Tiedoksi kaikille:
mikäli tilaatte lennollenne etukäteen aterian, ja lento alkaa maasta, jossa maan valuutta ei ole euro, Finnair maksuvaiheessa muuttaa aterian eurohinnan lennon lähtömaan valuutaksi. Heidän käyttämänsä kurssi on tietenkin asiakkaan kannalta epäedullinen, joten lopullinen kortilta tehty veloitus euroina on kalliimpi. Esimerkkinä 12 euron ateria, jonka hinta muuttuu lähtömaan valuuttaan siinä vaiheessa kun klikkaat "maksa". Kortilta tehty veloitus on lopulta 12,40 euroa. Tämän asiakas saa tietää vasta katsottuaan tiliotetta.
Olen tämän testannut jo muutaman kerran, ja aina sama juttu. Finnair aliarvioi asiakkaita tälläkin tavalla. Toki ateriaa ei ole pakko tilata, jolloin ongelmaa ei tule.
Ero ei ole sellaisenaan suuri, mutta periaate on väärä. Samoin he näin keräävät sievoiset summat matkustajilta, eivätkä kaikki edes tiedä, että maksoivat enemmän kuin mitä aterian hinta oli kerrottu olevan.
Finnair varastaa aterioiden hinnoista
10
73
Vastaukset
- wewwwwweee666e
ei ymmärrä.kun lennän,niin ateria aamupaloineen kuuluu hintaan.hoh hoijaa taas.
- poimnyvf77
se on kiva kun nää asiantuntijat antaa lausuntoja.minä kun olen lentoni ostanut siihen kuuluu mömmöt.en paina entteriä ennen kuin tiedän mitä olen ostanut.
- suomalaisetonporsaita
Laihduta, olet liian läski jo nyt.
- AY-emännät
aitoa ökyemoasennetta!
- asiakasTaaasVäärässä
Finnairin virallinen vastaus tuo. Toki kyseisen lentoemättimen itsekin kannattais sitä ahteria kaventaa. Käytävät ovat kapeat.
Väärin tietenkin että veloitushinta on eri kuin mitä ilmoitetaan.
- hihihihihintti
Minä syön vain ryanairin homostuertin spermaa ja maksan siitä satasen. En matkusta vinnairilla koska siellä kaikki kuuluu hintaan, joka on mielestäni kusetusta.
- kysymys_
Oletko työtön, syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tuollaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?
- Frequentflaijjjeri
Alle 4 tunnin lennoilla riittää Finskin mustikkamehu, kahvi tai tee.
- USD
itketkö 0,40 hinnasta vai rääytkö muuten vaan,,, voin antaa sulle euron köyhä
- röörs
Ei ole älyä tällekään raukalle huomattu antaa.
Jos hinta on 12 euroa, niin veloituksen kuuluu olla 12 euroa - eikä 12,40.
Ilmiselvästi finnairilaisen kommentti tämäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37680