Eli olen 14v tyttö ja en saa mitään mielihyvää itsetyydytyksestä. Mutta voihan olla etten tee sitä oikein. Mulla on tosi tiukka ja 1sormi ei mene kokonaan ilman liukastetta. En edes tiedä missä kohdassa on klitoris joo olen vähä retu :D mut voiks joku kertoo millä aloittelijan kannattaa tyydyttää varsinkin jos on tiukka..
Itsetyydytys ei tunnu miltään
14
2110
Vastaukset
- jokuoutoyksisarvinen
mulla ei oo tiukka mutt ei tunnu kanskaa miltää ;_;
- Kanssu13
Ihan ensiks varmaan kannattais ihan sormettamisella vaan alottaa eikä tunkee mitään sisään . Ite en oo mikään asiantuntija mut varmaan noin alottaisin
- Anonyymi
Mulla sama ongelma ja tästä ei löydy netistäkään mitää tietoo. Syön epillereitä ja oon pitäny pitkään taukoonin niistä eikä tunto oo palautunut joten ei voi johtua niistäkään. Tunnen kyllä klitoriksen mutta muuta en. Sormettaninen ei tunnu miltään:/ eikä seksikään tunnu miltään
- Anonyymi
lol hienosti jaat täällä väärää tietoa. Jälkeiehkäsypillerio on sitä varten, E-pilleri taas raskaudenehkäisyyn/menkkakipuihin/akneen
- Anonyymi
VITTU ÄLKÄÄ TEHKÖ JOS EI TUNNU MILTÄÄN AJAN HUKKAA VAAN SITTEN ON ODOTTAKAA ETTÄ OLETTE ISOMPIA JA HOMMAYKAA MUNAA NIIN TUNTUU EI TOI RUNKKAILU KAIKILLA HYVÄLLE TUNNU IKINÄ
- Anonyymi
öö oon amottanu jo 10wee ja ei se sillon miltää tuntunu mut jatkoin vaa nii kyllä tuntuu ja aina tulee ihanat orkut oon nyt jo 12wee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
öö oon amottanu jo 10wee ja ei se sillon miltää tuntunu mut jatkoin vaa nii kyllä tuntuu ja aina tulee ihanat orkut oon nyt jo 12wee
t vai p?
- Anonyymi
Frikidi misu!
- Anonyymi
Mullakaa ei tunnu miltään mut voi toki olla että en tee oikein:) olispa joku:D
- Anonyymi
kannattaa tunkee ananas :) se autto mul ainaki se tuntu tosi kivalt ananas on nii pehmee ja ihana toivottavasti auttaa :)
- Anonyymi
Kannattaa ottaa sähköhammasharja ja laitaa klitoriksen kohdalle vanu lappu ja sit se sähköhammasharja sen vanu lapun päälle se ainaki tuntuu ija tulee hisna orkku
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201