Olen sulkenut pelitilini,aloin kokemaan fyysistä,psyykkistä ja henkistä pahoinvointia..tuntuu että kaikki hajoaa käsiin. Rohkaisin mieleni ja kirjotin avopuolisolleni kirjeen jossa kerron kaiken velkaantumisesta ja peliriippuvuudestani. En ole vielä uskaltanut antaa sitä luettavaksi hänelle,mutta kait se on kohdattava seuraamukset koska on itsensä tällaiseen tilanteeseen. Kirjeessä pyydän että ottaa minun pankkikortin ja tunnusluvut pankkiin ja että saan käyttää niitä vain kun siirrän tuloni pois omalta tililtä. Tää on ihan kamalan vaikeeta pelkästeen sen takia että häpeen itteeni niin paljon että olisin valmis karkaamaan kotoa..
Mitenhän käy..
2
85
Vastaukset
- Lähdenkövaijäänkö
Aloin tänään miettimään oikeen kunnolla että mistä tämä kaikki lähti. Totta on se että itse on ongelman kasannu niskaan,mutta entäpä jos on saanut ärsytyskimmokkeita omalta avokilta? Säästötili,kerrytetään yhdessä ja käytetään kun tarvitaan. Paitsi jos avokki haluaa jotain niin sieltä voi käyttää sen 3000 kerralla,avokin mieliteoille ei ole olemassa hintarajaa..muu perhe säästelee kaikessa..ehkäpä siinä yx syy miksi oli helppo ottaa vaan rahaa pikafirmoista mihin ei oikeasti ole varaa..mun hävetys alkaa muuttumaan vihaksi..ja pelaamalla yritin saada muka niitä voittoja että olis mullakin millä mällätä. Takkiin tuli ja näillä mennään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516284
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381394- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3201001Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845