Win 10 mainos pois

jukka_xyxyxyxyx

Käytössä on Win 7. Nyt on tullut alareunan
palkkiin ärsyttävä "Hanki windows 10" mainos.
Palkissa on windowsin logo ja sitä klikkaamalla voi
päivittää koneeseen win 10 käyttiksen.

Miten tuon mainoksen saa pois?
En missään tapauksessa halua alkaa sähläämään
toimivaan koneeseen win 10 järjestelmää.

11

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvämuistutus

      Anna sen olla. Hyvä muistitus joka muistuttaa 100 euron edun tuomisesta ilmaiseksi.

    • Jukkaxyxyxyx

      En halua saada ongelmia ilmaiseksikaan. En myöskään halua saada
      mainoksia. En halua saada kuormallista hevosen lantaa, vaikka saisin
      kalliin kuorman ilmaiseksi.

      • ilmaiseksi12

        Kannattaa ottaa kun kerran tarjotaan.


    • Gigantist

      Osta mac niin toimii

    • KokemuksiaWin10stä

      Kannattaa välttää win 10 viimeiseen asti tai siirtyä Linuksin käyttäjäksi. Uudessa Win 10:ssä pomppii jatkuvatsti erillaisia mainoksia pop up sivuina näkyviin ja niitä ei pysty poistamaan.
      Sivustot seuraavat sinun tiedostoja ja netin käyttöää ja senkin mukaan jokaisella sivulla on mainoksia.

    • windows10

      On se kumma ku ei saa suoraan kysymykseen suoraa vastausta. Melkosia "asiantuntijoita" liikkeellä.

      • tyhmäteiasenna

        Saatiin vastaus. Asentamalla tuo häviää ja säästää yli 100 euroa:)


    • päivitykset_vituttaa

      Mulla win8.1 ja silloin tällöin mainostelee kymppiä, ruksaan sen vaan pois häiritsemästä koska en aio asentaa enää tähän koneeseen sitä vaikka mainostaa että on yhteensopiva jne.
      Päivitys 8 versiosta 8.1:nkin oli tarpeeksi kauan aikaa vievä, minua ei yksinkertaisesti kiinnosta käyttää TAAS monta tuntia pelkkään päivitykseen ja säätämiseen, minua vituttaa semmoinen. Pääasia että kone toimii ja saan tehtyä sillä tarvitsemiani hommia.
      Ehkä jossain vaiheessa hankin uuden tietokoneen ja siinä se kymppi on varmaankin jo valmiina.

    • Kooditin_

      Ilmoituksen saa pois poistamalla tietyn päivityksen. Jokainen saa etsiä tietoa itse, ellei sitten tuossa MikroBitin jutusta löydy vastausta tai joku muu neuvo.

    • GWX

      Hae Ohjelma GWX Control panel ja aja se.vapautuu meinaan levy tilaakin 5 Gigaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe