Olen ajatellut päivittää satakymppiäni 2008 vähän nykyaikaisemmaksi. Sopiiko satakymppiin dieselmoottori Volgasta 1977? Voin kyllä leikata peltisaksilla konehuoneesta peltejä pois, ellei muuten mahdu.
Ladaan Volgan kone?
8
83
Vastaukset
- Kanto_komukka
Nyt kun vanhemmalla iällä olen oppinut tuntemaan auton rakennetta on samalla Ladan arvostus laskenut aivan omaan luokkaansa. Ladat tuntuvat vähäpätöisiltä ruostekasoilta. Volgan moottoria ei missään tapauksessa saa laittaa Ladaan. Ladan heppoistakin heppoisempi rakenne takaa että koko auto katkeaa. Jos sen Ladaan laittaisi olisi se sama kuin hengellä leikkisi. Ladan omassa moottorissa tehoa riittää (60 hv) jo niin paljon että Ladan ruosteinen runko on aivan korkkiruuvi muutenkin. Uskokaa minua ... olen saanut arvokasta tietoa Ladapalstan Ladanromuasiantuntijoilta !
- Eurovolga
Näitä kahta saman kirjoittajan ( lue Runko ) tekstejä lukiessa tulee väkisin mieleen kuinka vähän Suomessa nykyään satsataan avohoitopotilaiden kuntoutukseen. Rahat ovat tuollakin sektorilla näköjään tiukassa. Kuntouksen laiminlyönti saa aikaan normaalista poikkeavaa käytöstä, joka sitten purkautuu täällä sarjoiksi erilaisia sanoja, joissa ei ole päätä eikä häntää.
- Runko_se_oikea
Niin totta taas. Näin voidaan varmaan kaikki yhdessä todeta monien vuosien kokemuksella. Sinänsä sääli että hän eksyi juuri tälle alueelle, jossa meitä oikeitakin asiantuntijoita on riittävästi, jolloin oikean ja väärän tiedon saanti vaikeutuu. Onneksi kuitenkin me Ladistit tunnemme automme voittamattoman laadun, kauneuden ja lähes ylivoimaisen tekniikan. Tästä on hyvä jatkaa pitkälle tulevaisuuteen.
- Kanto_komukka
Ladan omistaminen pitäisi olla ehdoton este sille, että mielenterveyspotilas päästetään avohoitoon. Pahimmille tapauksille on järjestyttävä laitoshoitoa ja terapiaa kauheiden Lada-autoilukokemuksien takia.
- Runko
Älä nyt sekoita Ladoja ja oikeita autoja.
- rtyuijhgfvbn
Lada 110/111/112 nykyaikaisin osakokonaisuus on Porschen kehittämä moottori.
- ladaveijo
Onko Ladassa todellakin se Seatin moottori 80-luvulta?
- Ewanda
Oliko Volgassa 1977 Peugeotin dieselmoottori ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818