÄTEEN :))))))
mikä manki on paras
18
9112
Vastaukset
- Deepee
Ostappa suoraan Honda Monkey. On laadukkaammin tehty kuin nuo kiinaihmeet. Vähän toki joudut enemmän maksamaan, mutta suosittelen.
Honda :) Jos haluut kummiski halvemman, nii osta Skyteam, neki on hyvii :)
- Deetee
Skyteam ja jincheng toiminu kavereilla hyvin
- monkeyonparas
Ei oo varaa hondaan niin ostan kiinalaisen ja olisko se jingeng monkey
- iiv-tutkimus
kiinalaiset = Kasa paskaa.
Kasa paskaa = huono ajokokemus ja rahan tuhlausta.
jos ei varaa laatun kannattaa säästää. halvin (kiinalainen) ei ole todellakaan hyvä vaihtoehto vaikka kuinka tekesi mieli päästä ajamaan.- Anonyymi
Mitä järkee hankkii 1890 vuoden manki 2000 ku skyteamin saa torista 1200....
- Anonyymi
Olen itse saman päätöksen alla voisin suositella Jincheng ja Skyteam mankia
- Anonyymi
samaa paskaa eri merkillä
- Anonyymi
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🫥
- Anonyymi
Skyteam manki varmaan on hyvä mut en ite ainakaa ostais baotian mankia ite haaveilen mankista mutta ei oo sellasta
- Anonyymi
Jincheng manki on kanssa hyvä
- Anonyymi
Honda
- Anonyymi
Suosittelen zenhuoan
- Anonyymi
no skyteam on tunnetuin ja sitä itse lähtisin kattelee
itellä on jincheng mutta mulla siinä ei mitään alkuperäistä paitsi runko ja makso 1800e.- Anonyymi
oho tajusin vasta jälkeen päin että tämä oli aloitettu 2015
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oho tajusin vasta jälkeen päin että tämä oli aloitettu 2015
😂😂😂
- Anonyymi
Conan, Skyteam, Keeway, Jincheng nuo näiden parhaimmistoa iskareiltaan etc.
- Anonyymi
sky team on hyvä mut jicgeng mankikin on hyvä
itse ottaisin skyteam mankin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745