ressaaminen

auvis

Mikä ihme minulla on ollut jo reilun puolen vuoden ajan kun joka ikinen päivä mikä tahansa pikkukin asia ressaa.. Monestikkin on hyvä päivä niin sitten muistankin jonkun negatiivisen asian esim onkohan meillä miehen kanssa kaikki hyvin vaikka meille menee vallanmainiosti muka alan keksimään että voisikohan hän koskaan mua pettää tai jotain vastaavaa, sitä sitten mielessäni vatvon jonku kymmenisen minuuttia ja sitten se niinkuin unohtuis ja taas palaa mieleen myöhemmin sama juttu tai joku muu negatiivinen ajatus. Omalle lääkärille oon tästä maininnut ja se sano että ihan normaalia on. Pyh ei minusta.. minusta minulle ei ole mittää keskeneräisiä asioita käsittelemättä että ne minua vaivaisi. Tympeää tää tämmönen.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdotussinulle

      Onneksi tuo ei sentään kovin kauaa aina kestä. Jos arjessa ja elämässä on kaikki mielestä liina hyvin, niin sitä kai alkaa maalailemaan "pöpöjä" seinille, ja miettii että ei voi näin kauaa jatkua, kun ihmisen elämä on yleensä vaikeaa.
      Saattaa olla että sinulla on sittenkin jotain alitajuista stressiä ja väsymystä: silloin alkaa turvallisuuden tunne ja itseluottamus horjua.
      Jospa juttelisit puolisosi kanssa, että sinua vaivaa välillä tuollaiset typerät huolet, vaikka itsekin tunnistat ne valheeksi. Kysy vaikka, että onko hänelläkin elämässä vastaavanlaisia turhanpäiväisä pelkoja ja huolia. Teille saattaa avautua rakentava molemminpuolinen keskustelu ja sitä kautta syvempi yhteys.

    • 98348489439843

      puhu kumppanillesi, todennäköisesti hän ymmärtää ja tarjoaa apua ja tukea, sillä onhan hän sinut omaksi kumppanikseen alkujaankin huolinut

      jos hän ei ymmärrä tai ei välitä, niin uutta kumppania vain etsimään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe