Kaverilleni lahja

yolosynttärit

Äkkiä! Kaverini synttärit ovat kolmen päivän päästä, ja tartteen lahjan! Täyttää 12. Pitäiskö esim. Colormask? Tigerista romua?

27

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ItseTäytän16

      Osta semmonen söpö pikku eläinkaiutin SEKÄ meikkejä/pari kynsilakkaa. Jos tykkää tietokonepeleistä niin osta vaikka Minecraft vaikka Kampin pelikaupasta jos löytyy. Eli tässä pelaajalle: Minecraft, pari kynsilakkaa ja eläinkautin. Täydellinen combo :)

    • Dataaja616

      Eijuma! Mä rakastaisin toosi paljon tota lahjaa pelaajalle. Täytyy kertoo kavereille vinkkiä ;:)

    • IhanaVinkkiKaikille

      Osta just pari kynsilakkaa ja meikkejä, ja jos tykkää OIKEASTI peleistä, niin tää on ehkä viel täydellisempi:

      Jos kavereita on enemmän kuin yksi jotka antavat lahjaa, niin suunnitelkaa salaa tämä idea: (leikitään että antajia on vaikka 3, *psst* yleensä on kolme henkilöä synttäreillä, varsinkin 12-vuotissynttäreillä.)

      Henkilö 1:sen lahja:
      Minecraftin (kysy kaverilta tykkääkö se tietyistä peleistä), kynsilakan ja vaikka jonkun pikkukrääsäjutun Tigerista.

      Henkilö 2:sen lahja:
      Goat Simulator, esm. 2-3 Baby Lipsiä & Glitter-lippis/koruja. (kysykää kumman haluaa)

      Henkilö 3:sen lahja:
      Se eläinkaiutin (kysykää mikä niistä olisi mukavin :3), ja Glitteristä hiusjuttu.


      Käyttäkää tota, jos kavereita on kolme. Paras idea ikinä! Rakastan tota!

      • KivaLisäSullekkin

        Tohon myös kolmannen lahjaan jos lisäisi esim. 10€ setelin ja vaikka suklaalevyn. Sitten tulis kiva c;


      • IhanaVinkkiKaikille

        Joo kiva, käyttäkää tota kolmannen henkilön lahjassa, sillä muuten hinnan kannalta ehkä hieman epäreilua :)


    • yolosynttärit

      Joo oot tosi hyvä neuvoja IhanaVinkkiKaikille! Aijotaan käyttää parin kamun kanssa

    • KiittiPelastuksesta

      Mun kaverilla on huomenna 14v synttärit! Kiitti, me käytetään tota viiden tyypin porukassa, ja lisätään krääsää, mutta muuten pidetään TÄYSIN SAMAT pelit sun muut. :) Rakastan sua IhanaVinkkiKaikille <3

    • AionKäyttääMyös

      Ja tonhan voi myös jakaa kahdelle, koska ei noista sitte tuu yhteishinnaks muutenkin yhdelle tyypille = tulis vaa yhelle ehk 20-30 euroo riippuu jos ostat liikaa krääsää päälle :)

    • yolosynttärit

      Kiitti ihan sairaasti vinkeistä! Antakaa lisää, koska muut varmasti tarttee, mä en enään, paitsi jos tiiätte pikku krääsäjuttuja lisäksi tohon IhanaVinkkiKaikille tyypin comboon, mitä käytän. Saa ne lisäkrääsät maksaa yhteensä/ainoastaan max. 15€ Kiitti vinkeistä :)

      • KANNATAN

        Muista että Baby Lipsit ovat riittävät meikit 12-vuotiaalle. Noudattakaa ehdottomasti kavereiden kanssa tota IhanaVinkkiKaikille hlö. Tyypin kolmen juttua :)


    • KäytänItsekinComboa

      Miten tänne tulee joka toinen minuutti lisää viestejä, aika hauska hah :D

    • VinkkejäMinultakin

      Colormask on mun ehdotus (jos otat sen, niin ota vaalea ja ruskea, niin saa itte tehä omia sekotuksia tai päättää kumpaa käyttää...) sun "pikkukrääsäksi". Ja/Tai Tigeristä kolmen euron miniherätyskello, pinkkinä koska tyttö :) tai kysykää vihreä, keltanen vai pinkki? (jos kyselee miks kysyt, niin kerro vaan että liittyy synttärilahjaasi :3) ;) oleppa hyvä vinkeistä :)

    • yolosymttärit

      Valvon ja päivitän koko aika tätä keskustelua =D Mutta kiitti vinkeistä 'VinkkejäMinultakin' :-)

    • YllättynytTyttö

      Kiva kun keskustellaan täälläkin näin paljon :)

    • yolosynttärit

      Jatkakaa siis vain mun puolesta ;3 Kiva kun on suosittu keskustelu c:

    • KannatanComboa

      Täällähän oikein teksti juoksee !!

    • IhanaVinkkiKaikille

      Kaikki jotka kannatti mun juttua niin vastaa tähän !

      • suosittelijoitakaikkial

        #sairaannopee ja kannatan :))) TODELLAKIN SUOSITTELEN!!!!!


      • tytteli201567

        Kannatan kans :)


      • kovinnettidataaja

        Kun tulin tänne http://suomi24.fi nii tää hyppäs ekana kivana keskusteluna eteeni:) kannatan kans c:


      • samastunteihin2015
        kovinnettidataaja kirjoitti:

        Kun tulin tänne http://suomi24.fi nii tää hyppäs ekana kivana keskusteluna eteeni:) kannatan kans c:

        Mulla kans :'D tykkään kans IhanaVinkkiKaikille sun ideasta :)


      • IhanaVinkkiKaikille
        tytteli201567 kirjoitti:

        Kannatan kans :)

        Kiva että näin moni innostui :3 love you guys ! ^
        . |


    • TigerShoppailija

      Katson just FnaF videoita ja oon saanu jo monia kymmeniä kertoja sydänkohtauksen :''D hah. Katson siis markiplieriä. Mutta kannatan joo :) Tigeristä myös kolmannelle tyypille vois olla homma ostaa pinkit kuulokkeet. :) laadukkaat, jos käyttäjä osaa käyttää oikei ;3

      • TigerShoppailija

        Ne pinkit olisi sopivammat saajalle, jos olen oikein ymmärtänyt tätä keskustelua lukiessani cx


    • morjenshyyppäli

      Kannatan todellaki tota IhanaVinkkiKaikille juttuuuu

    • Ankkanamed

      Moikka! Mä olisin ainakin maailman onnellisin jos mä saisin mun kavereilta ton. Oon Ankka. Siitä tiiätte kamut et se oon minä

    • dataajiendataaja

      Niin minäki :D t. Dataajien dataaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe