Niin minkälaisia nuo VVO:n 3 kerroksiset ovat nykyään? Ja Maikkula ylipäätänsä?
Puohitie Oulu VVO:n asunnot
20
3205
Vastaukset
- MutsisOliPuohitie
Ihan perseestä tietenkin, koska ovat VVO:n ja Oulussa. Amen. Muuta Tuiraan, pummi.
- hehehelelena
rymyriittoja ja muita harhasia jooppoja riittäneepi
älli säteilee XXDDDDD - ovipönkkä-
Puohitiellä asuu kaikki menestyjät kuten Kylmis ja sauna timppa. Siellä on sitä aitoa lähimmäisenrakkautta ja välittämistä. Hemmetti, ei siellä tarvitse edes lukita ovia, koska kaikki on kavereita. Voin suositella lämpimästi.
- hehehehelena
ankkalammella joskus pulisirkus pittääpi omma lystiänsä sillon tällön, siitäköpä melekein saisi jonki ihkuhaaskan tositv-sarjan...????
- 1xmamma
Rauhallinen paikka asua, muutamaa poikkeustapausta lukuunottamatta.
- am23154
Ihan kiva paikka asua, asuntojen malli mukava ja erilainen. Pyykkitupa hyvä, kolme konetta. Suosittelen!
Niin ja isännöitsijä Joensuu on paras isännöitsijä mitä tiedän! - Kk__
am23154 kirjoitti:
Ihan kiva paikka asua, asuntojen malli mukava ja erilainen. Pyykkitupa hyvä, kolme konetta. Suosittelen!
Niin ja isännöitsijä Joensuu on paras isännöitsijä mitä tiedän!Juu se helvetin iso äijä, se on huippu. Hyviä kokemuksia tyypistä mulla.
- pena.l
minkälainen asuinpaikka on Alppila? kysyn täsä kun en viitti avata erillistä viestiketjua. :D
- sande16
Mahtava paikka asua. Itse asuin Alppitiellä ja olin tyytyväinen Alppilaan. En sitten teidä kuinka on muuttunut, kun aikaa on kuitenkin 8-vuotta, kun olen siellä asunut.
- sande16
En ole koskaan asunut Maikkulassa. Kaverini asui ja viihtyi siellä. Muutti kuitenkin muista syistä pois. Itse voisin muuttaa Maikkulaan, mutta mies ei halua.
- Rakastunut.fani
Herran pelko on viisauden alku.
Kylmis omistaa puohitien. - MuuanTojotaToljootti
iinatin puolella sitä menua piisaaki
ehhehe eeheee
joitahi tenuja jokka haluvaapi tämän tästä värvätä naapurita "puttiikiin" kuskiksi
- Ilonen-asuntovelallinen
Oulussa asunnot ovat törkeen halpoja, joten osta oma tai vuokraa yksityiseltä jostain ei-vuokraläävästä. Parin vuoden VVO-kokemuksen jälkeen (Kalliotie) en enää ikinä edes kuse julkisiin vuokrataloihin päin.
- MoneenLähtöön
kyllä niistä taloista joskus jotain sosiaalisesti syrjäytynyttä ja sosiaaliongelmaista sakkia ohikulijoille huutelee. ilmeisesti ovat vähä niinkö vailla täyttä ymmärrystä.
- thsrtht
MoneenLähtöön kirjoitti:
kyllä niistä taloista joskus jotain sosiaalisesti syrjäytynyttä ja sosiaaliongelmaista sakkia ohikulijoille huutelee. ilmeisesti ovat vähä niinkö vailla täyttä ymmärrystä.
Valehtelet!
VVO ei ota asumaan sellasia joilla on sosiaaliongelmia.
- ovipönkkä__
Puohitien VVO:n taloissa asuu tunnetusti oulun kovimmat jätkät ja siellä rokataan aamusta iltaan. Suosittelen puohitietä kaikille, jotka tykkää hyvästä meiningistä ja keskioluesta. Nähdään puohitiellä :)
https://www.youtube.com/watch?v=hGjCUD2sHlg - poisjaäkkiä
Vvo:n Puohitien asunnoissa asui juoppoja ja syrjäytyneitä. Seinät paperia. Asuntoja ei ole huollettu. kuluneet muovimatot, tapetit yms. En suosittele selväpäisille ihmisille. Taattua lumo laatua sanoisin.
- ontyk
mikä tekee kodin?rauha turva jatkuvuus?näitä ei kandee hakea kaupungin vuokrataloista tai siitä vierestä.tai sitte jos yllätyävät tilanteet normia.
- Anonyymi
Älä mene Kangasrinteelle. Siellä asuu noita. Lentelee luudallaan pitkin Maikkulan raittia punalapputuotteiden ja halvan kaljan perässä. Noita on katkera kaikille ja luulee muiden olevan kateellisia hänelle vaikka asia ei näin ole. Noita tulee aina jätetyksi miesten toimesta koska kukaan ei jaksa sitä puolta vuotta kauempaa. Noita tykkää myös googlata omaa nimeään ja kiusata tuntemiaan ihmisiä. Noita huristelee luudallaan myös poliiseja pakoon eikä avaa haastemiehilleen asuntonsa ovea sillä on taikonut ovikellon toimintakelvottomaksi. Kiusaa myös ihmisiä Tiktokissa ja muilla somealustoilla.
- Anonyymi
Aikoinaan oli kiva jarauhallinen paikka .Muutettiin kun valmistuivat -89. Asuttiin jokunen vuosi , muutettiin kun perhe kasvoi. Sitten uudelleen kun jäätiin miehen kanssa kaksin ja huh huh... meininki aivan kamala ei yön rauhaa .
Narkomaanit ja juopot rellestää.
Ei kannata normi ihmisten muuttA sinne vaan kiertää ja kaukaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156