Puohitie Oulu VVO:n asunnot

Maikkula

Niin minkälaisia nuo VVO:n 3 kerroksiset ovat nykyään? Ja Maikkula ylipäätänsä?

20

3205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MutsisOliPuohitie

Ihan perseestä tietenkin, koska ovat VVO:n ja Oulussa. Amen. Muuta Tuiraan, pummi.

• hehehelelena

rymyriittoja ja muita harhasia jooppoja riittäneepi
      älli säteilee XXDDDDD

• ovipönkkä-

Puohitiellä asuu kaikki menestyjät kuten Kylmis ja sauna timppa. Siellä on sitä aitoa lähimmäisenrakkautta ja välittämistä. Hemmetti, ei siellä tarvitse edes lukita ovia, koska kaikki on kavereita. Voin suositella lämpimästi.

• hehehehelena

ankkalammella joskus pulisirkus pittääpi omma lystiänsä sillon tällön, siitäköpä melekein saisi jonki ihkuhaaskan tositv-sarjan...????

• 1xmamma

Rauhallinen paikka asua, muutamaa poikkeustapausta lukuunottamatta.

• am23154

Ihan kiva paikka asua, asuntojen malli mukava ja erilainen. Pyykkitupa hyvä, kolme konetta. Suosittelen!
        Niin ja isännöitsijä Joensuu on paras isännöitsijä mitä tiedän!

• Kk__
        am23154 kirjoitti:

Ihan kiva paikka asua, asuntojen malli mukava ja erilainen. Pyykkitupa hyvä, kolme konetta. Suosittelen!
        Niin ja isännöitsijä Joensuu on paras isännöitsijä mitä tiedän!

Juu se helvetin iso äijä, se on huippu. Hyviä kokemuksia tyypistä mulla.

• pena.l

minkälainen asuinpaikka on Alppila? kysyn täsä kun en viitti avata erillistä viestiketjua. :D

• sande16

Mahtava paikka asua. Itse asuin Alppitiellä ja olin tyytyväinen Alppilaan. En sitten teidä kuinka on muuttunut, kun aikaa on kuitenkin 8-vuotta, kun olen siellä asunut.

• sande16

En ole koskaan asunut Maikkulassa. Kaverini asui ja viihtyi siellä. Muutti kuitenkin muista syistä pois. Itse voisin muuttaa Maikkulaan, mutta mies ei halua.

• Rakastunut.fani

Herran pelko on viisauden alku.
        Kylmis omistaa puohitien.

• MuuanTojotaToljootti

iinatin puolella sitä menua piisaaki
        ehhehe eeheee
        joitahi tenuja jokka haluvaapi tämän tästä värvätä naapurita "puttiikiin" kuskiksi

• Ilonen-asuntovelallinen

Oulussa asunnot ovat törkeen halpoja, joten osta oma tai vuokraa yksityiseltä jostain ei-vuokraläävästä. Parin vuoden VVO-kokemuksen jälkeen (Kalliotie) en enää ikinä edes kuse julkisiin vuokrataloihin päin.

• MoneenLähtöön

kyllä niistä taloista joskus jotain sosiaalisesti syrjäytynyttä ja sosiaaliongelmaista sakkia ohikulijoille huutelee. ilmeisesti ovat vähä niinkö vailla täyttä ymmärrystä.

• thsrtht
        MoneenLähtöön kirjoitti:

kyllä niistä taloista joskus jotain sosiaalisesti syrjäytynyttä ja sosiaaliongelmaista sakkia ohikulijoille huutelee. ilmeisesti ovat vähä niinkö vailla täyttä ymmärrystä.

Valehtelet!
        VVO ei ota asumaan sellasia joilla on sosiaaliongelmia.

• ovipönkkä__

Puohitien VVO:n taloissa asuu tunnetusti oulun kovimmat jätkät ja siellä rokataan aamusta iltaan. Suosittelen puohitietä kaikille, jotka tykkää hyvästä meiningistä ja keskioluesta. Nähdään puohitiellä :)
      https://www.youtube.com/watch?v=hGjCUD2sHlg

• poisjaäkkiä

Vvo:n Puohitien asunnoissa asui juoppoja ja syrjäytyneitä. Seinät paperia. Asuntoja ei ole huollettu. kuluneet muovimatot, tapetit yms. En suosittele selväpäisille ihmisille. Taattua lumo laatua sanoisin.

• ontyk

mikä tekee kodin?rauha turva jatkuvuus?näitä ei kandee hakea kaupungin vuokrataloista tai siitä vierestä.tai sitte jos yllätyävät tilanteet normia.

• Anonyymi

Älä mene Kangasrinteelle. Siellä asuu noita. Lentelee luudallaan pitkin Maikkulan raittia punalapputuotteiden ja halvan kaljan perässä. Noita on katkera kaikille ja luulee muiden olevan kateellisia hänelle vaikka asia ei näin ole. Noita tulee aina jätetyksi miesten toimesta koska kukaan ei jaksa sitä puolta vuotta kauempaa. Noita tykkää myös googlata omaa nimeään ja kiusata tuntemiaan ihmisiä. Noita huristelee luudallaan myös poliiseja pakoon eikä avaa haastemiehilleen asuntonsa ovea sillä on taikonut ovikellon toimintakelvottomaksi. Kiusaa myös ihmisiä Tiktokissa ja muilla somealustoilla.

• Anonyymi

Aikoinaan oli kiva jarauhallinen paikka .Muutettiin kun valmistuivat -89. Asuttiin jokunen vuosi , muutettiin kun perhe kasvoi. Sitten uudelleen kun jäätiin miehen kanssa kaksin ja huh huh... meininki aivan kamala ei yön rauhaa .
      Narkomaanit ja juopot rellestää.
      Ei kannata normi ihmisten muuttA sinne vaan kiertää ja kaukaa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2401
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      61
      2327
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1480
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1190
    9. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1156
    Aihe