Tai ne eivät vaan uskalla ilmottautua kun häpeävät yksinäisyyttään.
Nainen saa kyllä seuraa halutessaan toisin kuin mies. Olisi kyllä mukavaa tutustua naisiin mutta ei ne uskalla mitään puhua miehille.
Yksinäisiä naisia ei ole
19
<50
Vastaukset
- miimikirppu
Ripustat siis yksinäisyyden suokupuoliselle esittelytelineelle.
Yksinäisyys ei todella on sukupuolista tai seksin puutetta. Mutta asentellasi vastaat itse, miksi olet yksin. - yksinäinenharakka
Vai ei mielestäsi yksinäistä naista ole. tse naisena omaan muutaman kaverin, mutta tunnen olevani silti niin yksinäinen, että välillä pää meinaa haljeta. Monilla ihmisillä on huomattavasti enemmän ystäviä ja tuttavia, niin miehillä kuin naisillakin. Nyt esim. kun olen työttömänä, niin ei ole päivisin tekemistä ja puhun vain lähinnä seinille..
Siinä voidaankin miettiä minkälainen ihminen on ylipäänsä yksinäinen? Pitääkö olla täysin eristäytynyt muista ihmisistä ja ettei ole ketään lähiympäristössä. Onko vanhus jolla on ympärillä vanhainkodissa kuitenkin hoitajia yksinäinen, jos omaiset eivät käy häntä katsomassa? Entäs onko mies joka omaa pari kaveria, mutta ei parisuhdetta yksinäinen? Onko tyttö jolla ei ole parasta ystävää yksinäinen, jos hänellä on kuitenkin hyvän päivän tuttuja? Onko ihminen joka näkee vain kerran vuodessa esim. joukon sukulaisiaan yksinäinen jne? Entäpä sitten jos mummolla on puiston penkillä seuranaan puluja, joita hän ruokkii.
Yksinäisyys on tunne, jonka jokainen kokee omalla tavallaan. Osa kärsii siitä enemmän ja osa vähemmän, kuitenkin varmasti suurin osa ihmisistä pelkää yksinäisyyttä ja ei nauti siitä. Muidenkin seurassa voi olla yksinäinen, jos ei koe kuuluvansa ryhmään jne. Itse koen olevani aikas erilainen ihminen kuin moni muu ja ehkä siitä erilaisuudesta yksinäisyyden tunnekin enimmäkseen juontuu. Hengenheimolaisia on vaikeaa löytää, jos olet esim. poikkeuksellisen älykäs, lahjakas, tai muulla tapaa erilainen.. Kaikenlaiset ihmiset voivat kokea yksinäisyyttä, vauvasta vaariin. :)- lumppa
yksinäinen harakka, mistä päin olet? Kirjoituksesi kuulostaa niin tutulta:) Voisi olla kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi, jos haluat.
- yksinäinenharakka
lumppa kirjoitti:
yksinäinen harakka, mistä päin olet? Kirjoituksesi kuulostaa niin tutulta:) Voisi olla kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi, jos haluat.
Asustelen Pirkanmaalla ja kyllä voidaan vaihtaa ajatuksia, jos laitat vaikka sähköpostiosoitteesi tänne niin kirjoittelen sinulle :)
- vainiinluulet
Miehillä on aina kavereita, heidän on niin helppo solmia kaverisuhteita. Toisin kuin naisten. Nainen on susi naiselle. Miehillä tällaista kanojen nokkimisjärjestys systeemiä ei esiinny.
- kaikin.kikkareet.kans
Taas tätä samaa läpätilällää, ettei yksinäisiä naisia ole.
Olen aiemminkin kirjoittanut täällä, että miehet ovat erittäin kranttuja eli yksinäisiä naisia kyllä on. Miehille ei kelpaa kuka tahansa - ja tällä repliikillä ei ole mitään tekemistä ylipainon eikä ylipäätään ulkonäön kanssa. Miehet kronklaavat, jos nainen ei ole persoonaltaan sellainen, mikä on miehen mielestä sopiva.- yksinäinen-
Tapailet pelimiehiä jotka haluu vaan seksii- On paljon miehiä yksinäisiä jotka haluaisi olla vaan naisen kaveri, joku jolle soittaa ja pyytää vaikka lenkille. Eipä vaan naisille kelpaa jos mies ei ole tom cruise
- kaikin.kikkareet.kans
yksinäinen- kirjoitti:
Tapailet pelimiehiä jotka haluu vaan seksii- On paljon miehiä yksinäisiä jotka haluaisi olla vaan naisen kaveri, joku jolle soittaa ja pyytää vaikka lenkille. Eipä vaan naisille kelpaa jos mies ei ole tom cruise
Minulla ei koskaan ole ollut tunkua miehistä, jotka haluasi seksiä.
Enkä ole koskaan välittänyt ihmisten ulkonäöstä. Mitä sillä on väliä? Mukava luonne on tärkeää. Mutta sitäkään en ole saanut valita.
Miehet on kranttuja, ne ei vain tajua sitä itse. Naisen pitää olla niin kuin äiti tai sisko tai joku muu tuttu ja turvallinen sukulainen. Persoona ei saa poiketa massasta.
- sivustalukija
Eli kun naiset eivät ole sellaisia kuin kuvittelit tai toimi kuten haluat, selität aina etteivät he "uskalla" olla sellaisia kuin sinä kuvittelit tai "uskalla" toimia kuten sinä tahtoisit.
- yksinäinen-mies
Yksinäinen on sellainen jolla ei ole kavereita, parisuhdetta, vanhempia tai muita läheisiä, työkavereita. Minulla ei ole ketään noista joten olen yksinäinen. Muiden ei kannata puhua yksinäisyydestä jo on jotain noista.
- yksinäinen-nainen
Muutama työkaveri ei todellakaan poista yksinäisyyttä. Vaikka tänäänkin olin kahdeksan tuntia töissä ja juttelin työhön liittyvistä asioista parin työkaverin kanssa ei se tarkoita ettenkö olisi yksinäinen. Työpäivän jälkeen tulen tyhjään kotiin, jossa ei ole ketään kysymässä miten päiväsi on mennyt. Ei ole ketään kenen kanssa keskustella. Ei ketään kenelle soittaa, kukaan ei soita minulle. Ihminen voi olla yksinäinen vaikka työpaikalla olisikin muita ihmisiä ja kaupassa tuttu myyjä, ketä tervehtiä.
- yksinäinenharakka
Aika varmasi tuntisit kuitenkin yksinäiseksi olosi, vaikka sinulla olisi joki kaveri ketä näkisit kerran esim. kuukaudessa.
- ei.ystäviä
Minusta olisi luksusta, jos olisi joku ystävä, jota voisi tavata kerran kuussa!! En nyt tarkoita pelkästään parisuhteita, vaan ylipäätään ystäviä.
- yksinäinen-mies
Olen yksinäinen. Taas yksi viikonloppu yksin. Yksinäisyys ei lopu koskaan.
- realismia.kehiin
Siinähän valitat. Kun olet niin valikoiva, niin yksin saat olla jatkossakin. Sitten, kun sitä on jatkunut 50, 60 tai 70 vuotta, tiedät vasta, mitä yksinäisyys on, kun et ole kelvannut kellekään. Alussa vasta olet.
nyt kyllä olet pahemman kerran väärässä. Kyllä niitä naisiakin on jotka kärsivät yksinäisyydestä monesta syystä.
- se.on.tuo.valittaja
Se vain ei usko sitä, siis tuo aloittaja. Tai voi niitä olla useampiakin, kuka täällä nimimerkkeihin kiinnittää huomiota ja ne vaihtuvat.
Nuorena kärsin yksinäisyydestä useita kymmeniä vuosia, kun tulin torjutuksi. Näin vanhana sillä ei enää ole väliä, mutta muistan miltä aikanaan tuntui kun miehet sanoivat suoraan, että en kelpaa. Ihan tavalliset miehet siis, ässävikaiset, pätkät ja ylipainoisetkin. Minä en nirsoillut, mutta en vain kelvannut.
Turha sanoa, että naiset valitsevat. En ole ikinä voinut valita ketään.
- Raakkuli
Olen oikeasti yksinäinen nainen! MUTTA MUTTA!
Parisuhteenkin haluaisin. Olenko nyt sitten nirso vai mikä olen, kun en tuskastani huolimatta kelpuuta ihan ketä tahansa. Parempi olla yksin kuin oikein mahdottoman epäsopivan (huonon) kaverin kanssa.
Viisi vuotta sitten en ainakaan nirsoillut ja yksinäisyyden hädässäni päädyin suhteeseen jota saan vieläkin katua. Meinasi kaikki itsetunto ja terveys mennä. Nyt täytyy olla varovainen tai nirso. Yksin taidan senkin vuoksi sitten jäädä. Elämä kolhii ja yksinäisyys tappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2013011- 1202033
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1811579- 1711519
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121