56-v. mies, 177cm roteva, vaalea, siisti, terve, paksuaseinen, etsii naispuolista matkaseuraa autoretkelle juhannuksen kulmilla. Lähtö Stadista, suuntana länsi. Hanko, Kemiönsaari, Turun saaristo, ei pidemmälle.
Yöpyminen uimarannalla, autossa, hotellissa, missä tahansa kesällä voi nukkua. Todennäköisesti hotelli, mutta makuupussi varoille mukaan.
Ruokailu mitä vastaan tulee, viiniä matkaeväänä.
Bensa- ym. kulut puoliksi, hupia ja hauskaa.
Itse olen naiselle varattu, joten varaustilanteesi ei haittaa minua.
Meilaa saarelainen miukumauku outlook piste com, kaikki yhteen ja oikeilla merkeillä.
Tehdään tästä hauska juhannus.
Sissiretki saaristossa
FiatillaPlutoon
1
203
Vastaukset 1
- Saarelainen56v
Tarjous voimassa tänäkin kesänä. Meilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921453Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga921096- 42864
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden302784Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️85692- 52686
- 45661
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35641- 47637
- 28594