kaaleet auttakaa lukekaa tiijän pitkä

rankanokaalee

Mun isä on kaaleita puoliks tiikän seei oo paljoo mutta ite oon siis varttikaaleita oon oppinu kaaleen tavoille muo ei voi sanoa valkolaiseks monet luulee muo kokonaiseks kaaleeks.en esitä kokonaista haluan vaa jatkaa kuultturiani olen ylpee en lauhki mut siitä mitä olen ongelma on se että vanhempani ei hyväksy asijaa koska äiti ja isä on siis eronnu ja äiti joutu kaaleittenkans huonoo seuraa ja isä on narkki ja asun siis sijaisperhees täällä hyväksytää romani kulttuuri ja käytän tummia hameita soveliaita mutta iha esim h&m ostan.. ja kaaleet varmaa aattelette että oon huonoku en asu kotona mutta pienen opin kaaleen tavoille ja sijaisperhe ymmärtää etten esim laita ruokakasseja lattialle ja vahemaat ei hyväksys jos aikuisena seurustelisin kaaleen kaa tiijän ettei se nui vaa tuu oikee kaaleepoika mut veljet ki on kaaleita ja ei rasisteja mut ne suojelee muo liikaa ja tuntuu et mun pitäs ottaa kaajee mies ja elää kute kaajee vaikka oon oppinu kaaleen tavoille oon 17 tottunu olemaa kaalee seuras en tiijä mitä tehä enää oon epätoivonen

13

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rankanookaaleeee

Komiajeeno voisiks sie sanoo mitä moon tekemässä oon oikeesti kujalla tän asijan kaa

• UskovainenJuuli

Ootko uskossa? Jos et niin helunrai seurakuntaan kannataa mennä ja pyytää sieltä rukous vastaus mitä tehä elämällään. Taivaan Isällä on meille tiensä jota seurata.

• rankankaunis
        UskovainenJuuli kirjoitti:

Ootko uskossa? Jos et niin helunrai seurakuntaan kannataa mennä ja pyytää sieltä rukous vastaus mitä tehä elämällään. Taivaan Isällä on meille tiensä jota seurata.

Oon uskossa .. mutta tarviin nyt akkijä vastauksen ja mun toine nimi on julia ja muo usei sanotaa juuliks nii onko se pilkkaa

• Anonyymi
        UskovainenJuuli kirjoitti:

Hemluntailiike. on pilattu mustalaisten toimesta. Tekouskova Tampereenkin tappaja aamulla lauloi virsiä ja yöllä kännissä isojenpoikien laulukirjasta hävyttömin lauluja .
        Telttakokouksissa teltta oli TUPAKAN POLTON takia kuin savusauna ja oikeat vakaumuksensa mukaisesti saarnaa kuulevat joutui poistumaan raittiiseen ulkoilmaan !

• rankanojuulitaas

Saanko kysyy jeeno mistä oot kotosin ja minkä ikänen fiksuja asijoita puhut kiitos rohkasustasi rukoilen mutta mitä sanosit ite toho asijaa

• rankanooon

JEESUS ON TIE TOTUUS JA ELÄMÄ ELÄ SINÄ ALA PÄÄKALLO väittämää että seurakunta tekee mielenvian jumala rakastaa mua kaikkinee virheinee . Hieno jeeno tarkotti hyvällä että jos ite et oo uskossa nii älä hulluja puhu

• kaaleetjyrää

Älä hulluja puhu ! Mä olen jumalan lapsi ja turvaudun häneen säki oot hänen pyhää verta taino et välttämättä mä en tiedä mutta älä tule tänne puhumaa sika asiattomia mä en sun saatanaa ala uskomaan hullu ihminen

• uskovaine_kaalo

kerran sä oot kaalo ni me kaalon elämää ja otaa yks uskovaine kaveri ja elää oikia elämää ja ennen ko oottat jonkuj niin kato minkälaine se on ja nii poijes päi ja seurustele sen kans vähitän 4kk ja turvadu jumaala niin jumala pitä sunsta huolen ja eläkä välittä muista kaaleeista jos ne jotakii puhu ja muista että piä omasta mielestä ki eikä kenekä muiten jumaalan surta siunausta sulleöå¨ ja jumaalan tahto tapathuko sun elämää että sä tijäät mitä sä teet!!.
      mä tietäisin sulle yksi nouri mies ja uskovaine tasane eikä juo mitä ja on tosi fiksu ja pärjävää, jos sä haluat tietä sen nii mene fb ja kirjotta sille sen nimi on sinä

''armanii armani''

• rankankaunis

Kiitos paljon rohkaistuksests ! Oon uskossa kyllä mutta kiitos

• sinulle_rankanokaale

tunnut rehelliseltä nuorelta tytöltä, joka etsit omaa identiteettiä. Kysymys ei ole siitä, oletko biologisesti puolikas vai vartti, vaan miten itse sydämessäsi koet asian. Kaaleen elämä voi olla rankkaa, jos "joutuu" huonoon sakkiin, tai huonoon elämään.

Jos menet kaalene elämään, niin katso että se kaveri on kunnollinen, tasavertainen. Jos menet huumeidenkäyttäjälle, niin elämäsi tulee olemaan vaikeaa. Lienee parasta, että panostat omaan koulunkäyntiin, tutustut kunnon/sivistyneisiin kaaleisiin ja olet oma itsesi.

Asiat yleensä tuppaa menemään kohdalleen, anna aikaa itsellesi ja käy koulusi loppuun. On myös hyvä muistaa Jumalan johdatus ja huolenpto. Hän pitää sinustakin huolen jos ja kun turvaudut häneen.

Täällä om liian paljon hörhövastauksia, älä niistä piittaa. Ole oma itsesi, ylpeä omista juurista (molemman puolen), ja mene eteenpäin. Elämä näyttää oikean tien sinullekin:)

Nimimerkillä "Asiat tuppaa järjestymään"

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3718
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2970
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      273
      2765
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1925
    5. 221
      1451
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1261
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1078
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1037
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      984
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      951
    Aihe