Kertokaas mistä tänäpäivänä saa ostettua teräruodon sorminiittokoneeseen
Esa Wärtsilä sorminiittokone
4
1085
Vastaukset
- Foortintallissa
Menee varmaan puimureiden puolelle ja sieltä sopivaa terää sovittelemaa Esa Wärtsilä sorminiittokoneen teräpalkkiin, ellei jostain löydy sopivaa käytettyä.
Yksi vaihtoehto on tehdä entisestä teräruodosta, jos sellainen on. Olen joskus korjannut puimurin terän siten, että hitsannut katkenneen pätkän teräruodon "latvapäähän", missä rasitus ei ole niin kova ja tehnyt uuden alun teränkäyttökiinnikkeelle. Ei ole rakettitiedettä terän tekeminen ja kunnostettu terä kestää yllättävän pitkään.- Anonyymi
Saanko kusta korvaasi ? PISSIÄ PÄÄLLESI ?! vitun homo ei oo infoo sulla!
- Anonyymi
Käytä viikatetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kusta korvaasi ? PISSIÄ PÄÄLLESI ?! vitun homo ei oo infoo sulla!
jopalla lääkkeet ottamatta ????!!!!
joppa kusee päällesi PISSII PÄÄLLLESI !!! nauraa paskkasesti (joppamaissesti) päällle!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUSTA!!!!VIRTSAA!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355