Jo ennen lauantain karsintapeliä, sen äijän keinot on jo käytetty
Mixulle potkut
9
94
Vastaukset
- tuhontie
Heti ulos tuo idiootti miksu
- royhodgson
Mixu, Pertti Alaja ja Rotenberg juniori välittömästi ulos!
- lotlina
PAATELAINEN SURKEA VALMENTAJA.EI MUUTA POTKUT.
- TaasKivastiPataan
Onhan sillä karsinnoissa sentään voitto jalkapallojätti Färsaarista....
- Oneandonlytotuus
Idiootit luulee, että vika on Paatelaisen. Tottakai sille pitää antaa kenkää, mutta kyllä se vika on siinä, että suomessa ei yksinkertaisesti ole niin tasokkaita pelaajia, että Suomi tulisi ton tason kekkereissä ikinä pärjäämään. Tuon tason rupusakille ei pitäisi asettaa noin kovia odotuksia kuin kansa nyt asettaa. Uskokaa jo, että suomessa pelataan potkupalloa kun muualla pelataan jalkapalloa. Kyse on avian eri pelistä.
- hailee
Antaa vaan Mixun jatkaa jos haluaa. Nythän on yks hailee kuka joukkuetta valmentaa....
- terhakkatipu
Suomalaisen futiskansan unelma on päästä arvokisoihin, mitä sitten? Ei se materiaali siitä paremmaksi tule.
Kendojanareilla hieman kunnianhimoisemmat tavoitteet. - ägäato
Suomi on koulukiusaajien valittu maa.
Jengi ihan lapasia ja valkkua syytetään. Ei haluta nähdä metsää puilta. - F.Puskas
Paatelainen on häpeäksi suomalaiselle jalkapallolle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1063119
- 542324
- 221892
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61708Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394