Kärsin kymmenien vuosien ajan punajäkälästä suussa. Lopulta löysin luontaistuotteen, joka on pitänyt oireet täysin poissa: ternimaitokapselit. Otan niitä 3-4 kpl/pv.
Punajäkälä suussa
6
311
Vastaukset
- lghlkjhfs
Mistä niitä saa ja paljonko maksaa? Olen kärsinyt punajäkälästä suussa noin 10 vuotta.
- Avunsaanut
Itse olen tilannut firmalta Finn-Col. Tuotteen nimi on TerniCol:
http://www.finn-col.fi/fi/?/kauppa/
Hyvä olisi myös käyttää D3-vitamiinia noin 100 mikrogrammaa/pv immuniteetin vahvistamiseen. Sokeria tulisi välttää. - suussapolte
käytän jatkuvasti D-vit. 20mg päivittäin
- poltesuussa
Minulla on ollut punajäkälä suussa kolmisen vuotta. Kiitos vinkistä. Ainakin kokeilen
- Punajäkälää
Kun sinulla on punajäkälää suussasi, niin onko niitä amalgaamipaikkoja hampaissasi?
- herbbbii
Suosittelen iHerbiä kaikille! Olen työskennellyt luontaistuotekaupassa ja perehtynyt tuotteisiin ja hintoihin. Iherbin tuotteet on yli puolet halvempia kuin suomalaiset vastineet. Rahtikulut oli vain 2.95e! eli noin 4 dollaria.
Itse tilaan säännöllisesti kalöljyt ja D-vitskut sieltä.
Syöttämällä koodin PEK241 saa 5 dollarin alennuksen.
Kun tilaat sivuilta www.Iherb.com niin kysyy koodia, syötä koodi ja laskee alennuksen välittömästi.
Tilauksen voi maksaa VisaElectronillakin!
KOODI: PEK241
Esimerkki. Kalaöljy kapseli 1000mg 500kpl alle 14e sitten kun syöttää koodin niin reilu 11e jää hinnaksi.
HUOMIO!
Tilaa alle 45eurolla niin sinun ei tarvitse maksaa tulli/alv maksuja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 701062
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51925
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547