Mitenhän käy..

Lähdenkövaijäänkö

Olen sulkenut pelitilini,aloin kokemaan fyysistä,psyykkistä ja henkistä pahoinvointia..tuntuu että kaikki hajoaa käsiin. Rohkaisin mieleni ja kirjotin avopuolisolleni kirjeen jossa kerron kaiken velkaantumisesta ja peliriippuvuudestani. En ole vielä uskaltanut antaa sitä luettavaksi hänelle,mutta kait se on kohdattava seuraamukset koska on itsensä tällaiseen tilanteeseen. Kirjeessä pyydän että ottaa minun pankkikortin ja tunnusluvut pankkiin ja että saan käyttää niitä vain kun siirrän tuloni pois omalta tililtä. Tää on ihan kamalan vaikeeta pelkästeen sen takia että häpeen itteeni niin paljon että olisin valmis karkaamaan kotoa..

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähdenkövaijäänkö

      Aloin tänään miettimään oikeen kunnolla että mistä tämä kaikki lähti. Totta on se että itse on ongelman kasannu niskaan,mutta entäpä jos on saanut ärsytyskimmokkeita omalta avokilta? Säästötili,kerrytetään yhdessä ja käytetään kun tarvitaan. Paitsi jos avokki haluaa jotain niin sieltä voi käyttää sen 3000 kerralla,avokin mieliteoille ei ole olemassa hintarajaa..muu perhe säästelee kaikessa..ehkäpä siinä yx syy miksi oli helppo ottaa vaan rahaa pikafirmoista mihin ei oikeasti ole varaa..mun hävetys alkaa muuttumaan vihaksi..ja pelaamalla yritin saada muka niitä voittoja että olis mullakin millä mällätä. Takkiin tuli ja näillä mennään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe