Vihaan lapsia/vauvoja!

Vauvapönttöön

Okei okei... sanotaan nyt vaikka että inhoan niitä. Onhan niitä kivojahin olemassa, muutama. Ensinnäkin, mulla ei oo mitään seksiä vastaan, siis tapaa jolla hedelmöitetään vauva. Mutta ehkäisykin on keksitty! Sitten kun te ootte raskaana, niin se näyttää ku olisitte hotkineet norsun. Ja sit se ''ooo, kokeile mun massua vauva potkii'' jutta raastaa niin aivoja. Sitte mua vituttaa se kun on uus vauva - mulla on yks uus suvussa enkä kyllä yhtään pidä siitä - niin ne äidit heti olettaa että sitä tullaan hellimään ja sille tullaan lepertelemään, halimaan ynm ällöö. Mä en ikinä lepertele vauvoille, en ees koske niihin. En oikeesti muista millon olisin viimeks koskenu vauvaa. Aina kaikki menee sen sukulaisvauvan luo lepertelemään ja mä meen vaa sohvalle lukee jotain lehtee tai jotain.
Siis ne vaan huutaa, nukkuu, kiljuu, paskoo, kuolaa, kusee, puree ynm. Siis miks te hankitte vauvan. Kyl mä tajuun että se on muka niin ''ihana'' se teijän ''juhapekka'' että oi oi kun tekis miel mennä pussaa ja lepertelee. Ei kiitos. Mulle aina tyrkytetään sitä saatanan paskakasaa. Joo mä oon sydäntenmurskaaja ja näytän jo sen vihani näkyvästi. Eli aina kun se äiti tuo sen vauvan lähelle nii mä siirryn kauemmas. Ja aina ku ne tuo sitä mulle syliin nii mä käännän pään pois. Tiiän että toi on tosi lapesllista ja tyhmää, mutta mä en vaan jaksa esittää kilttii sille vauvalle. Jos meidän perheeseen tulis viel vauva nii mä muuttaisin oikeesti kotoa. Älkää vittu tulko että ''kyl sä siihen vauvaan ihastuisit, sä vaan nyt kiukkuut'' hyi saatana!
Nää on kaikista ärsyttävimpii, ''iteki oot ollu vauva'', ''kyl sulla itelläki tulee viel lapsi olee, usko pois'', ''sä oot vaa teini joka kiukuttelee'', ''äläs nyt kyl sä ku kasvat nii tajuut miten ihanii ne on'', '' kyl sä tajuut sitte ku sul oma lapsi on. Vittu jos mä nään täällä yhtään noita äskeisii vastauksissa - jos tähän vastataan - niin mä pimahan. Hyi vittu! Miks niit ei saa muka vihata!? Vihaattehan tekin esim. koiria/kissoja? Nii miks ei vauvoja?

10

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiäkesään

      Vauvat on omia pikkuihmisiä.
      Et voi verrata niitä kissoihin ja koiriin.
      Vauvat ovat rakkaudenhedelmiä joita kuuluu kohdella sen mukaisesti. Ja niistä kasvaa sitte rakkaita ihmisiä.
      Loppujen lopuksi se vauva aika on lyhyt.
      Kunpa tietäisit miten paljon omalta lapselta voi saada rakkautta..
      Vauvat tekevät niinkuin tekevät kun eivät muuta osaa..
      Sinun kannattaisi käyttää tuo energiasi johonkin muuhun kun vauvojen vihaamiseen. Siinä menee aikaa ja energiaa hukkaan.
      Maailmassa on paljon paljon pahempiakin asioita.
      Aloita vaikka jokin uusi harrastus.

    • Hgjhjjklj

      Sulla vielä muutama kasvuaskel harpattavana.

    • naapurinpimpero

      mäkki viaan vavoja, niku sääää

    • omannavantuijottajat

      Jos vanhempasi olisivat ajatelleet niinkuin sinä niin eipä sinua olisi siinä valittamassa. :)

    • muuteiosaasamaistua

      Sen ymmärtää vasta kun on seurannut oman lapsen kehittymistä ja kasvamista ja kiintynyt siihen.

    • afrikasynnyttää

      paljon sisaruksia sulla

      • Anonyymi

        Kymmenen.


    • Anonyymi

      Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.

    • Anonyymi

      Ai. Mä rakastan. Niist pitäis ottaa mallia. Maailman aidoimpia ja tärkeimpiä rakkaita maailmassa. Nuo pienet ihmiset…

    • Anonyymi

      On olemassa tila nimeltään pedofobia, eli lasten ja vauvojen läheisyys ennen kaikkea ahdistaa. Obsessiivis-kompulsiivisilla ja likapelkoisilla muita yleisempää. Myös pediofobia, eli vauvanukkien pelko. Lapset tuovat kaaoksen mukanaan. Myös efebifobiaa, teinien pelkoa. Altistusta ja kognitiivista käyttäytymisterapiaa. Omat voi jättää väliin mutta on syytä miettiä omaa ammatinvalintaa ajoissa ettei joudu työhön mikä on itselle liikaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe