Kalat-kauris parien kokemuksia

Suhdesoppa

Kalat-kauris parien kokemuksia olisin kiinnostunut kuulemaan. Mikä on toiminut ja missä on ollut haasteita ja hankaluutta? Mihin ihastuitte toisissanne?

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymysmerkki123456

Mulla on seksisuhde kalamiehen kanssa ollut jo parisen vuotta. Haaveilijaihminen, tykkää uida vapaana omassa valtameressä. Minun kalamieheni on siis sitoutumiskammoinen, aikaisempi naikkonen satutti häntä todella paljon. Sängyssä ottaa mut huomioon ja seksi tuntuu erilaiselta hänen kanssaan - kuin siinä olis jokin "korkeampi" yhteys. Iske kalamieheen vaan kiinni, kalamies tykkää seksikkäistä kauriista ;)

• Suhdesoppa

Olen siis kalanainen itse, mies kauris. :) Tunnen kyllä olevani perinteinen kalat joka suhteessa. Kalat tulee helposti satutetuksi, siitä on kokemusta.

• Kalanainen40

Itse olen kalanainen ja ihastunut kaurismieheen. Olen varattu ja kaurismies vapaa. Tämä mies on vanginnut mielenkiintoni jo vuosia ja reilut puoli vuotta sitten uskaltauduin lähestymään häntä viestillä. Elämäntilanteemme on hidastanut juttuamme, mutta olemme lähes päivittäin yhteydessä ja näemme viikoittain harrastuksen parissa. Minä olen joutunut avoimena ja tunteellisena naisena ottamaan TODELLA hillityn lähestymistavan tähän mystiseen ja niin maskuliiniseen ilmestykseen. Tähän mennessä minä olen ollut se joka ottaa asioita puheeksi. Mies kyllä vastailee, mutta todella varovasti. Tiedän hänen olevan kiinnostunut, mutta on todella varovainen sanomisissaan. Toisena hetkenä olen aivan päästäni pyörällä tästä tapauksesta ja seuraavassa hetkessä masennun koska minulla olisi valtava tarve puhua ja selvittää asioita ja tuntemuksia, joita tämä mies arastelee. Olen ehdottanut että lopettaisimme, mutta hän ei halua. Aikamoista veivaamista mutta niin olen kovasti koukussa...

• Äkäinen

SopiiI Kalanainen vs. Kaurismies .Hyvin sopiii merkit.Tietysti riippuu täsmälliset syntymäaika etc Iapsi rakas on meillä kaks yhteistä lasta. Naistenmies sen persoona on! Päiväkodin tarhatätien kanssa ovat niin hyvää pataa.Aion möläyttää nyt aamupäivällä lasten joulujuhlassa jotain.Menee paniikkIin. Tiiän sillä suhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      334
      7232
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4428
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3185
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3017
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1962
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1846
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      215
      1784
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe