Kylmä kevät ja paljon purjehdusta. Yöpymisiä paatissa on kertynyt huhtikuusta jo 12. Lämmtin on paahtanut lähes 24/ 7 ja umpilaminaatti 35 " veneen pilssiin on kertynyt tänä aikaan maketa vettä muutamia litroja. Kuinka paljon teidän paatttiin kertyy kondenssia? Pitäsikö ryhtyä tutkimaan vesisäiliöiden ja pumpun liitoksia - lämminvesivarajan jo tutkin ja se on ok. Kansivuotoja tässä ei ole. Vedenalaiset kyljet, palkit jne (verhouksien takana ja turkkilevyjen alla) ovat olleet usein selkeästi kosteita
Kondenssivettä
4
<50
Vastaukset
- ripatiasajsita
Ei kerry pilssiin asti. Nollaöiden jälkeen on saanut ikkunoiden alta pyyhkiä mikrokuituliinalla kastetta aamuisin aika ahkerasti, mutta ilmankierto on suunniteltu vetämään korvausilma katosta välirungossa pilssin kautta jakeluun ja lämppärin imulle, niin pysyy pilssi kuivana.
- Sps
Jos litrakaupalla kertyy makeaa vettä pilssiin niin makeavesisysteemi vuotaa. Ei ole kondenssivettä. Normaalisti pilssissä on suolaa, öljyjä ym epäpuhtautta, ettei maistu "makealta" pienen tankkivuodon jälkeenkään.
Sps kirjoitti:
Jos litrakaupalla kertyy makeaa vettä pilssiin niin makeavesisysteemi vuotaa. Ei ole kondenssivettä. Normaalisti pilssissä on suolaa, öljyjä ym epäpuhtautta, ettei maistu "makealta" pienen tankkivuodon jälkeenkään.
Nyt on sadellut aika paljon. Kenties joku poistoreikä on ummessa ja sadevettä pääsee vähän sisään avotilan luukusta. Itselle kävi näin viikko sitten. Jos vene on ollut liikkeessä, voi sateisella ja kylmällä kelillä kertyä tavallista enemmän vettä sisään.
- ääliöpilkunnussija
35-tuumainen vene on toisaalta helppo kääntää ympäri ja valuttaa vedet pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412478Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731796Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171188TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70892