kummisetä käyttäytyy vittumaisesti mua kohtaan

enjaksa

Se on siis mun äidin veli ja mä nään sitä mun synttäreil, isoisän luona ja tollasis tilanteis.

Se niinku naureskelee muille mun tekemisist tms vaik niis ei mitää nauramisen aihet oo ja pitää mua nii tyhmänä et luulee et mä en kuule sen naureskelemist... Esimerkiks eilen oli mun synttärijuhlat ni se oli just lähdössä ja tuli sanomaan mullekki et se lähtee ja sit se naureskeli mun äitille siit ku mä olin puhelimella?! Mikä vitun naureskelun aihe seki on jos mä oon puhelimella?! Ja sit mun äiti kerto mun todistuksen numeroist niil vieraille ja mun kummisetä sit naureskeli ku yks numero oli 6?! Juu ihan ku en ois kuullu ja mitä vitun nauramist siinäki on... Ja kerran mä olin tivolis vanhempien, sisarusten ja sen mun kummisedän kaa ja yhes laittees mul tuli vähä huono olo ni sit mun kummisetä naureskeli vaa et "sä oot iha valkonen ku lakana", "heikottaaks" yms ja se sano noi naureskellen vaik mua ei yhtää naurattanu... Mikä vitun nauramisen aihe seki on jos on huono olo?! Ei se oo mitää hauskaa vittu666 Ja noit tilanteita on varmaa 1000 muuta...

Äitiki vaa nauraa sen kaa tollasis tilanteis eikä ollenkaa ota vakavasti... -.- tätä on ollu niin kauan ku mä muistan... Kummisedän pitäis olla mukava eikä tommone vittumaine -.-

mitä mun pitäis tehä? Sori romaani D:

6

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfkjhgg

Äidin veli on eno

• enjaksa

Taas näit pilkunviilaajii

• trololololollol

Sano sun enolles* et tiiät mitä se naureskelee selkää takana ja pyytäisit lopettamaa

• trololololollol

Selkäs takana*

• hehheheehehe

Purskahdat oikein kunnon hekotushohotukseen ja osotat sormella ja pitelet mahasta että meinaat aiva tikahtua nauruun,vois ehkä toimia..

• Minusta kuulostaa ihan siltä, että sun kummienosi naureskelee sinulle laskeakseen leikkiä noista jutuista, eikä hän ollenkaan tajua sitä, että se tuntuu sinusta pahalta.

Minulle on käynyt kerran täysin samalla tavalla: virnuilin eräälle nuorelle tuttavalleni hänen tekemästään pienestä mokasta, ihan leikilläni vaan ja olin tekevinäni sen ns. pilke silmäkulmassa. Hän oli ottanut asian kuitenkin vittuiluna. Onneksi sain kuulla siitä jälkikäteen, että pystyin pyytämään anteeksi, koska tarkoitukseni ei missään nimessä ollut vittuilla tai muutoinkaan loukata häntä.

Sosiaalinen kanssakäyminen osaa olla joskus todella haastavaa, koska erilaiset ihmiset tulkitsevat erilaisia asioita kovin eri tavoin ja väärinkäsitykset ovat todella yleisiä.

Sinä voisit aloittaa sillä, että kertoisit näille ihmisille ihan asiallisesti ja vakavalla naamalla, että miltä heidän käytöksensä sinusta tuntuu. Jos he vielä naureskelevat sinulle, niin toista sama asia ja samalla tavalla. Kyllä he lopulta toivottavasti uskovat ja ottavat sinut paremmin huomioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe