Itsetyydytys ei tunnu miltään

Tyttönen14v

Eli olen 14v tyttö ja en saa mitään mielihyvää itsetyydytyksestä. Mutta voihan olla etten tee sitä oikein. Mulla on tosi tiukka ja 1sormi ei mene kokonaan ilman liukastetta. En edes tiedä missä kohdassa on klitoris joo olen vähä retu :D mut voiks joku kertoo millä aloittelijan kannattaa tyydyttää varsinkin jos on tiukka..

14

2110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuoutoyksisarvinen

mulla ei oo tiukka mutt ei tunnu kanskaa miltää ;_;

• Kanssu13

Ihan ensiks varmaan kannattais ihan sormettamisella vaan alottaa eikä tunkee mitään sisään . Ite en oo mikään asiantuntija mut varmaan noin alottaisin

• Anonyymi

Mulla sama ongelma ja tästä ei löydy netistäkään mitää tietoo. Syön epillereitä ja oon pitäny pitkään taukoonin niistä eikä tunto oo palautunut joten ei voi johtua niistäkään. Tunnen kyllä klitoriksen mutta muuta en. Sormettaninen ei tunnu miltään:/ eikä seksikään tunnu miltään

• Anonyymi

lol hienosti jaat täällä väärää tietoa. Jälkeiehkäsypillerio on sitä varten, E-pilleri taas raskaudenehkäisyyn/menkkakipuihin/akneen

• Anonyymi

VITTU ÄLKÄÄ TEHKÖ JOS EI TUNNU MILTÄÄN AJAN HUKKAA VAAN SITTEN ON ODOTTAKAA ETTÄ OLETTE ISOMPIA JA HOMMAYKAA MUNAA NIIN TUNTUU EI TOI RUNKKAILU KAIKILLA HYVÄLLE TUNNU IKINÄ

• Anonyymi

öö oon amottanu jo 10wee ja ei se sillon miltää tuntunu mut jatkoin vaa nii kyllä tuntuu ja aina tulee ihanat orkut oon nyt jo 12wee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

öö oon amottanu jo 10wee ja ei se sillon miltää tuntunu mut jatkoin vaa nii kyllä tuntuu ja aina tulee ihanat orkut oon nyt jo 12wee

t vai p?

• Anonyymi

Frikidi misu!

• Anonyymi

Mullakaa ei tunnu miltään mut voi toki olla että en tee oikein:) olispa joku:D

• Anonyymi

kannattaa tunkee ananas :) se autto mul ainaki se tuntu tosi kivalt ananas on nii pehmee ja ihana toivottavasti auttaa :)

• Anonyymi

Kannattaa ottaa sähköhammasharja ja laitaa klitoriksen kohdalle vanu lappu ja sit se sähköhammasharja sen vanu lapun päälle se ainaki tuntuu ija tulee hisna orkku

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      123
      3967
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2942
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2491
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2051
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      245
      1660
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      45
      1593
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1557
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1396
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1380
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe