Nörttityttö..

nörö1234556

Helou..


Olen 21v nainen. Ongelmanani on totaalinen nettirippuuvuus. Ylipainoa ei ole ilmennyt, koska niin monet ateriat jäävät pois. Aamulla kun herään (jos ylipäätään nukun) avaan ensimmäisenä koneen. Sitten ollaan koneella ikkunaverhot kiinni myöhään iltaan. joskus olen ollut koneella 12 tuntia putkeen. yleensä olen 9-11 tuntia päivässä koneella.

11

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xEDUx

      Helou...itsekin olen ollut tietokone riippuvainen ja nyt en ole enään koska myin koneeni pois ns. Vieroitushoitona ja tämänkin viestin kirjoitan nyt kun olen puhelimellani...ja kannattaa myydä tietokoneesi pois ja olla hieman sosiaalisempi ja uskon että kun käyt ulkona ja menet vaikka rannalle niin saatat löytää itsellesi jopa miehen (ellei ole jo) ja usko minua...se auttaa :)

    • RSADDICT

      Hei pelaamisesi ei kuulosta kovinkaan vakavalta, jos miettii omaa pelaamistani Itsellä monestin menee yli 30 tuntia lähes putkeen koneella lukuun ottamatta energiajuoman hakemista jääkaapista/ 10min safkan tekoa ja syömään koneelle. silloinkun käyn vesassa yritän maholisimman nopeastin, koska en viitsi kirjautua pelista ulos siksi aikaa, koska kirjautuminen takaisin veisi vain hyvää peliaikaa. Itse Nukun yleensä sen 4 tuntia yössä ja senkin huonostin, koska en saa mielenrauhaa nukkuessa, koska olen sijouttunut pelissä todella korkealle, joka vaatii monien vuosien aktiivista pelaamista. Nukkuessa heräilen itsestään miettien, joko pitäisi nousta, etten tipu sijoituksessani. Tietenkään minulla ei ole minkään laista unirytmiä voi olla hyvinkin, että menen nukkumaan päivä kahdelta ja herään ilta kuudelta. Olen yrittänyt muutaman kerran vähentään pelaamista, mutta ei siitä mitään ole tullut lähinnä heti alkanut vituttamaan, että jos kerran olen monta vuotta pelannut päästäkseni noin korkealle miksi lopettaa tai edes vähentää, muuten kaikki menisi hukkaan. Pelaamisella pystyn myös tyydyttämään melkeinpä kaikki haluni, tietenkin joskus harvoin kerran 2 viikossa ym vetelen händyyn samalla tietenkin toinen käsi hiirellä pelatessa tietokoneen ruutu jaettu kahtia. Itse en pidä itteäni isonakaan nörttinä, koska peliystäväni eräs korealainen pelaa useastin 50 tuntia putkeen. Itselle max on se 35tuntia. Olen pelannut tätä pelia jo 8 vuotta aluksi pelaaminen oli muutama, tunti max päivässä. Ammattikoulussa tuli pelattua yö möhään, koska vanhemmat eivät enään puuttuneet aikuisen tekemisiin. Ammattikoulun jälkeen jäin työttömäksi ja sitten se lähti käsista aivan, kuin koko ajan halusin pelata mielummin, kun raataa jossain paska duunissa. Pelaamisella voi myös tienata myymällä pelaamisessa ansaittuja tavaroita/muuta kaamaa itse tienaan pelaamisella myös sen verran, että ei edes olisi järkeä mennä töihin, koska sosiaali tuet peli rahat tekevät enemmän, kuin mitä töistä tulisin saamaan. Tämä lisää vielä enemmän intohimoa pelaamista kohden, koska vituttaa nämä SUOMEN PASKA PALKAT 1900E KUUKAUDESSA SIITÄ VERO KÄTEEN 1400E MAKSA VUOKRA /AUTOILU/SAFKAT=KÄTEEN KUUSSA 100E PELAA KÄTEEN KUUSSA 500E =töihin meno ei järkeä voisin lopettaa pelaamisen ja mennä töihin jos saisin kuussa 5 tuhatta vähintään, muuten siinä ei ole mitään järkeä. Tämäkin tuli kirjotettua 28h pelaamisen ja 4 energia juoman jälkeen johonkin aikaan aamu vai yökö tää ny on ihan sama...

      • lkjhgfdswertyuio

        ai pitäisi saada 5 tonnia palkkaa/ kk työstä?
        Ilman työkokemusta ja koulutusta? Ilman vuorokausirytmiä ja huonolla yleiskunnolla? Tyyppi ei syö, eikä nuku, ei ole sosiaalista elämää, kaikki aika laitetaan johinkin marginaaliseen tahkoamiseen.

        Kuulostat yrittäjältä.

        Suosittelen tutustumista reality maailmaan_ jalkaudu ulos. Katso aurinkoon, hengitä ja kuuntele. Tutustu miten elämä liikkuu ja miten voisit osallistua siihen.

        Jos tienaat pelaamisella, niin mikäs siinä, mutta ihminen on luotu liikkumaan ja nukkumaan edes joskus kunnon yöunet.


    • Just-like-that

      Lopeta pelaaminen kuin seinään ja ala elämään tässä oikeassa maailmassa.

    • moi tutustutaan ja menoo ni hyvä

    • mene_lenkille

      Elämä kuluu ohi kuin alkoholistilla, tekemällä liikaa jotain yhtä.

      Kohtuus kaikessa, tässäkin. Opetella kohtuullistamaan.

      Pelaa tai soita vaikka kitaraa se 10 000 tuntia, niin olet tod näk aika hyvä siinä. Mutta pitäis varmaan osata tehdä jotain muutakin?

      Pelkkä tietokone eristää ihmisen aika pian kaikesta muusta.

      • dhsjkfhdsjkfhsdk

        Juuri se näin on, olen tämän saman kokenut. Pidemmällä aikavälillä edes terveyshaitat ei ole kovin paljon pienemmät kuin alkoholismissa. Itse pääsin pelaamisesta, mutta nyt olen taas vaihteeksi juminut näille palstoille. Inhoan tätä. Mutta se sosiaalisuushan se on, mitä täältä hakee. Jos olisi muuta sosiaalista elämää, niin ei tällaista aika huonoa korviketta tarvitsisi.

        Sinä, joka olet vasta 21-vuotias ja vielä nainen. Lopeta nyt kun vielä olet terve, etkä edes lihava. Siis eihän ilman konetta ja jonkin verran pelaamista tule toimeen, kukaan, mutta pistä hallintaan. Oikeasti holtittomalla riippuvuudella tuhoaa itsensä ja minä tasan tiedän sen, kun olen kokenut.

        Tiedän kyllä, että ei ole helppoa. En minäkään tiedä, mistä sitä sosiaalista elämää kehittäisi kun ei enää vuosiin ole ollut. En tosiaan aio yrittää facen yksinäiset ryhmistä enkä mistään nettideitti tai ystäväpalveluista. Ne on kaikki täynnä juuri tätä samaa porukkaa, estyneitä, turpiinsasaaneita ja itsensä aivottomiksi pelanneita, jotka eivät halua sitten lopultakaan tutustua kehenkään.

        Mitä hittoa tässä keksisi?


    • peluuripelaaja

      hei.. pelaaminen on kiva harrastus, ja sinulla pelaaminen tuntuu olevan vielä hallinnassa. oletko ajatellut, että myisit kuitenkin vaikka tietokoneesi, ja alkaisit pelaamaan vaikkapa ray.n hedelmäpelejä kauppareissusi yhteydessä? saatat tienata rahaa nopeastikkin, ja pääset ihmisten ilmoille.. ;) joskus saatat hiukan hävitä, mutta muista, se ei pelaa joka pelkää, ja sijoita hiukan lisää, niin pian huomaat taas olevasi voitolla.. :)

      • Tiedän

        Rahapelit vie loputkin rahat jos homma ryöstäystyy käsistä kuten olettaa voi. Eli aina voiton jälkeen rahat pelataan jos vielä parempi tuuri olisi.


    • äähhhhhhhähh

      Olet kaunis nainen ;))

    • Anonyymi

      Olen pelannut 20 vuotta, intensiivisesti lähes koko vapaa-ajan 8 vuotta. Mulle kehittyi jo pienenä side pelaamiseen. Lopetin sen pariksi vuodeksi, nyt taas kännykkäpeliä. En hanki itselleni vielä nettiä koneeseen ettei mene pelaamiseksi.

      Mulla on ollut vaikeuksia ottaa pelaamista rennosti. Olen hyvä eläytymään ja olen lähtenyt pelaamiseen täysillä mukaan liian helposti. Tienaisin varmaan aika hyvin jos olisin jo siirtänyt sen innon yrittäjähommiin. Se ei vaan tapahdu sormia napsauttamalla.

      Riippuvuus on kuin rakkausside, tulee ahdistus ja kolkko tyhjä olo kun päästää irti. Mitä vahvempi side sen tuskaisampi. Sen turruttaminen ja korvaushoidot ei ole kuin ensiapua. Se negatiiviseksi leimattu tuska mikä siitä tulee pitää ottaa vastaan. Se on osa meitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe