Kalat-kauris parien kokemuksia olisin kiinnostunut kuulemaan. Mikä on toiminut ja missä on ollut haasteita ja hankaluutta? Mihin ihastuitte toisissanne?
Kalat-kauris parien kokemuksia
4
179
Vastaukset
- kysymysmerkki123456
Mulla on seksisuhde kalamiehen kanssa ollut jo parisen vuotta. Haaveilijaihminen, tykkää uida vapaana omassa valtameressä. Minun kalamieheni on siis sitoutumiskammoinen, aikaisempi naikkonen satutti häntä todella paljon. Sängyssä ottaa mut huomioon ja seksi tuntuu erilaiselta hänen kanssaan - kuin siinä olis jokin "korkeampi" yhteys. Iske kalamieheen vaan kiinni, kalamies tykkää seksikkäistä kauriista ;)
- Suhdesoppa
Olen siis kalanainen itse, mies kauris. :) Tunnen kyllä olevani perinteinen kalat joka suhteessa. Kalat tulee helposti satutetuksi, siitä on kokemusta.
- Kalanainen40
Itse olen kalanainen ja ihastunut kaurismieheen. Olen varattu ja kaurismies vapaa. Tämä mies on vanginnut mielenkiintoni jo vuosia ja reilut puoli vuotta sitten uskaltauduin lähestymään häntä viestillä. Elämäntilanteemme on hidastanut juttuamme, mutta olemme lähes päivittäin yhteydessä ja näemme viikoittain harrastuksen parissa. Minä olen joutunut avoimena ja tunteellisena naisena ottamaan TODELLA hillityn lähestymistavan tähän mystiseen ja niin maskuliiniseen ilmestykseen. Tähän mennessä minä olen ollut se joka ottaa asioita puheeksi. Mies kyllä vastailee, mutta todella varovasti. Tiedän hänen olevan kiinnostunut, mutta on todella varovainen sanomisissaan. Toisena hetkenä olen aivan päästäni pyörällä tästä tapauksesta ja seuraavassa hetkessä masennun koska minulla olisi valtava tarve puhua ja selvittää asioita ja tuntemuksia, joita tämä mies arastelee. Olen ehdottanut että lopettaisimme, mutta hän ei halua. Aikamoista veivaamista mutta niin olen kovasti koukussa...
- Äkäinen
SopiiI Kalanainen vs. Kaurismies .Hyvin sopiii merkit.Tietysti riippuu täsmälliset syntymäaika etc Iapsi rakas on meillä kaks yhteistä lasta. Naistenmies sen persoona on! Päiväkodin tarhatätien kanssa ovat niin hyvää pataa.Aion möläyttää nyt aamupäivällä lasten joulujuhlassa jotain.Menee paniikkIin. Tiiän sillä suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4277279Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693743Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463412Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092904Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään472438- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351629Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801488