Linkatkaa blogeja

innnka

Tälleen ihan muuten vaan aattelin että ku ite vasta alotin ton bloggauksen niin jos joku haluis/ois kiinnostunu mun blogin lukemisesta. Mä siis vasta alotin niin siellä on vaan yks kämänen teksti jonka väsäsin nopeesti mutta blogiin on tulossa siis myös joitain videoita ja diy juttuja ja sit sun muuta mun elämään liittyvää esim. Ostoksia, jonkun näkösiä luontokuvia sun muuta sellasta
Mut aattelin että jos teki voisitte linkkailla teijän blogeja ni vois vähän inspiroituu niistä.
lifeinneverlandd.blogspot.com
Siinä suis mun blogin osote

27

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blogsteri

Blogilista
      Löydä blogeja sinua kiinnostavista aiheista ja seuraa suosikkiblogejasi kätevästi yhdestä paikasta.

http://www.blogilista.eu

• jonki
    • bloggggaaja
    • kaikkikohdallaan

http://kaikkikohdallaan.blogspot.fi/

Kuvaus kaiken vieneestä suhteesta. Kuvaus siitä, mitä oli olla toinen nainen. Epätoivoinen, mutta tavoitteellinen kuvaus eteenpäin menemisestä.

• kaikkikohdallaan

korjaus: http://kaikkikohdallaanko.blogspot.fi/

• lukuu
      • lukuvirhe

Nyt muutama kerta luettu tuon blogin juttuja. Pistää miettimään mistä tuo kaveri kaivaa aiheita ja rakentaa ne tuollaisiksi. Mielenkiitonen.

• RadiancePAw
    • lujaon
    • Koirabloggaaja
      • Sinikka77

• Sinikka77
    • kaijjavaan
      • lukuvirhe

No joo, kävin katsomassa. On siinä ihan hyvää alkua, mutta moni elämän käänne vielä edessä että odotellaan miten osaa käsitellä.

• dasdasdaskjjjj

www.fi.fi

• ldlldldlldd

• ssssh
    • cherrykizzz
    • LiljaU

www.styleinterrupted.blogspot.com

• safkaaja
    • BlOg

Viikonloppublog.blogspot.fi

Suurin ero muihin blogeihin on varmaankin se, että postailen aina viikonloppuisin. Eli voit siis lukea uusia postauksiani aina perjantaina, launtaina ja sunnuntaina.
      Tämä johtuu siitä, että käyn koulua arkipäivisin ja tykkään valmistella rauhassa uusia postauksia, joita julkaisen sitten teidän luettavaksi viikonloppuisin.
      Blogin sisältö tulee varmasti vaihtelemaan suuresti.
      Lähinnä lifestyle postauksia, mutta varmasti usein myös
      vaate postauksia. Eli blogini ei siis kerro ainoastaan viikonlopuista, vaikka moni varmasti ajatteli niin lukiessaan blogini nimen.

• IhanaSekopää

monamigurumi.blogspot.com
      Lankoja ja otuksia ^w^

• gaalikääryle
    • Tessaheikkinen
    • sanojakuvitellen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      385
      2620
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      105
      2096
    3. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1990
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      104
      1580
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      232
      1501
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1200
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1111
    8. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      180
      1071
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1033
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1030
    Aihe