ELÄMÄ ON PERSEESTÄ

gkxlzlxkxk

Olen noin 50 vuotias nainen ja minulla on ylä-aste ikäinen tytär. Raha tilanne on tällä hetkellä suoraan sanottuna perseestä . Olin töissä eräässä firmassa mutta sitten firma meni kilpailutukseen toisen firman kanssa ja hain työ paikkaa uudesta firmasta. Itselläni on ollut erään lainen sairaus ja siksi työ paikat ovat hylkineeteet minua. Mutta joo , tämä kyseinen työ paikka jota hain otti minut töihin ja olin aloittelijan palkalla vaikka opetin kaikkia uusia talon tavoille. Sitten kun harjoittelia sopimukseni oli loppu puolella minut potkaistiin pihalle.
Kun olin saanut asiat järjestykseen minut heitettiin ulos.
Kun kysyin työn antajalta mitä olin tehnyt väärin hän vastasi "et mitään"
Niin kiva kun otetaan hetkeksi ja potkaistaan pellolle!!!!
Kyseisen työn antajan ei tarvinnut edes ilmoittaa syytä miksi minut erotettiin!
Nyt sossu vaatii syitä joita työpaikalla ei ole velvollisuus antaa ja itse en tiedä,
Olemme kohta tyttäreni kanssa eläneet kaikki kesä loma säästömme loppuun.
Mitä sitten?
Ei mitään! Ei yhtikäs mitään.
Sossun ei tarvitse maksaa ilman syytä .
Eikä työn antajan tarvitse antaa syytä joten sitten kun ei ole maksaa vuokraa ,
Saamme syödä unelmia.
ELÄMÄ ON SYVÄLTÄ !!!!!

8

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusipäivä

      Oletkos liitossa? Hakeutuisin sinuna ja riitauttaisin kenties laittoman irtisanomisen? Otettiinko tilallesi joku muu? Elämä on kieltämättä epäreilua mutta eteenpäin sinun pitää mennä. Hae muita työpaikkoja ja ole ahkera-varmasti on työnantajia jotka arvostvat sitä. Muillakin työntekijöillä on sairauksia eikä niiden vuoksi saa syrjiä.

      • isäkissan-vittu

        Elämä on perseestä ja suomenkielessä paljon yhdyssanoja.


    • yhdys

      Mä voin kertoo sulle irtisanomisen syyn: et osaa suomenkieltä.

    • Hei.
      Kirjoitat pettymyksestä ja ahdingosta. Sain sen käsityksen, että olet hakenut tilanteeseen tukea sosiaalitoimiston toimeetulotuesta? Ellet ole, tee hakemus toimeentulotukeen viipymättä. Voit myös ylimenoajaksi kysyä, onko paikkakuntasi diakoniatoimistolla mahdollisuus tukea hetken aikaa esim. ruokamaksusitoumuksen muodossa. Diakoniatoimistossa voi joka tapauksesas purkaa harmejaan ja miettiä tilanteesta selviämismahdollisuuksia. Voimia ja myös iloa tyttärestäsi ja sinun elämään toivoen

      Merja, diakoni

    • Sossuun

      Eräs vanhahko eläkeläis nainen, jolta meni halpa tietsikka rikki ja se kun on nykyään ihan perus välttämätön laite joka huus hollissa..ei saanut panki tili otteitaan viedäkseen ne sossuun..no eräs elin kustannus laksu erääntyi,,joten nainen lainasi siihen rahat ja silloin sossu totesi,,ett joo sulla näkys oleen tuloja enemäkin..et saa mitään..tuo lainattu summa laitetiin lainaajan pankki siirtona naisen tilille jotta nainen sai laskunsa maksettu ja tuo lainattu summa näkyi panona sittemin sossulle toimitettuna tilioteessa.ja nainen päätyi ahdinkoon ja suunnitelee päiviensä pääyttämistä..elämä meni laakista näkö alattomaksi..hyvä suomi..hurraa..ja näitä tapauksia tulee pisaamaan kunhan eläkeläisten asumis tukia leikataan...

    • sgfsdf

      ekaksi kannattaa unohtaa kaikki mennyt ja alkaa miettiä positiivisesti vaikka se voikin olla hyvin hankalaa. positiivisesti ajatteleminen on elämän a ja o.

      • töissärikottu

        Minä alan ajatella positiivisesti heti kun saan tehdä töitä rauhassa, että minut nähtäisin siellä työntekijänä eikä ihmisenä, jonka elämään puututaan kun ei ymmärretä erilaisuutta. Yksikin lause on liikaa. Minulla itselläni ei ole tapana puuttua muiden yksityiselämään.


    • Seondisruptiivinen

      Yhdyssanoja ovat ihan typerä keksintö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe