Ladaan Volgan kone?

Hndhbdb

Olen ajatellut päivittää satakymppiäni 2008 vähän nykyaikaisemmaksi. Sopiiko satakymppiin dieselmoottori Volgasta 1977? Voin kyllä leikata peltisaksilla konehuoneesta peltejä pois, ellei muuten mahdu.

8

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanto_komukka

      Nyt kun vanhemmalla iällä olen oppinut tuntemaan auton rakennetta on samalla Ladan arvostus laskenut aivan omaan luokkaansa. Ladat tuntuvat vähäpätöisiltä ruostekasoilta. Volgan moottoria ei missään tapauksessa saa laittaa Ladaan. Ladan heppoistakin heppoisempi rakenne takaa että koko auto katkeaa. Jos sen Ladaan laittaisi olisi se sama kuin hengellä leikkisi. Ladan omassa moottorissa tehoa riittää (60 hv) jo niin paljon että Ladan ruosteinen runko on aivan korkkiruuvi muutenkin. Uskokaa minua ... olen saanut arvokasta tietoa Ladapalstan Ladanromuasiantuntijoilta !

      • Eurovolga

        Näitä kahta saman kirjoittajan ( lue Runko ) tekstejä lukiessa tulee väkisin mieleen kuinka vähän Suomessa nykyään satsataan avohoitopotilaiden kuntoutukseen. Rahat ovat tuollakin sektorilla näköjään tiukassa. Kuntouksen laiminlyönti saa aikaan normaalista poikkeavaa käytöstä, joka sitten purkautuu täällä sarjoiksi erilaisia sanoja, joissa ei ole päätä eikä häntää.


      • Runko_se_oikea

        Niin totta taas. Näin voidaan varmaan kaikki yhdessä todeta monien vuosien kokemuksella. Sinänsä sääli että hän eksyi juuri tälle alueelle, jossa meitä oikeitakin asiantuntijoita on riittävästi, jolloin oikean ja väärän tiedon saanti vaikeutuu. Onneksi kuitenkin me Ladistit tunnemme automme voittamattoman laadun, kauneuden ja lähes ylivoimaisen tekniikan. Tästä on hyvä jatkaa pitkälle tulevaisuuteen.


    • Kanto_komukka

      Ladan omistaminen pitäisi olla ehdoton este sille, että mielenterveyspotilas päästetään avohoitoon. Pahimmille tapauksille on järjestyttävä laitoshoitoa ja terapiaa kauheiden Lada-autoilukokemuksien takia.

      • Runko

        Älä nyt sekoita Ladoja ja oikeita autoja.


      • rtyuijhgfvbn

        Lada 110/111/112 nykyaikaisin osakokonaisuus on Porschen kehittämä moottori.


      • ladaveijo

        Onko Ladassa todellakin se Seatin moottori 80-luvulta?


    • Ewanda

      Oliko Volgassa 1977 Peugeotin dieselmoottori ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe