Lesbojen saksitus :3 kokemuksia?

kertokaas

Millasta on seksi naisen kanssa? Mitä siinä tuntuu hyvältä? Ootteko kokeillut saksitusta? :) En oo mikää pervo, haluun vaan tietää ku oon ihastunut yhteen kaveriini ja hän minuun niin.. :)

12

3023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Foxxy

      Wait, oot ihastunut sun kaveriin ja haluaisit saksittaa sen kanssa? :DD Siitä vaan kokeilemaan, niin tiedät miltä se tuntuu.

      • alottaja

        Eiei vaan siis iha haluisin tietää yleisesti muustakin mut ensisijasesti tästä ku se tuntuu jotenki olevan yleistä :D


      • KylMaar

        Ei se itellä ainakaan oo mikään ykkösjuttu mutta välillä toimii sekin. Jos sulla on ihana nainen siinä, keneen oot ihastunut ja olette kiihottuneita niin kyllähän se toisen alakerta tuntuu taivaalliselta omaa vasten.


    • hehtotissi

      Älä jätkä yritä.

    • Olen kokeillut, eikä se oikein tuntunut hyvältä, varmasti johtuu siitä, että mä olin niin saamarin lihava ja kyllä oli pullukka se toinenkin. Tuntui vain parhaimmillaan niin kuin hakkaisi pillua märällä pesusienellä, ei järin eroottista.
      Räpläys -ja nuolentahommelit ovat olleet paljon hauskempia. Tykkään nuolla, nuolluksi tuleminen kohottaa naisen älyä ja torjuu masennusta. Mä en oo kyllä suuri nuolennan vastaanottamisen fani.

      • Anonyymi

        Nuoleskelu on myös tekniikkalaji ,kun nuolet ,nuole niin että peräsuolesta pois päin eikä päinvastoin. Sama sopii myös homoille . Näinä aikoina , kun se apina rutto leviää erikoisesti homojen keskudessa. Aloittaja tuntuu olevan nuori tyttö , kokenut paljon nuoleskellut rekkalesbo olisi aluksi hyvä opettaja.


    • ApiSxddd

      Haluaisin kokeilla varmaan ihanaa voihkimista Ahh..

    • tietämättymyyttä

      Mitä on saksitus?

      • Anonyymi

        Pillit yhteen ja hankaa


    • Anonyymi

      En jää ilman orgasmia jos tilanne on vielä tuore ... toisen pillu omaa vasten tuntuu ihan helvetin hyvältä. Mitä märempi ja liukkaampi sitä parempi se on.
      Mikä on luonnollista, ei ole häpeällistä ... sillä ei ainakaan tässä tapauksessa ole muuta merkitystä kuin että hyvältä tuntuu....!!!!

    • Anonyymi

      Pena siellä peräkammarissaan taas utelee..

    • Anonyymi

      Sehän on ihan parasta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe