Miesten seuranhaku iljettää

Tanssitytsä

Iljettää nämä tanssilavoilla vielä roikkuvat kauluspaita- ja slipoverimiehet korneine iskurepliikkeineen , falskeine kehumisineen ja kävelyttämisineen.

Oikeat tanssimiehet eivät käytä aikaa ja energiaa turhiin kyselyihin tai tutustumisyrityksiin. Oikeat tanssimiehet tanssivat ja keskittyvät siihen.

Suoraan sanoen en usko että olet ns. tanssija lainkaan tai että edes pidät tanssimisesta.

Etkö ymmärtä että nykyisin tanssimassa käydään vain tanssimisen vuoksi?Lavat ovat nykyisin paikkoja minne mennään pitämään hauskaa tanssimalla, näyttäytymään ja näyttämään osaamista sekä treenaamaan ja harjoittelemaan kursseilla opittua.

Vakavaa seurustelu- tai muuta intiimiä suhdetta etsivä mies on lavoilla nykyisin ainakin nuorempien naisten puheissa lähinnä surkuhupaisa tragikoominen hahmo. Karikatyyri, josta tulee mieleen Vesa-Matti Loirin ikivihreä: "Saiskos pluvan".

82

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normiteko

Mikäs frigidi sinä olet aivan normi toimintaa pimpin haku. Silloin vasta outoa toimintaa jollei yhtään värähdä..Mee sää seurakunnan toimintaan siellä valitettavasti bedofiilit vaanii

• Tanssijury

Hyvä kirjoitus tanssitytsältä.

Tanssitytsä:

Huomaa että Suomen laissa seksuaalinen ahdistelu ja häirintä ovat asianomistajarikoksia, jotka edellyttävät, että asianomistaja (eli sinä) joutuu itse nostamaan kanteen epäiltyä vastaan.

Jos koet että avausviestissäsi kuvaamasi toimintaa täyttää seksuaalisen ahdistelun ja häirinnän tunnusmerkit älä epäröi tehdä ilmoitusta poliisille. Sitä kautta prosessi lähtee liikkeelle.

Pannaan nämä ahdistelijatyypit lavoilla vastuuseen.

Jos tarvitset apua ilmiannon teossa olen käytettävissä.

• Tanssi-hutsu

Haha.. Olin matkalla veneilykeskusteluun, kun törmäsin tähän

• ämmät.hoitoon

W1TTU mikä tyhmä ämmä, onko sinne tanssilavalle ihan pakko tunkea jos siellä on junttia porukkaa.

• ölkjhgfds

Kauluspaita tumputtajista siellä on enemmän harmia ollut.

• Anonyymi

Tanssikaa naiset ihan keskenään tämän jälkeen. Kaikki yli 40 vuotiaat, vanhat piiat ja hielle haisevat ja pukeutukaa joskus uudiin vaatteisiin.

• Anonyymi
        Tanssijury kirjoitti:

Hyvä kirjoitus tanssitytsältä.

Tanssitytsä:

Huomaa että Suomen laissa seksuaalinen ahdistelu ja häirintä ovat asianomistajarikoksia, jotka edellyttävät, että asianomistaja (eli sinä) joutuu itse nostamaan kanteen epäiltyä vastaan.

Jos koet että avausviestissäsi kuvaamasi toimintaa täyttää seksuaalisen ahdistelun ja häirinnän tunnusmerkit älä epäröi tehdä ilmoitusta poliisille. Sitä kautta prosessi lähtee liikkeelle.

Pannaan nämä ahdistelijatyypit lavoilla vastuuseen.

Jos tarvitset apua ilmiannon teossa olen käytettävissä.

Wokewoke naiset pysykää kotona, kun ette osaa edes tanssia.

• Anonyymi

Munahaukaat on suuri ongelma lavoilla.

• Anonyymi

Kädenalitanssijat pilasivat ja tuhosivat suomalaisen tanssi-/parinhakukulttuurin!

• Nomen_Nescio

Oikeastaan ihan hyvä oli lukea tuo Tanssitytsän kirjoitus. Välillä on tosiaan tuntenut olevansa vähän tai enemmänkin kummajainen tuolla lavalla, kun pelkkä tanssi ei oikein ole innostanut. Ehdottomasti totta, että en ole tanssija, ei oikein huvita juosta kursseilla harjoittelusta puhumattakaan.

Olen kyllä suosiolla jättänyt rauhaan sekä nuoret että niin sanotun paremman tanssitaidon omaavat. Ehkä tuo TT:n valaisema heidän tekemä arvio minusta selittää myös sen, ettei vastavuoroisesti ole koskaan päätynyt myöskään heidän osaltaan haetuksi. Mutta tuskinpa siinä sitten kumpikaan ovat mitään menettäneet. Näissä merkeissä ja tunnelmissa voinee harkita vakavissaan lavoilta vetäytymistä.

• oiaikojatapoija

Kyl on sairaan pimeetä naista taas pysykää omissa lesbo viervasuri jengeissänne. Jos tuolle linjalle käräjöimään eipä kettutytön rahat riitä. Näyttökysymys..ehdottelee naisetkin. Jotenka ilmoitusta tekeen vaan. Tanssipaikoille iso kasa lomakkeita niitä pitää ollakin paljon. Tanssien päätyttyä porukka jää niitä sit täyttelemään

• Olemmekepulaisia
        oiaikojatapoija kirjoitti:

Kyl on sairaan pimeetä naista taas pysykää omissa lesbo viervasuri jengeissänne. Jos tuolle linjalle käräjöimään eipä kettutytön rahat riitä. Näyttökysymys..ehdottelee naisetkin. Jotenka ilmoitusta tekeen vaan. Tanssipaikoille iso kasa lomakkeita niitä pitää ollakin paljon. Tanssien päätyttyä porukka jää niitä sit täyttelemään

Minkävärisessä kuplassa hyvät tanssijat voi nähdä vi ? ervasureina?

• Anonyymi

Taitaa vaan olla puoliksi mies?

• kysymysmerkkiN

Kyllä pisti tanssitytsän huumorintajuton sepustus naurattamaan.

Onneksi ei tarvitse tyttöjen kanssa edes sanaa vaihtaa tansseissa.

On se vaan niin ihanaa kun miehet ehdottelevat ... kaikkea ei tarvitse ottaa niin todesta ja jos haluaa ottaa niin sitten ottaa.
      Sexikö pois tansseista ? Älkää nyt ihmessä. Tosikot pois mieluummin.

Jatkakaa miehet samaan tahtiin. Ilman sliboveria tai sen kanssa.
      Tosin en ole vielä ikinä tanssinut "sliBoverimiehenkanssa". En tiedä milklaista ainesta ja missä aloittaja vetää puoleensa ;)) ??

• tangonHuumaa

On tanssimies tai ei. Vapaa tai varattu.
      Flirtti kuuluu tanssilavalle. Muu lähentely, lääppimiset ja törkeät ehdotukset onkin jo seksuaalista häirintää.

Nämä lavatanssit vaan on menossa koko ajan urheilulliseen suuntaan.
      Kumpi sukupuoli sitä sinne enenmän painaa?
      Naiset saa enenmän tilaa toteuttaa itseään kädenalitansseissa.
      Tosin silti monet 20-30 vuotta nuorenmatkin hakee minua ensin Foksille ja muutaman tutustumisen jälkeen hitaille.
      Näiden kanssa ei uskalla varsinaisesti flirttailla, unohdan ikäeron ja annan
      musiikin ottaa vallan. Eli tunnetta on, ilman seksuaalista häirintää.
      Usein eka kappale on kuumenpi. Häkeltyykö nuoretnaiset, koitanko itse jarruttaa. En tie, usein toisen kappaleen aikana jutellaan eikä panosteta enään itse tanssiin niin paljoa. Kiitoksista voi pääteellä tanssin olleen miellyttävä.

• vierasmiesT

Niinpä ... mikäs sen miellyttävämpää kuin saada vieras nainen lähelle muutamaksi minuutiksi. Tanssin parhaimpia puolia ;).

• eletäänhetkessä

Käyn paljon tansseissa ja kyllä se noin 1 - 4 kertaa vuoteen päätyy eri naisen kanssa säkypolkkaan. Mikä sen mukavampaa.

• Avokki11

Tästä puhutaan kotona.

• tangonHuumaa
        Avokki11 kirjoitti:

Tästä puhutaan kotona.

On tästä välillä jouduttu kuumakin keskustelu käymään

• jakuustoistavee

Tanssitytsä on varmaan vielä neitsyt.

• Tanssitytsä

Olen härkä.

• Haenseuraa

Kyllä lavoilta saa hakee seuraa, jos haluaa. Ei tietenkään ahdistelu ole hyväksyttävää. Mä yritän etsiä tansseista kumppanin, jonka kanssa käytäis yhdessä yhteisillä harrastuksilla. En voi ymmärtää että jos nainen on sinkku, niin miksi tanssiva mies ei kelpaa?????? Kelpaako mielummin tanssivalle naiselle laiska baareissa käyvä kaljamaha???? TÄÄ ON VÄÄRIN!!!!!!

• ainkanssasisun

Haen Pirkkoa. Tykästyn Pirkkoon. Kun olen lempinyt Pirkon kanssa , on aika etsiä uusi Pirkko . Näin tämä aina menee. Pirkot on kivoja joskus antaa toisinaan taas ei.
        En taas tiedä millä tanssipaikalla Pirkkoa metsästän.
        Mutta sehän selviää ensi viikonloppuun mennessä
        Silloin jos onni suo Pirkko saa kyydit.

• tuulenX

Niinhän sitä sanotaan, että vain tanssimaan. Ainakin vakavasti tanssiin suhtautuvat miehet jakavat numeroitaan varsinkin uusille kasvoille. Näitä nikojen ja mikojen numbaja löytyy tansseista palaavilta naisilta aina vaan.

• hyväkelpaamatonmies

Ei numeroaan voi jakaa, ellei toinen sitä halua. Itselleni sellaista sattuu harvemmin kuin kerran vuodessa, eivätkä nekään tapaukset ole johtaneet mihinkään.

• mikomikom

Kukahan Mikon numbankin ottaa on niin omahyväinen NEITO. Oksettaa

• helpottaaoloa

Bulauta bois

• Vaintanssia

Jos ihmiskunnan selviytyminen olisi tanssikansasta kiinni...olisi sukupuutto vääjäämättä edessä.

• Pojatonpoikiaxx7

Nämä "oikeat" tanssimiehet jotka käy vaan tanssimassa ja näyttämässä taitojaan eivät ole edes naisista kiinnostuneita siinä mielessä.

• vasurilla

Omin käsin onanoivat onneen. Sitä ovat oikeat tanssi miehet

• Minkästeet

Oikeat tanssimiehet ovat kuitenkin oikeasti suositumpia siellä naisten keskuudessa.

• Huipp

Iljettää!

En olisi ollenkaan varma onko se "surkuhupaisa" ne miehet vai tämä Tanssitytsä.

• erospentu

Minua kauluspaitamiehenä vastaavasti ällöttää nämä tanssilenkkaritytöt. Itse en heitä käy koskaan hakemassa.
        Onneksi lavoilla käy vielä ihan oikeitakin naisia jotka ovat tasapuolisesti kiinnostuneita sekä tanssimisesta, että myöskin erotiikasta.

• tyylilyyli12345

Olen reilusti samaa mieltä vaikkei taida pukuetikettiä ollakaan.

En käy hakemassa lenkkikenkänaista tanssiin.

• dancedans

Sama täällä. En koskaan hae noita tanssitytsän tapaisia naisia. Pitkissä kalsareissa ja lenkkareissa tanssivat eivät jaksa innostaa lainkaan . Oikeastaan ovat jopa vastemielisen näköisiä daameja tanssiin.
        Onneksi on vielä lavoilla oikeita naisia haettavana.

• dgklödk
        dancedans kirjoitti:

Sama täällä. En koskaan hae noita tanssitytsän tapaisia naisia. Pitkissä kalsareissa ja lenkkareissa tanssivat eivät jaksa innostaa lainkaan . Oikeastaan ovat jopa vastemielisen näköisiä daameja tanssiin.
        Onneksi on vielä lavoilla oikeita naisia haettavana.

Jaa mitä, lenkkareissa naisia tanssimassa.. huh, en ole tiennytkään. Lenkkarit kuuluvat juoksulenkille, ei todellakaan tansseihin.

• Tanssipanomies

En keskity lavoilla puhumiseen vaan tanssimiseen. Lämmitän tytsän kuumaksi nurkasta nurkkaan foksillani ja kun on aika, niin sitten slipoveri, kauluspaita, harmaat pomarfinnit sekä beikkari housut pois sekä aaaahhhh... paneskelemaan tanssitytsän kanssa. Ei minua iljetä Tanssitytsän tanssihalukkuus, mutta hän voisi opetella pysymään rytmissä. Tavataan kolmiolammella.

• rippo

Ja tälläkin palstalla säännöllisesti mietitään tanssilavojen tulevaisuutta.
      Tuolla "Tanssitytsän" periaatteella ei tarvitse paljon ruusuisia kuvitella, siinähän nyt toivotetaan osa ihmisistä menemään muualle. Pitää ihmisen olla itsekäs kun vapaassa maassa alkaa rajoittaa toisten tulemisia.

• seuranhakijatanssija

Tanssitytsä väittää että nykyisin lavoilla käydään vain tanssin ilosta eikä lainkaan seuranhaku-meiningillä. Siinä on ensimmäinen virhe. Minä ja moni muukin tuttu parikymppinen nainen käydään lavalla toki sen takia että tanssiminen on mukavaa, ihanaa, rentouttavaa ja hyödyllistäkin. Mutta kyllä me käydään siellä myös sillä mielellä että jos sieltä jotain löytyisi. Mun mielestä tanssilavat ovat baareja monen monta kertaa mainiompi tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Ensinnäkään lavoilla porukka, ainakin tanssiva porukka, on yleensä selvinpäin tai ainakin nauttinut alkoholia sopivan määrän. Mä olen tavannut tansseissa enemmän maanläheisiä, kohteliaita ja huumorintajuisia miehiä kuin missään muualla. Tietenkin joukkoon on mahtunut muunkinlaisia tallaajia mutta se nyt on selvää. Päällimmäisenä mun mieleen on jääneet kuitenkin positiiviset muistot. Monenlaisia tuttuja ja kavereita olen saanut lavoilta ja kyllä mä uskon että sieltä vois joskus löytyä jotain muutakin. Yhden illan juttuja en harrasta ja sellaisia etsivät urokset on aika helppo lavoiltakin bongata ja kiertää kaukaa tai antaa pakit.

Minä kierrän mielummin kaukaa ne jumppavaatteissa ja tanssilenkkareissa keikaroivat miehet jotka muutenkin kuikuilee kaula pitkällä tuttuja ja joskus joutuvat ne parat minunkin kansa tanssimaan kun kaikki pro-tanssijat on viety. Voi mikä kohtalo tanssia mun kanssa vaihtoaskeleella kun en osaa kädenalitansseja enkä sen puoleen ole kovin innokas semmoisia pyörähtelyjä opettelemaan. Näyttää hienolta kun taitavat tanssii niin, mutta en hirveesti innostu opettelemaan kovin monia lajeja koska sitten porukka huomaa että tanssin niitä ja hakee sellaisiin kappaleisiin. Mulle tanssiminen on mielekkäintä kun se on juurikin jotain vaihtoaskelta, valssia, hidasta valssia tai vastaavaa jossa voi olla lähellä toista ja vaikka jutella jos siltä tuntuu. Tosin tangoa haluaisin oppia ja jenkkaa olisi kiva kokeilla, ei ole tarvinnut koulun jälkeen sitä tanssia. Mulla menee tanssin ilo siinä kun huomaan että tanssittaja on niitä jotka on tulleet sinne ainoastaan urheilemaan ja tavallaan vievät todella kylmästi eikä heihin saa mitään kontaktia. Sitten on kyllä niitäkin jotka haluaisivat halata tanssin jälkeen tai jäävät roikkumaan, sellaisistakin saan kylmiä väreitä.

• Ihan hyvä kirjoitus. Sanoit että olet tavannut tansseissa enemmän mukavia miehiä kuin muualla. Et ilmeisesti ole kelpuuttanut heistä kuitenkaan ketään vaan eivätkö he ole tehneet aloitetta jota odotit? Vai oletko kuitenkin vain vielä katselemassa. Tanssityylejä taas on monia, ei sitä kannata ottaa vakavasti vaan hauskanpitona. Lähes ainahan se on viejän asenteesta kiinni jos ei suju.

• seuranhakijatanssija

Moi! Kyllä siellä on tullut vastaan ehkä sellaisia joiden kanssa olisi voinut jotain tullakin, mutta en ole itse ihan uskaltanut tehdä aloitetta koska en halua taas kerran pettyä. Ehkä siinä on sitten se että se viimeinen kipinä on puuttunut. Mutta sehän se tanssien hienous on, vaikka ei sitten enemmän synkkaa niin voi tanssia ihan huoletta ja nauttia vaikka siitä tanssin ilosta. Mutta näin sinkkuna, tottakai on ns haku päällä koko ajan koska ei sitä koskaan tiedä missä tapaa sellaisen ihmisen jonka kanssa synkkaa.
        En uskalla sitoutua vielä, mut väittäisin että näin 20-vuotiaana mulla ei ehkä ole vielä kiirettä.

Joo ei sitä tanssia varmaan niin vakavasti kannattaisi ottaa, tanssi on toisaalta saanut mutkin vapautuneemmaksi joten ehkä mullakin on toivoa vielä joskus pyörähdellä kädenalitansseja ja nauttia niistä :)

• tanssiheppu

Heippa hei, olen varmaankin juuri tuo tanssitytsän kuvailema kauluspaitamies... Todellisuudessa en ole vuosiin tanssilavoilla käynyt kun minua iljettää tuo pelkka urheilullisuus. Olen aina ollut sitä mieltä, että tanssiin kuuluu tunne ja erotiikka. Okei, myönnän, että on se erotiikka joskus vuosien saatossa saanut määräysvallan, mutta erotiikka on niin paljon muutakin kuin rakastelua.. Pelkkä mukava muisto tanssi-illan jälkeen on niin ihanaa. Paitsi jos on illan viimeisenä tanssinut tanssitytsän kanssa ja pilannut siten itseltään koko illan. Mutta ehkäpä me jatkamme kumpikin tahollamme. Sinä yrität olla mahdllisimman seksitön eliö ja minä pyrn sinua kaikin mahdollisin keinoin välttämään... Ja molemmat ollaan tyytyväisiä.. Jos minusta on kiinni niin koitan pitää huolen että elämä jatkuu.. Sinusta tuskin on siihen?

• tomppa_j_tomppa

Tanssimiseen oleellisesti liittyy seuranhaku ja itsensä mainostaminen. Väittäisin, että jokaisella heteromiehellä on tietoisesti tanssimisessa päällimmäisenä tarkoituksena naisten kiinnostuksen herättäminen.

• kauluspaitamies

Kannattaa tanssahdella esim, keskellä metsää yksiksensä tasasella kalliolla niin silloin ei tule vastaan seuranhaku - slipoverimiehiä.

• ehäsenytoinmene

Minä en kyllä jonkin verran tanssimaan opetelleena miehenä voi käsittää, mistä helkkarista on peräsin tuo käsitys, jonka mukaan mies, josta naiset eivät ole kiinnostuneita opettelisi tanssimaan, jotta naiset kiinnostuisivat hänestä? Eihän tuossa yhtälössä ole mitään järkeä!

• Jiihaaaaa

Kyllä kai tanssiminen auttaa estyneitä tai heikommilla sosiaalisilla taidoilla varustettuja miehiä saamaan kontaktia naisiin tavalla johon he eivät muutoin kykenisi.

Lisäksi seuratanssipiirissä perusosaamisen ylittävä tanssitaito herättää naisissa, jos ei muuta, niin kunnioitusta ja arvostusta miestä kohtaan.

Jos ns tavallinen mies pystyy herättämään ja kiinnittämään naisessa positiivista arvostusta ja hyväksyntää edes jollakin elämän tai harrastuksen alueella antaa se suunnattomasti paremman lähtökohdan kuin vastaava tavallinen mies joka hukkuu massaan..

Tanssilavoilla luonnollisesti erityisen paljon lisäarvoa ja arvostusta naisilta saa jos pystyy viemään monipuolisesti ja taitavasti ja tuottaa naiselle tanssinautintoa..

Siitä on hyvä jatkaa,

• 1 Siitä on tietenkin hyvä jatkaa mutta jos mies ei muuten miellytä niin siihen se sitten jääkin. Pelkkään tanssimiseen. Arvostus on tietysti hyvä asia, harvemmin siihen kuitenkin kukaan tyytyy. Ihminen haluaa kuitenkin olla muutenkin haluttu.

Monet naiset tanssivat myös säälistä ja koska eivät kehtaa kieltäytyä kun mies hakee. Oli tavallinen tai Ei.

• Kivajuttu67
        RitkeVorresteri kirjoitti:

1 Siitä on tietenkin hyvä jatkaa mutta jos mies ei muuten miellytä niin siihen se sitten jääkin. Pelkkään tanssimiseen. Arvostus on tietysti hyvä asia, harvemmin siihen kuitenkin kukaan tyytyy. Ihminen haluaa kuitenkin olla muutenkin haluttu.

Monet naiset tanssivat myös säälistä ja koska eivät kehtaa kieltäytyä kun mies hakee. Oli tavallinen tai Ei.

Tää on just tätä että kiva juttu x ei ole kiva koska se ei samalla takaa kivoja juttuja y ja z, joten ei kannata edes kivaa juttua x tehdä.

• Kivajuttu67
        Kivajuttu67 kirjoitti:

Tää on just tätä että kiva juttu x ei ole kiva koska se ei samalla takaa kivoja juttuja y ja z, joten ei kannata edes kivaa juttua x tehdä.

Sitten tässä on vielä se ett koska on ollut joskus paha sukupuolen w edustaja, joka teki vilppiä x osalta, ei kannata kokeilla kivaa juttua x koska kumminkin kaikki sukupuolen e edustajat on samanlaisia

• Optimismiapeliin
        RitkeVorresteri kirjoitti:

1 Siitä on tietenkin hyvä jatkaa mutta jos mies ei muuten miellytä niin siihen se sitten jääkin. Pelkkään tanssimiseen. Arvostus on tietysti hyvä asia, harvemmin siihen kuitenkin kukaan tyytyy. Ihminen haluaa kuitenkin olla muutenkin haluttu.

Kuulepa Ritke, oman hyvinvointisi kannalta olisi tarkoituksenmukaista säilyttää usko oman toiminnan mahdollisuuksiin.

Positiivisella asenteella työtä tehden, kokeillen ja oppien päädyt pitkällä juoksulla todennäköisesti paljon parempaan tilanteeseen ja tyytyväisyyteen itseäsi kohtaan kuin se että lamautat motivaatiosi keksimällä jatkuvasti uusia syitä miksi ei edes kannata yrittää.

Mikään muutos ei ole helppoa mutta toisaalta jos ei mitään tee ei mitään tapahdukaan.

• Minäpaheksunkaikkea

Tanssit ovat sosiaalinen tapahtuma siinä missä muutkin ihmisten keskinäiset kokoontumiset. Ihmiset ovat erilaisia ja meitä on moneen junaan. Jos hermostuu siitä että joku yrittää iskeä tansseissa tai kaupan lihatiskillä, niin mielensä pahoittamisen sijaan kannattaa pitää mielessä että vielä tulee sekin aika ettei kukaan enää yritä.

• Tytsäminäkin

Jos joku mies puristelee naista takapuolesta tai rinnoista tai kuolaa korvaan kaupan lihatiskillä, se on seksuaalista häirintää. Miksi vastaava käytös tanssilavalla ei (miesten ) mielestä ole seksuaalista häirintää ? Onko niin, että vielä vuonna 2015 miehet ajattelevat naisen olemassa vain miehen tarpeiden tyydytystä varten ? Viis siitä mitä nainen itse ajattelee tai haluaa ! Näinkö on ?

• Tanssijury
        Tytsäminäkin kirjoitti:

Jos joku mies puristelee naista takapuolesta tai rinnoista tai kuolaa korvaan kaupan lihatiskillä, se on seksuaalista häirintää. Miksi vastaava käytös tanssilavalla ei (miesten ) mielestä ole seksuaalista häirintää ? Onko niin, että vielä vuonna 2015 miehet ajattelevat naisen olemassa vain miehen tarpeiden tyydytystä varten ? Viis siitä mitä nainen itse ajattelee tai haluaa ! Näinkö on ?

Mikäli koet että mainitsemasi toiminta täyttää seksuaalisen häirinnän tunnusmerkit voit ja mielestäni kannattaa tehdä ilmoitus poliisille,

Ko häirintä on suomen laissa asianomistajarikos mikä tarkoittaa että häirinnän kohteen on itse tehtävä ilmoitus tapahtuneesta.

Kun saadaan ensimmäinen tanssihäirintätapaus viralliseen käsittelyyn siitä syntyy tuomioistuimessa ennakkotapaus jonka mukaan jatkossa vastaavat ilmoitukset ratkaistaan.

Olen käytettävissä ilmoituksen tekemisessä

• 200-100

tuomioistuimessa ennakkotapaus jonka mukaan jatkossa vastaavat ilmoitukset ratkaistaan.

Ei taida ihan noin mennä....

• Nettikyylajat
        Tytsäminäkin kirjoitti:

Jos haluat että keskustelu on noilla linjoilla niin... nainen on vain evuluution kannalta lastentekokone.

• Hehehehehe
        200-100 kirjoitti:

tuomioistuimessa ennakkotapaus jonka mukaan jatkossa vastaavat ilmoitukset ratkaistaan.

Ei taida ihan noin mennä....

No kokeile....

• mies38yes
        Tytsäminäkin kirjoitti:

Tottakait se on häirintää miestenkin mielestä. Samoin on kun miehille tehdään samaa kuten minullekin on käynyt lavalla

• tietääerkkikin
        Tytsäminäkin kirjoitti:

Totta kai osuit juuri naulan kantaan , juuri näin asia on.

• ÄläValita

Se on jokaisen oma asia hakeeko seuraa vai ei ja mistä hakee!!! Mä haen seurustelu seuraa tansseista ja sehän ei sulle mitenkään kuulu!!! Sä et määräile, mistä saa hakee seuraa ja mistä ei!!!

• Hmn

Tunnistinpa itseni:
      Meikämannella on tosiaan joskus kauluspaita päällä
      ja jos on viileämpää jopa slipoveri siinä päällä alkuillasta.
      Olenkohan sitten kyseinen henkilö ?
      Mistä joku voi ulkoapäin arvata motiivejani tanssipaikalla ?
      Vastaan itse : No ei kukaan, ei tanssitytsä eikä kukaan muukaan,
      en aina välttämättä edes itse.
      -Tansseihin menen koska on kiva oppia mahdollisesti jotain uutta
      -Hakemaan " flow"-tanssia, sitä kun se sujuu erikoisen hyvin
      - Näkemään tuttuja
      - Seksistä en ole haaveillut enää moneen vuoteen.

• eiYmmärrä

Millähän tämä aloittaja on voinut saada alkunsa?
      Jos on äitiinsä tullut, ei äiti olis päästänyt miestä tarpeeksi liki.
      Voisko olla isäänsä tullut. En ymmärrä.

• HarleyTrump

Löyhien hommaa etsiä naista. Nainen tulee aikanaan, kun karpaasi on peltonsa kyntänyt.

• jokapaikassasamajuttu

Tuo on totta! Naisia on joka paikassa riittämiin ja kilpailu miehistä on kovaa ja jopa armotonta. Näistä paikoista yhtenä esimerkkinä on nämä täällä paljon puhutut tanssipaikat. Sinänsä paikkana tanssipaikka ei siis ole mitenkään erityinen saati poikkeava suhteessa muihin paikkoihin.

• Anonyymi

Miehet eivät tanssi,elleivät ole keikareita tai homoja,näin eräs amerikkalainen oopperalaulaja sanoi.

• Anonyymi

Minä menen tansseihin vaimon kanssa ja toisten mahdolliset mielipiteet meistä ei kiinnosta vähääkään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sovitaanko sitten niin että jos naisella herää kiinnostusta miestä kohtaan niin sanoo sen sitten suoraan ja ääneen. Siihen asti miehet pitävät turpansa kiinni.

• Anonyymi

Minä ainakin haluaisin sitä ennen huomauttaa, että olen siellä taaskin vain tanssimassa, jotenka ei niitä naisia siltäkään pohjalta tarkasteltuna millään ole voinut yhteensäkään niin montaa olla, että kenenkään olisi pitänyt yhdestäkään niistä sellaista numeroa tekemään lähteä!

• Anonyymi

Hyvin hyvin harva sanoo sen ääneen. Naiset olettavat miesten kykenevän lukemaan kryptistä viestintää mielenkiinnosta.

• Anonyymi

Suomalaine nainen sanoo sitten kun on tarpeeksi humalassa. Suomineito on selvin päin ahdistunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin hyvin harva sanoo sen ääneen. Naiset olettavat miesten kykenevän lukemaan kryptistä viestintää mielenkiinnosta.

Se on just näin. Aika turvallinen tapa kiinnostuksen osoittamiseen se että kysyy miehen halukkuutta useamman parin tanssimiseen. Jos kiinnostus on molemminpuolista niin kyllä se siitä lähtee helpommin kehittymään kuin yrittäisi tulkita naisen kryptisiä viestejä.

• Anonyymi

Naisille on sallittua hakea seuraa kahdessa tapauksessa;
      1) on kännissä
      2) on joku julkkismies, känniselle naiselle riittää kunhan on ollut kerran tv:ssä

• Anonyymi

Varmaankin tämän tiedustelun kohde, mikäli hän tämän täältä lukee tai saa muuta kautta tietää, kuvittelee, että ihmiset ovat jo viimeinkin unohtaneet, mutta kumminkin isoisä kertoi juttua dinojotainnimisestä sefusta, joka hyvinkin herkästi *tinttasi luuvitosellallaan* hänen kanssaan suomi24: n naisista kilpailijoita ulos. Kysymyksessä on isoisän mukaan mitäilmeisimminkin samainen limanuljaska, joka sai potkut suomi24: n sefuhommista järjestäessään itse itsensä uhrin asemaan elikkäs hyökkäsi useilla nimimerkeillä itseään vastaan saadakseen naisilta myötätuntoa ja jäi siitä kiinni. Isoisä kyseli, että mitäköhän sille dinolle mahtaa nykyisin kuulua ja saiko hän sitä naista edes?

• Anonyymi

Meniköhän dinolla kalsarit vaihtoon, kun hän näki tämän tai sai kuulla tästä. Taisi hieman hyperventiloidakin vaikka kauheaksi kakomiseksihan se niin karseassa käryssä ventilaatio aika varmasti meni hänellä nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meniköhän dinolla kalsarit vaihtoon, kun hän näki tämän tai sai kuulla tästä. Taisi hieman hyperventiloidakin vaikka kauheaksi kakomiseksihan se niin karseassa käryssä ventilaatio aika varmasti meni hänellä nyt.

Isoisä sanoi, että vaikuttaa siltä, että keisari-dinon haamu vaeltelee vieläkin suomi24: n liepeillä. Naisesta ei kyllä näy merkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isoisä sanoi, että vaikuttaa siltä, että keisari-dinon haamu vaeltelee vieläkin suomi24: n liepeillä. Naisesta ei kyllä näy merkkejä.

Vaikka ajat ovat isoisänkin mielestä minimissänsä hieman toki muuttuneet, niin eihän hänen tietääkkseen silloinkaan, kun dino oli valtansa äärimmäisellä huipulla, voinut sellaisilla *litsareilla* saada ainakaan sellaista naista, jolla olisivat kallonsisälmykset olleet kovinkaan tai edes yhtä hyvässä järjestyksessä kuin dinolla itsellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka ajat ovat isoisänkin mielestä minimissänsä hieman toki muuttuneet, niin eihän hänen tietääkkseen silloinkaan, kun dino oli valtansa äärimmäisellä huipulla, voinut sellaisilla *litsareilla* saada ainakaan sellaista naista, jolla olisivat kallonsisälmykset olleet kovinkaan tai edes yhtä hyvässä järjestyksessä kuin dinolla itsellään.

Joo hänen kallonsisälmystenhän kerrottiin olleen jo silloin tosi lujilla puhumattakaan siitä, kuinka koville ne joutuivat nyt tässänäin. Kuunnelkaspa vaikka! Aivan kuin jostain kantautuisi mielipuolisen kimeätä kiroilua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hänen kallonsisälmystenhän kerrottiin olleen jo silloin tosi lujilla puhumattakaan siitä, kuinka koville ne joutuivat nyt tässänäin. Kuunnelkaspa vaikka! Aivan kuin jostain kantautuisi mielipuolisen kimeätä kiroilua?

Seuranhaku ei iljetä jos hakijana kuuluisa batchatamies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi se olla mielipuolisen innokastakin nimittäin darknetissä, jonka jonkinlaisena asiantuntiana dinokin tiettävästi esiintyi naisia saadakseen, oli vähän aikaa sitten myynnissä äinään ja humppiksen kovalevy FAT16, 256 MT full NETSCAPE history. Kysymyksessä saattoi olla yksi darknetin kaikkien aikojen laillisimmasta atk-kaupustelijasta, sillä kovalevyn kerrotaan olleen aivan uskomaton atk-kirpparilöytö.

• Anonyymi

Aloitukseen:
      - Kaikkihan me sinne vain tanssimaan mennään joo. Rovastin ei tarvitse olla huolissaan. Ainoastaan pohditaan onko tanssi urheilua vai taidetta.

• Anonyymi

Juu, tanssitytsä määrätköön mitä kukakin tanssipaikoilla tekee. Juuri näitten nutturatiukkisten takia lavat ei enää kiinnosta porukkaa. Tukka tiukalle ja jumppaamaan, lava on sali.

• Anonyymi

Tanssimassa käy myös paljon pariskuntia. Mikäs se mukanan kaverin kanssa on tanssahdella etenkin jos pitää tanssimusiikista.

Monilla sinkuilla voi olla päässään muitakin ajatuksia kuin tanssinautinto.
      Siellä missä on naisia on varmaankin myös hetero miehiä...tykkäsi tanssista tai sitten ei.

Toisaalta ymmärrettävää...aloittajan kommentit.
      Meitä on niin moneksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3901
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1523
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1442
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1184
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      79
      977
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      968
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      939
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      106
      937
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      764
    Aihe