Minua on pyydetty kosovoon ja rupesin tässä miettimään että onko kosovossa joitakin vaaroja? Mm, ebola? Isis? Tarvitsisin pikaisesti tietoja / vastauksia. Kiitos etukäteen !
Kosovon Vaarat?
kosovon_vaarat
2
124
Vastaukset
- ystävällinenneuvo
Nyt onhan niin että sinun on parempi jäädä kotiin. Nimittäin jos joku sinunkaltaista yksikertaista ihmistä pyytää kosovoon niin hänellä on varmasti tarkoitus hyötyä sinusta. Oma päätelmäni sinun yksikertaisuudesta perustuuu siihen minkälaisia kysymyksiä esität. Suosittelen googlettamisen opettelua. Itselläni on kavereita ollut kosovossa, mutta he ovat olleet siellä rauhanturvaamistehtävissä.
Up .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052