Kalat-kauris parien kokemuksia olisin kiinnostunut kuulemaan. Mikä on toiminut ja missä on ollut haasteita ja hankaluutta? Mihin ihastuitte toisissanne?
Kalat-kauris parien kokemuksia
4
161
Vastaukset
- kysymysmerkki123456
Mulla on seksisuhde kalamiehen kanssa ollut jo parisen vuotta. Haaveilijaihminen, tykkää uida vapaana omassa valtameressä. Minun kalamieheni on siis sitoutumiskammoinen, aikaisempi naikkonen satutti häntä todella paljon. Sängyssä ottaa mut huomioon ja seksi tuntuu erilaiselta hänen kanssaan - kuin siinä olis jokin "korkeampi" yhteys. Iske kalamieheen vaan kiinni, kalamies tykkää seksikkäistä kauriista ;)
- Suhdesoppa
Olen siis kalanainen itse, mies kauris. :) Tunnen kyllä olevani perinteinen kalat joka suhteessa. Kalat tulee helposti satutetuksi, siitä on kokemusta.
- Kalanainen40
Itse olen kalanainen ja ihastunut kaurismieheen. Olen varattu ja kaurismies vapaa. Tämä mies on vanginnut mielenkiintoni jo vuosia ja reilut puoli vuotta sitten uskaltauduin lähestymään häntä viestillä. Elämäntilanteemme on hidastanut juttuamme, mutta olemme lähes päivittäin yhteydessä ja näemme viikoittain harrastuksen parissa. Minä olen joutunut avoimena ja tunteellisena naisena ottamaan TODELLA hillityn lähestymistavan tähän mystiseen ja niin maskuliiniseen ilmestykseen. Tähän mennessä minä olen ollut se joka ottaa asioita puheeksi. Mies kyllä vastailee, mutta todella varovasti. Tiedän hänen olevan kiinnostunut, mutta on todella varovainen sanomisissaan. Toisena hetkenä olen aivan päästäni pyörällä tästä tapauksesta ja seuraavassa hetkessä masennun koska minulla olisi valtava tarve puhua ja selvittää asioita ja tuntemuksia, joita tämä mies arastelee. Olen ehdottanut että lopettaisimme, mutta hän ei halua. Aikamoista veivaamista mutta niin olen kovasti koukussa...
- Äkäinen
SopiiI Kalanainen vs. Kaurismies .Hyvin sopiii merkit.Tietysti riippuu täsmälliset syntymäaika etc Iapsi rakas on meillä kaks yhteistä lasta. Naistenmies sen persoona on! Päiväkodin tarhatätien kanssa ovat niin hyvää pataa.Aion möläyttää nyt aamupäivällä lasten joulujuhlassa jotain.Menee paniikkIin. Tiiän sillä suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va276522Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko725178Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934785Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64609Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694468Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä184048Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast543997Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1203885Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213510Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173327