Palsta lopetettava ja joutilaat töihin täältä maleksimasta.
Ateistit ovat idiootteja
39
<50
Vastaukset
- 1.idiootti
Eli 70% suomalaisista ovat idiootteja...
- a---a
Älä ruoki trollia.
- Hailtothekingbaby
Mitä siinä motkotat luuseri? Menisit itse töihin. Ei tarvitse elää meikäläisen rahoilla.
- atteboi
Taasko joku "manne", "veera", tai "mamu" yrittää saada uskontojen "poppamiehiä" sekä "helistimien heiluttajia" mottimettään, pois loisimasta yhteiskunnan vaivoista.
Jossain mielessä kyllä joskus tuntuu olevan idiootti, kun hyysää noita "sanankääntäjiä" sekä turhanpäiväisiä yhteiskunnan elättejä.- oijuhytrtyuioplkjh
Risumettähommia riittää kaikille palstalla pv kauet maleksijoille, vähemmän jauhatte tuulesta temmattua soopaa
oijuhytrtyuioplkjh kirjoitti:
Risumettähommia riittää kaikille palstalla pv kauet maleksijoille, vähemmän jauhatte tuulesta temmattua soopaa
"Risumettähommia riittää kaikille palstalla pv kauet maleksijoille, vähemmän jauhatte tuulesta temmattua soopaa"
Palasin juuri mökiltä harvennushommista. Toisin kuin sinulla, minun moottorisahani laulaa myös sunnuntaina. Puuhommia teen päivätyöni lisäksi, nyt lomalla joutaa rankamettään lähes päivittäin.- oiuyjhgfds
bg-ope kirjoitti:
"Risumettähommia riittää kaikille palstalla pv kauet maleksijoille, vähemmän jauhatte tuulesta temmattua soopaa"
Palasin juuri mökiltä harvennushommista. Toisin kuin sinulla, minun moottorisahani laulaa myös sunnuntaina. Puuhommia teen päivätyöni lisäksi, nyt lomalla joutaa rankamettään lähes päivittäin.Näköjään kaikki ateistit eivät sitten olekaan vetelyksiä.
- fda
oijuhytrtyuioplkjh kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että teidänlaisenne valittelijat olette mitään kovia työntekijöitä. Päinvastoin.
- iiiiiiiiii......iii
bg-ope kirjoitti:
Palasin juuri mökiltä harvennushommista. Toisin kuin sinulla, minun moottorisahani laulaa myös sunnuntaina. Puuhommia teen päivätyöni lisäksi, nyt lomalla joutaa rankamettään lähes päivittäin."nyt lomalla joutaa rankamettään lähes päivittäin"
Itikoiden syötäväksi, jo on sulla huvit. En olisi uskonut ateistien harjoittavan masokistisia menoja. No, ehkä ero onkin vain siinä, että he tekevät sen pelkästä sairaasta nautinnosta, perustelematta sitä fundamentalistisilla pseudoteorioilla. iiiiiiiiii......iii kirjoitti:
"nyt lomalla joutaa rankamettään lähes päivittäin"
Itikoiden syötäväksi, jo on sulla huvit. En olisi uskonut ateistien harjoittavan masokistisia menoja. No, ehkä ero onkin vain siinä, että he tekevät sen pelkästä sairaasta nautinnosta, perustelematta sitä fundamentalistisilla pseudoteorioilla."Itikoiden syötäväksi, jo on sulla huvit"
En minä pelkästään huvin vuoksi niitä mettähommia tee. Ja itikat esteenä? Voi hyvänen aika jos tämän maan käytännön työt olisivat kaltaistesi nysveröitten hoidettavana.- ne_pienet_erot
Minustakin monelle ateistille sopii rankka ruumiillinen työ paremmin kuin mikään älyllinen toimi.
ne_pienet_erot kirjoitti:
Minustakin monelle ateistille sopii rankka ruumiillinen työ paremmin kuin mikään älyllinen toimi.
Kas kumma vaan kun maailman johtavat tiedemiehet ovat ateisteja, johtuu siitä että kristityt perustavat kaiken raamattuunsa mikä on idiottimaista roskaa.
ne_pienet_erot kirjoitti:
"Minustakin monelle ateistille sopii rankka ruumiillinen työ paremmin kuin mikään älyllinen toimi."
Ateistin ei tarvitse ottaa itseään sivistämättömien uskovaisten esittämiä perustelemattomia mielipiteitä millään tavalla huomioon. Ateisteja löytyy suhteellisesti enemmän nimenomaan niistä ammateista joissa ei pärjää pelkällä fyysisellä nollat-taulussa-jeesus-mielessä -suorituksella.- ajattelepas_vielä
bg-ope kirjoitti:
"Minustakin monelle ateistille sopii rankka ruumiillinen työ paremmin kuin mikään älyllinen toimi."
Ateistin ei tarvitse ottaa itseään sivistämättömien uskovaisten esittämiä perustelemattomia mielipiteitä millään tavalla huomioon. Ateisteja löytyy suhteellisesti enemmän nimenomaan niistä ammateista joissa ei pärjää pelkällä fyysisellä nollat-taulussa-jeesus-mielessä -suorituksella.Pelkällä fyysisellä nollat-taulussa-suorituksella? Olet kai sentään tietoinen siitä, että lihastoimintojen hallinta vaatii suuret määrät aivosoluja ja että yhdellä jalalla ruutuhyppely samaan aikaan käsillä taputtaen on aivojen kannalta paljon vaativampi suoritus kuin diffenrentiaaliyhtälön ratkaiseminen?
Kyllä ihmisellä pitäisi olla edes auttava perustietämys biologiasta, ennen kuin alkaa keskustelemaan siitä, onko elämä luotua vai silkka stokastinen vahingonlaukaus. ajattelepas_vielä kirjoitti:
Pelkällä fyysisellä nollat-taulussa-suorituksella? Olet kai sentään tietoinen siitä, että lihastoimintojen hallinta vaatii suuret määrät aivosoluja ja että yhdellä jalalla ruutuhyppely samaan aikaan käsillä taputtaen on aivojen kannalta paljon vaativampi suoritus kuin diffenrentiaaliyhtälön ratkaiseminen?
Kyllä ihmisellä pitäisi olla edes auttava perustietämys biologiasta, ennen kuin alkaa keskustelemaan siitä, onko elämä luotua vai silkka stokastinen vahingonlaukaus."Pelkällä fyysisellä nollat-taulussa-suorituksella? Olet kai sentään tietoinen siitä, että lihastoimintojen hallinta vaatii suuret määrät aivosoluja ja että yhdellä jalalla ruutuhyppely samaan aikaan käsillä taputtaen on aivojen kannalta paljon vaativampi suoritus kuin diffenrentiaaliyhtälön ratkaiseminen?"
Eli ateistit sopivatkin paremmin sellaisiin hommiin joissa tarvitaan aivojen kannalta vaativampia suorituksia?
Mikäs siinä.
"Kyllä ihmisellä pitäisi olla edes auttava perustietämys biologiasta, ennen kuin alkaa keskustelemaan siitä, onko elämä luotua vai silkka stokastinen vahingonlaukaus."
Voin alkaa vääntämään rautalankaa siitä mistä sinä olet siihen tupsahtanut ja millä mekanismeilla. Olen biologi ja opettaja, ja tottunut selittämään asiat juurta jaksain.
Voi vakuuttaa että sinua(kaan) ei ole luotu, sen paremmin kuin että olisit sattumalta sellainen kuin olet. Olet suurelta osin kaikkea muuta kuin sattumaa.
- UskonTyhmyys
MInulla on kyllä ollut sama vakituinen työpaikka jo noin 30 vuotta. Toisin kuin hihhulilla, joka selvästikään ei ole koskaan eläissään ollut missään töissä. Ja kukapa tuollaisen säälittävän tumpelon ääliön nyt mihinkään töihin palkkaisikaan.
Mutta minä olen nyt kesälomalla ja koska ilmat ovat mitä ovat, niin voi vaikka riekkua täälläkin, samapa tuo. Saahan täällä aina päivän parhaat naurut kun lukee hihhulien epätoivoisia räpellyksiä ja vielä epätoivoisempia valheita.- helppo.arvata
Joo, punavihervasurin suojatyö. Kuntauudistuksen myötä saat sinäkin vielä enemmän aikaa riekkua täällä.
helppo.arvata kirjoitti:
Joo, punavihervasurin suojatyö. Kuntauudistuksen myötä saat sinäkin vielä enemmän aikaa riekkua täällä.
"Joo, punavihervasurin suojatyö. Kuntauudistuksen myötä saat sinäkin vielä enemmän aikaa riekkua täällä."
Ja sinun ammattisi, uskovainen marmattaja, on mikä?- erikoinen-laboratorio
bg-ope kirjoitti:
"Joo, punavihervasurin suojatyö. Kuntauudistuksen myötä saat sinäkin vielä enemmän aikaa riekkua täällä."
Ja sinun ammattisi, uskovainen marmattaja, on mikä?''Ja sinun ammattisi, uskovainen marmattaja, on mikä?''
Sanoit sen jo, helppo.arvata on ammatiltaan uskovainen marmattaja. Ei tuollainen ruikuttaja muita hommia saisikaan. helppo.arvata kirjoitti:
"punavihervasurin suojatyö"
No sinähän paljastuitkin todella typeräksi.bg-ope kirjoitti:
Ja sinun ammattisi, uskovainen marmattaja, on mikä?>Ja sinun ammattisi, uskovainen marmattaja, on mikä?
Sairauseläkeläinen. Päästä.- mieti.mitä.kirjoitat
Mitä häpyä on penkoa toisen peräpukamia täällä julkisella palstalla? Koen sen asian hyvin hävettävänä enkä mielellään puhu siitä, mutta... pakko kai tässä on kertoa totuus itseään puolustaakseen. Kelan lääkäri myönsi vain osa-aikaisen eläkkeen, sanoi että 'kyllä niillä nyt osan päivästä voi istua'. Minä yritin vedota siihen, että uudelleen koulutus ei onnistu, opiskelu vaatii kuitenkin istumista vaikka kuinka valmistuisi seisomatyöhön.
Seksialakin on nykyisin muuttunut sillä tavalla, että peräpukamavaivainen ei oikein saa sieltäkään töitä. Hommia kun ei hoidella enää vain edestä päin.
Mutta arvatkaapa vain, mitä Kelan lekuri siitäkään välitti. Aivan oikein, ei mitään.
- Reddington
Aloittaja voisi mennä töihin pikkupoikia ahdistelemasta...
- eikövaan
Mutta minä niin tykkää lapsista, koska olen niin kovasti älykäs.
- sielun_ihana_rauha
eikövaan kirjoitti:
Mutta minä niin tykkää lapsista, koska olen niin kovasti älykäs.
Minä taas olen pehmeästi älykäs, koska minulla on nimenomaan tunneälyä. Vain ateistilla on tarvetta kovistella, koska hän tuntee kosmista yksinäisyyden tunnetta kylmässä ja tyhjässä universumissaan ja siksi kokee itsensä jatkuvasti hyvin epävarmaksi.
- tyhjyys-seuranasi
sielun_ihana_rauha kirjoitti:
Minä taas olen pehmeästi älykäs, koska minulla on nimenomaan tunneälyä. Vain ateistilla on tarvetta kovistella, koska hän tuntee kosmista yksinäisyyden tunnetta kylmässä ja tyhjässä universumissaan ja siksi kokee itsensä jatkuvasti hyvin epävarmaksi.
Pehmeä älykkyytesi on pehmittänyt myös pääsi. Siksi tunnet orpoa yksinäisyyttäsi seuranasi jumala, jota ei edes ole.
- atteboi
Onneksi ei tarvinnut lapsena käydä pyhäkoulua, säästyin "setien" pippelileikeiltä.
- olet_jäänyt_paitsi
Meilläpäin pyhäkoulua vetivät tädit, jotka olivat vielä aika nuoria. Oli ihan kiva käydä uja liimailla Jeesus-tarroja.
Teillä vasureilla on aina nuo oudot fantasiat. Ettekö te ollenkaan ymmärrä enemmistön seksuaalisia tapoja, edes ulkokohtaisesti havaintojen kautta? - fda
Teillä ruotsinkielisillä on oudot fantasiat, että kaikki ateistit ovat vasureita.
fda kirjoitti:
Teillä ruotsinkielisillä on oudot fantasiat, että kaikki ateistit ovat vasureita.
Uskovaisilta onkin turhaa vaatia minkäänlaista älykästä keskustelua kun he uskovait puhuviin käärmeisiin, lohikärmeisiin ja puhuviin aaseihin.
- ghjdgh
Kiitos tästä kristillisestä lähimmäisenrakkauden osoituksesta!
Jaetaanko kristillisesti vai tasan?- jhgfdiuytre
Mitä marmatat vetelys
- Epäjumalienkieltäjä
On pakko nöyrästi todeta, että avauksesta huokuva analyyttisyys, oivaltavuus ja lähimmäisenrakkaus todistavat sellaisesta Korkeamman johdatuksesta ja siunauksesta, jota minun kaltaiseni ateisti jää ikuisesti paitsi.
- HihhulismusMaximus
Totta tosiaan. Tämän(kin) ketjun uskisviesteissä kristallisoituu kristinuskon ylevä henkevyys, syvällinen kauneus ja lämmin rakkaus henkeäsalpaavalla tavalla. Vain ihminen joka on löytänyt Jumalan voi kirjoittaa jotain noin jaloa.
- ette_uskottavia
Tässä ovat taas ateistien kirjoitukset liian maireita ollakseen totta. Kuultaa suorastaan läpi, että taas kirjoitellaan sellaista, mihin ei itsekään uskota. Aivan kuten näissä jumalasioissakin. Sisimmässään ollaan epävarmoja ja salaa vähintäänkin toivotaan, että Jumala olisi olemassa ja elämällä olisi joku tarkoitus ja samaan aikaan suureen ääneen muka kiistetään Jumalan olemassaolo, sillä tavalla yrittäen vaimentaa sisäinen kaipuu Jumalan yhteyteen.
- Kantapää
ette_uskottavia kirjoitti:
Tässä ovat taas ateistien kirjoitukset liian maireita ollakseen totta. Kuultaa suorastaan läpi, että taas kirjoitellaan sellaista, mihin ei itsekään uskota. Aivan kuten näissä jumalasioissakin. Sisimmässään ollaan epävarmoja ja salaa vähintäänkin toivotaan, että Jumala olisi olemassa ja elämällä olisi joku tarkoitus ja samaan aikaan suureen ääneen muka kiistetään Jumalan olemassaolo, sillä tavalla yrittäen vaimentaa sisäinen kaipuu Jumalan yhteyteen.
"Tässä ovat taas ateistien kirjoitukset liian maireita ollakseen totta. Kuultaa suorastaan läpi, että taas kirjoitellaan sellaista, mihin ei itsekään uskota. "
Sitä kutsutaan sarkasmiksi, senkin tonttu..
"Aivan kuten näissä jumalasioissakin. Sisimmässään ollaan epävarmoja ja salaa vähintäänkin toivotaan, että Jumala olisi olemassa ja elämällä olisi joku tarkoitus"
En usko jumalaan, kosken näe hyvää syytä uskoa sellaiseen. Eikä sillä toivonko vai enkö toivo jumalan olemassaoloa ole asian kannalta mitään merkitystä (joskin todettakoon, etten näe mitään kovin hyvää syytä toivoa sitä, koska ottaen huomioon millaisessa maailmassa elämme se jumala olisi joko sellainen jota ei kiinnosta tai sitten se olisi sadisti), koska todellisuus on mikä on, eikä muuksi muutu vaikka mitä siltä toivoisi..
Elämälläni taas on tarkoitus ihan omasta takaa, enkä näe mihin sen tarkoituksen kannalta tarvittaisiin minkään valtakunnan jumalaa..
"ja samaan aikaan suureen ääneen muka kiistetään Jumalan olemassaolo, sillä tavalla yrittäen vaimentaa sisäinen kaipuu Jumalan yhteyteen."
Sinulla taas on oikeasti sisäinen kaipuu suurempien ulompien jumalien yhteyteen, mutta kulttuuritaustasi ja inhimillisen yksinkertaisuutesi rajoittamana olet sen sijaan tarttunut siihen lähimpään jumaluuteen, jonka palvominen on kulttuurisesta kontekstista sinulle helpointa sen sijaan että vaivautuisit etsimään suurempia jumaluuksia tämän rajallisen Universumimme tuolla puolen. Iä Shub-Niggurath!
Saiko ylläoleva tekstini sinua vakuuttumaan oman asemasi virheellisyydestä? Koeta nyt sentään sisäistää, että tuo sinun meille suuntamasi alentuvasti esitetty huttu ei ainakaan kuulosta yhtään tuota omaa vuodatustani järkevämmältä..
- atteboi
>Autuaita ovat puupäät, sillä he pysyvät pinnalla<.
Ainahan uskonnon lietsojat ovat loppujen lopuksi väkivaltaan turvautuneet, kun eivät ole saaneet sanomaansa muuten perille.
Ateismiahan ei mitenkään tarvitse mainostaa, eikä tyrkyttää, sillä sehän on perus olotila jokaisella syntyjällä, jota jotkut "vaillejääneet" eivät tajua.
Olisimme varmasti henkisellä tasolla jo aika ylhäällä. mikäli uskonnon sekava hapatus ei olisi päässyt asiaan puuttumaan.
Onneksi se nykyään alkaa olla jo rikollista toimintaa, josta voi jopa kivittää, kuten Israelissa, sekä muissa alikehittyneissä maissa. - Kantapää
"Palsta lopetettava"
No siitä vaan viestiä ylläpidolle, jos ihan oikeasti kuvittelet sen riittävän perusteluksi palstan poistolle, että määrittelet sen ensisijaisen kohderyhmän kollektiivisesti idiooteiksi. Tosin jos ihan aikuisten oikeasti menet tekemään noin, niin ei jää hirveän epäselväksi kuka siinä tilanteessa on se idiootti..
"ja joutilaat töihin täältä maleksimasta."
Miksi et itse ole siellä töissä sen sijaan että haaskaat kaikkien meidän aikaa sotkemalla palstaa tällaisilla ilmanaikuisilla aloituksilla..?
Jokainen saanee käyttää vapaa-aikansa kuten itse kokee sopivaksi, kunhan ei tee mitään rikollista. - Kysynvaan
Miksei palstaa ole vielä lopetettu, turhana, häh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1082941Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171842644Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612109Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11411Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2001280Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään3981Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115870Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103843Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3772