Siis kuka hän oli
kuka hukkui äyspään selällä viime viikolla
17
166
Vastaukset
- jhiugy
Omaisille on ilmoitettu. Osanottoni.
Muiden ei sitten tarvitse tietääkään, joten mitäs sitä täältä suoli-palstalta kyselet.- hihhhhhhhh
suomessa on sananvapauslaki
- höhhhhh
täällähän oot ittekin
- Suomenmieli
hihhhhhhhh kirjoitti:
suomessa on sananvapauslaki
....... ja sinä pässi et edes ymmärrä mitä se sana merkitsee!
- veneilijäroope
Kuka? Oliko kännissä?
- molo12
ei kai tuo nyt salaisuus ole?
- ole_viisaasti_vaiti
Eipä ole salaisuus, ei. Mutta ei ole erikseen tiedotettavia asioitakaan. Vai joko suuta syyhyttää päästä raportoimaan siltiksen eturauhaskerhossa?
- hihhhhhh
suomessa sananvapauslaki on ollut jo kauan
- ole_viisaasti_vaiti
Sananvapaus on sitä että saa puhua ja kirjoittaa totuuteen perustuvia asioita. Tiedonsaanti ei ole sama kuin sananvapaus. Jos joku ei halua kertoa julkisesti vainajan nimeä, ei siinä rikota kenenkään oikeuksia eikä sananvapautta millään tavalla. Sitävastoin vainajan nimen retostelu tällä palstalla saattaa loukata omaisten yksilönsuojaa.
- huoaaahhhhh
ole_viisaasti_vaiti kirjoitti:
Sananvapaus on sitä että saa puhua ja kirjoittaa totuuteen perustuvia asioita. Tiedonsaanti ei ole sama kuin sananvapaus. Jos joku ei halua kertoa julkisesti vainajan nimeä, ei siinä rikota kenenkään oikeuksia eikä sananvapautta millään tavalla. Sitävastoin vainajan nimen retostelu tällä palstalla saattaa loukata omaisten yksilönsuojaa.
mistä sitä tietää sun juttuja vaikka olisivat pelkkää valhetta,feikkiä.
- Zzzzzi
Kangasmäeltä venemies piepontieltä
- rauhamerelle
Nuori, iäkäs? Mua kiinnostaa ainakin, kun itse liikun ja näen veneilijöitä sielläpäin? Olen huolissaan muutamasta tutusta veneilijästä. Etunimen ekakirjan tai sukunimen.niin osaa hiukan rauhoittua. Jos nyt joku tietää.
- ETURAUHANEN
Asian vierestä.Missä kokoontuu Siltiksen eturauhaskerho ,meinaan kun olisi itselläkin kiinnostusta ja tarvetta alkaa kerhoilemaan. Vaiva senkuin vain pahenee.
- tuuhaasiäkii
Pulliksella.
- mahtu
hyvä muuten tietää jes!
- Suomenmieli
Saatana, kun täällä on sairasta porukkaa! Täytyy olla oma elämä todella tyhjää, kun hukkuneiden nimet noin kovasti kiinnostaa. Miksi?
- soutuaäyspäällä
Mamma ja pappa oli soutelemassa.. vene alkoi vuotaa...pappa hätäili mitä nyt tehää...mamma vastasi....: otapa mulkustasi kiinni, se kun ei ikänä ol pohjaan asti menny...;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446