kertokaas vinkkejä hyviin viritysosiin
Well l96 virittäminen
3
<50
Vastaukset
- xyzoäö
jousi ja mäntä
- jjgdaaghk
Riippuu mihin tehoihin haluat sen virittää. Se on jo mukavan tehoinen vakiona (lähes 150m/s), joten lähtönopeus nousee sinne 170m/s tienoille pelkästään tiivistämällä (tästä löytyy googlesta hyviä ohjeita), jolloin lisäämällä tarkkuuspiipun, vehkeestä tulee ihan kelpo vehje. Jos kuitenkin haluaa jousta vaihtaa vahvempaan, suosittelen vaihtamaan about kaikki sisäosat, sekä liipasinkoneiston. Kannattaa kuitenkin huomioida, että jousta vaihtamalla lataamisesta tulee raskaampaa, varsinkin ilman laadukasta, esim. Airsoftpro:n liipasinkoneistoa.
- EsJonne69
Tunge dildo aseen piippuun ja käytä omaa penistäsi lippaana (pistä sen sisälle 0.34g kuulia vähintään 10kpl) itse olen kokeillut tuota ja hyvä puoli on se ettei asetta tarvitse ladata ollenkaan, vaan riittää kun teet nopeaa edestakaista liikettä lippaankorvikkeen kanssa (kaikki kuulat lentävät samaan aikaan). Voit tulla kiittämään minua myöhemmin. Sähköpostiosoitteeni-> [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632