kummisetä käyttäytyy vittumaisesti mua kohtaan

enjaksa

Se on siis mun äidin veli ja mä nään sitä mun synttäreil, isoisän luona ja tollasis tilanteis.

Se niinku naureskelee muille mun tekemisist tms vaik niis ei mitää nauramisen aihet oo ja pitää mua nii tyhmänä et luulee et mä en kuule sen naureskelemist... Esimerkiks eilen oli mun synttärijuhlat ni se oli just lähdössä ja tuli sanomaan mullekki et se lähtee ja sit se naureskeli mun äitille siit ku mä olin puhelimella?! Mikä vitun naureskelun aihe seki on jos mä oon puhelimella?! Ja sit mun äiti kerto mun todistuksen numeroist niil vieraille ja mun kummisetä sit naureskeli ku yks numero oli 6?! Juu ihan ku en ois kuullu ja mitä vitun nauramist siinäki on... Ja kerran mä olin tivolis vanhempien, sisarusten ja sen mun kummisedän kaa ja yhes laittees mul tuli vähä huono olo ni sit mun kummisetä naureskeli vaa et "sä oot iha valkonen ku lakana", "heikottaaks" yms ja se sano noi naureskellen vaik mua ei yhtää naurattanu... Mikä vitun nauramisen aihe seki on jos on huono olo?! Ei se oo mitää hauskaa vittu666 Ja noit tilanteita on varmaa 1000 muuta...

Äitiki vaa nauraa sen kaa tollasis tilanteis eikä ollenkaa ota vakavasti... -.- tätä on ollu niin kauan ku mä muistan... Kummisedän pitäis olla mukava eikä tommone vittumaine -.-

mitä mun pitäis tehä? Sori romaani D:

6

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfkjhgg

Äidin veli on eno

• enjaksa

Taas näit pilkunviilaajii

• trololololollol

Sano sun enolles* et tiiät mitä se naureskelee selkää takana ja pyytäisit lopettamaa

• trololololollol

Selkäs takana*

• hehheheehehe

Purskahdat oikein kunnon hekotushohotukseen ja osotat sormella ja pitelet mahasta että meinaat aiva tikahtua nauruun,vois ehkä toimia..

• Minusta kuulostaa ihan siltä, että sun kummienosi naureskelee sinulle laskeakseen leikkiä noista jutuista, eikä hän ollenkaan tajua sitä, että se tuntuu sinusta pahalta.

Minulle on käynyt kerran täysin samalla tavalla: virnuilin eräälle nuorelle tuttavalleni hänen tekemästään pienestä mokasta, ihan leikilläni vaan ja olin tekevinäni sen ns. pilke silmäkulmassa. Hän oli ottanut asian kuitenkin vittuiluna. Onneksi sain kuulla siitä jälkikäteen, että pystyin pyytämään anteeksi, koska tarkoitukseni ei missään nimessä ollut vittuilla tai muutoinkaan loukata häntä.

Sosiaalinen kanssakäyminen osaa olla joskus todella haastavaa, koska erilaiset ihmiset tulkitsevat erilaisia asioita kovin eri tavoin ja väärinkäsitykset ovat todella yleisiä.

Sinä voisit aloittaa sillä, että kertoisit näille ihmisille ihan asiallisesti ja vakavalla naamalla, että miltä heidän käytöksensä sinusta tuntuu. Jos he vielä naureskelevat sinulle, niin toista sama asia ja samalla tavalla. Kyllä he lopulta toivottavasti uskovat ja ottavat sinut paremmin huomioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8079
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2131
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2042
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    8. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      996
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe