Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi kankkusessa naitattaa

Tapio 39

Mikähän siinä on että sellaisessa pikku kankkusessa naitattaa niin vietävästi.
Onko se sama myös naisilla?

34

19978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan sama

      Joo kyl naisia kans haluttaa darras... Ja myös pienes humalas miks ei isommassakin...

    • jarppo

      mikähän mulla on kun ihan selvinpäin tekee naista mieli, viimeksi tänään. En edes muista milloin oli kankkunen viimeksi.

      • Anonyymi

        Olet ryypännyt muistisi


    • tosi panija

      Miehillä testosteroni määrä laskee juomisen myötä,krapulassa viina kun alkaa vähentyä verestä,niis testosteroni tasot alkaa vähitellen korjaantua.Eli miessukupuolihormonin tasot alkaa taas nousta normaalille tasolle ja pillu alkaa kummittelemaan mielessä kiivaasti.

      Naisilla juominen taas nostaa testosteronitasoja,siitä syystä naiset ravintolassa tarjoavat pillua alennusmyyntihintaan hyvässä nousuhumalassa.

      Molempiin sukupuoliin alkoholi vaikuttaa tunnetusti samalla tavalla,eli pienessä nosteessa uskalletaan ventovieraalle sanoa suoraan:"nyt tekisi mieli vähän niiku nusasta".

      Äijät kun nosteessa vapautuneena haluaakin nusasta,niin kaikkihan tuntee ettei miehillä aina se jorma oikein suostu yhteistyöhön vaikka kuinka muuten haluaisi.Tämä johtuu miehillä alhaisesta testosteroni tasosta.Naisilla kun taas nosteessa tekisi mieli antaa pillua niin suututtaahan se kun äijällä ei jorma suostukaan hommiin.

      Tämä on poijat ja naiset biokemiaa,tai jotain vitun fysiikan lakeja.

    • viuviu

      on kaiken takana.aikojen kuluessa kapakasta on tarttunut matkaan makeaa lihaa ja kun aamu koittaa niin silloin on oikea aika jormasta kun saalis on jo valmiiksi nurin mutta vielä lämmin.

      • evopevo

        Lisäksi krapulassa ei ole pää vielä täysin selvinnyt, joten sen saaliin todellinen laatu ei heti valkene. Ilman krapulapanetusta jäis moni kammottava pubiruusu panematta. On se evoluutio ovela...


    • Naimi

      Mua naitattaa aina kun oon pettänyt puolisoani... joka kerta hirvee kiire sänkyyn taas.

      • naitattaa krapulassa

        vaikka oon vanaha, nii eiku vielä naitattaa. Olisko nuorta ja vitun viimesenpäälle vittumaista naista, joka mun kans olis vielä jylläämässä, nooh ei sitä aina siellä, ethä sinäkää, lallati lallati laa ja löö.


    • Laiska-Leena

      Kyllä ainakin mulla on sama juttu. Harmi, että olen niin harvoin kankkusessa...

    • nainen24

      Joo kyllähän krapulassa panettaa, aina joskus ainakin, jos ei ole liian hirveä olo, mutta sellanen ettei ihan heti uskalla nousta ylös. Monesti olemme harrastaneet seksiä jopa pariin otteeseen peräkkäin, ja sitten onkin hyvä syy mennä suihkuun. Krapulassa naiminen piristää, koska veri alkaa kiertää ja seksi saa ajatukset pois heikosta olosta. Seksin jälkeen tulee nälkä, joten sitten pystyykin olemaan jo ylhäällä. Ja kun ruokahalu palaa, on krapula voitettu.

    • poju

      sen takia naitattaa kun ei oo saanu edellisenä iltana

    • panetus

      Krapulapanetukseni on sairas, sanoinkuvaamaton.

      Puolisoni on toisella paikkakunnalla - harkitsen vakavasti maksullisiin menoa. Normaalisti en edes miettisi.

    • tietoa

      Syy 1.
      Olet juovuksissa edellisenä iltana unohtanut naittaa veroilmoitukseesi kaikki liput ja laput. Ne on kaikki naitettava tai muuten ohrana vie. Ennen humalaa pitää asiat hoitaa kuntoon.

      Syy 2.
      Olet ollut vävypojan kanssa polttareilla ja nyt se saakeli aikoo aamulla livetä sitoumuksistaan. Oli kankkunen tai ei tytär on naitettava! Hae vävypoika ja naita ne.

    • ja HUH HUH

      Kyllä eniten mua naitattaa juuri krapulassa! Luulen, että se perustuu Survivor-viettiin. Elä ennen kuin kuolet :)

      • myös nainen

        Ei tee tippaakaan mieli kännissä tai krapulassa!!Selvinpäin kyllä.

        Krapulainen sänkykaveri on myös yököttävä...ei sellasta hajua jaksa joka dunkkaa krapulaisesta...

        Selvänä parasta!Eipähän tarvia näin perustein,selitellä mahd.hairahduksia kännissä-sillä niitä ei todella tule,selvinpäin juttu voi ollakkin toinen.


      • 20 cm

        miksi mua aina naitattaa pirusti. oli rapula tai ei, niin sama juttu. eikä joskus laukee millään vaikka kuin yrittäis. on kova kuin rautakanki. kaikki totta


    • raksa pomo

      terve tapsa olen usein huomannut saman asian sängystä ku herää aamulla krapula aamuna niin kyrpä seisoo jo valmiina ja panettaa ihan tajuttomasti hirvee kiima päällä ei muuta ku hommii vaa

    • Oma teoriani

      Olen itse huomannut, että se on väsymys, joka "panettaa". Huonosti nukutun yön jälkeen tulee seksi helpommin mieleen, kuin täysin virkeänä. Suurinpiirtein sama juttu on varmaankin myös krapulassa - tai jos vaikkapa syö itsensä kylläiseksi. Myös liikunnan jälkeen tekee usein mieli seksiä, mutta tässä voi olla pelkästään kyse testosteronista tai muuten lihasten "aktivoitumisesta".

    • ismo-olavi

      Sillon vejätyttää käteen.

      • -l-l-

        Monestiko vedätte käteen krapulassa? Minä 4-5 kertaa noin tunnin välein. Milloinkaan muulloin kuin krapulassa ei ole tarvetta tällaiseen.


      • i'han tosi
        -l-l- kirjoitti:

        Monestiko vedätte käteen krapulassa? Minä 4-5 kertaa noin tunnin välein. Milloinkaan muulloin kuin krapulassa ei ole tarvetta tällaiseen.

        siis vaikkapa 5 tunnissa se tekee 4-5 x 20-25 kertaa, on siinä jo nahka lujilla,
        pitääkö laittaa saapasrasvaa vai vaseliinia sen jälkeen


    • hanskaeetu-

      yleensä kiskon käteen koko kankkuspäivän niin että nahka irtoaa varresta. sitten puhalluttaakin niin että verhot heiluu...

    • No mitä sitten hä

      Itse nussin huoraa viimeksi krapulassa

    • Anonyymi

      vittu minuu naitattaa aina

      • Anonyymi

        Olet varmaa alkoholisti tai juoppo


    • Anonyymi

      jostain jos löytyy pillu mikä kestää niin terve tuloa kyrpää riittää

    • Anonyymi

      ois semmonen 25 pitkä ympärys mitta 11 ja kova

    • Anonyymi

      oisko irtoppilluu poltsilla

    • Anonyymi

      Myös kovassa kankkusessa panettaa ja kädettää.

    • Anonyymi

      Sillo saa naisilta B-rappua

    • Anonyymi

      Aivot ovat pelistä poissa ja alapään hormonit saavat verta runsaasti!🎉

    • Anonyymi

      Siis miehille seksualisuuteen on tärkeä myös estrogeeni naishormoni, jota alko nostataa kyllä. Estrogeeni, testosteroni tiettyinä määrinä kumpikin sukupuoli tarvitsee.

    • Anonyymi

      siis epäilen kohonnutta estrogeenia, kun panettaa

      • Anonyymi

        Tunnissa vituiksi ja pari runkkua, niin rauhottaa toviksi jäykistelyn!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe