En usko, että olet

onnellinen_

Kaiken sen jälkeen mitä teit minulle.
Ainoastaan täysin tunteeton ja psykopaattinen
ihminen voisi olla onnellinen tuon teon jälkeen.
Luuletko, etten tiennyt millainen olet?
Narsisti, hyväksikäyttäjä, itsekäs. omahyväinen.
Uskomattoman lapsellinen ja kyspsymätön sinä
olit. Aina muka vikaa jossakin toisessa (minussa).
Sinussa se vika oli.
Toivon, että saat maksaa hinnan siitä, mitä minulle
aiheutit.

22

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinväärin

      Teit sinäkin.

      • No_excuse_

        Ei tuo ole mikään selitys. Olit inhottava, ilkeä, sydämetön, etkä edes pyytänyt minulta anteeksi. Minä pyysin sinulta anteeksi, mutta en koskaan saanut sinulta samaa. Annoin 100% kaikessa, sinä vain jonkun prosentin.
        Et avautunut tunteissasi, käyttäydyit kuin pikkulapsi.
        Et ole edes oikea ihminen, joten turha tätä "keskustelua" on edes käydä


      • teinväärin

        Pyysitkö anteeksi? En ainakaan muista sellaista. Selvä, en ole siis ihminen ok.


      • Kerro_vuosi
        teinväärin kirjoitti:

        Pyysitkö anteeksi? En ainakaan muista sellaista. Selvä, en ole siis ihminen ok.

        Kerro vuosi, milloin erosimme?


      • kerroitse
        Kerro_vuosi kirjoitti:

        Kerro vuosi, milloin erosimme?

        Olen kyllä varmasti väärä :/


      • epäonninenss
        Kerro_vuosi kirjoitti:

        Kerro vuosi, milloin erosimme?

        olisko ollu 2014 tammikuu


    • 249i20rq9irqw

      Be careful what you wish for it may come true. Näin kävi meillä. Toivoit minulle pahaa, minulle tapahtui pahaa. Narsisti katsoo peilistä, luimuilee. En tehnyt sinulle mitään, tunteitani et koskaan kysynyt. Katsoit sivusta kun sekosin ja sitten luovutit. Nyt et voi diilata tapahtuneen kanssa vaan valmistat itseäsi kuolemaani.

      • Wrong_person

        Et ole oikea ihminen. Mikä on sinun etunimesi ensimmäinen kirjain?


      • ei_saa_ajatella

        Noin :( itse en ainakaan toivo sisimmässäni pahaa kärpäsellekkään.


    • syyshämärämies

      Tiedän sinusta vain nimen. Olen nähnyt sinua työpaikallasi. Sitten katosit. Minulle kerrottiin, että olet muuttanut Kanadaan kansainvälisiin tehtäviin.
      Näin että kaikki sinusta pitivät, miksen minäkin. En ole kuitenkaan koskaan ollut sinua kolmea metriä lähempänä.

      Voinhan kysyä onko nimesi 118 tai valtakunnallisessa osoiterekisterissä.
      Kysyisin; mitä sinulle kuuluu. Sinua oli ilo nähdä 2000 luvun alussa.

      • jooooppp

        Väärä olen tässä ketjussa. Mikään näistä ei oo mulle ainakaan.


      • WrongAgain

        Ei edelleenkään oikea ihminen :(


    • kaikkikohdallaan
    • joojussi

      Haistakaa nyt pitkä v******!!! Kaikki täällä on katkeria ja ilkeitä näköjään niin mäkin sitten oon. Tappakaa jo itsenne.

    • jotainmenipieleen

      Kai niissä psykopaattisyytöksissä jotain perää on kun noita vihjailuja viikottain kuulen.
      Olen kai vaan syntynyt sitten kuun pimeällä puolella. Monia tuomioitakin olen istunut.
      Ahkeralle työmiehelle on kuitenkin löytynyt yks suojelija. Antaa kiinteistöllään elää ja asua.
      En hyväksy itse itsemurhaa. Luonto korjaa pahatkin aikanaan maan poveen.

    • PyydäJoAnteeksi

      Eräälle itsekeskeiselle leijonanaiselle tämä viesti on tarkoitettu.

      • Opetteletuntemaan

        Ai, minä itsekeskeinen, jopas oli jotakin.Et sitten tunne. Tunnet vaan ulkokuoren.


      • EtOleOikea_

        Jos edes olet se, jota tarkoitan, mitä epäilen, ettet ole. Et edes koskaan kertonut tunteistasi. Olit kuin autistinen ja sisäänpäin kääntynyt ihminen. Sanoit itse, ettet osaa rakastaa ja se piti paikkansa. En usko, että rakastat edes itseäsi, silloin kun ei voi rakastaa ketään muutakaan.


    • psykopaatti-kyllä

      Kaikesta muusta olen samaa mieltä, mutta en lapsellisuudesta. Käyttäisin sinua hyväkseni uudestaankin, koska tyhmyytesi teki sen niin perhanan helpoksi. Tiedän että olen paljon onnellisempi kuin sinä ja jaksan hymyillä päivittäin. Lisäksi olen paljon älykkäämpi ja sen takia ansaitsen parempaa kun se mitä sinulta sain, ihmisjäte. HAHHAHHAHHAHHAAA!!!

      • tulikohanhyvämieli

        Kamala viesti. Hyvää uutta vuotta vaan.


    • KalkkunatLukossa

      ANTAA KAIKKENSA! Olen hyvä, ainutlaatuinen, ykkönen !! Näinhän monet naiset ajattelevat, ottamatta huomioon kenen ehdoilla antoivat kaikkensa !
      Narsisti ämmä antaa kaikkensa jopa puukottamalla ja ymmärtää että hän on se hyvä kaikesta huolimatta !! Narsisti on aina narsisti NAISELLISUUDESSAAN !
      Olet katkera mutta vain itsellesi... sitä et tosin näe .

    • Standstrong

      Hän kaikkensa antaneena, jatkoi antamistaan... Ei huoraa sa suututtaa,niinpä katsoi hän korttejaan.. Totuus on testattu,sitä suojellaan. Keskity hyvään vielä,ei se kelpaa enää siellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe