Finnair varastaa aterioiden hinnoista

periaattetHei

Tiedoksi kaikille:
mikäli tilaatte lennollenne etukäteen aterian, ja lento alkaa maasta, jossa maan valuutta ei ole euro, Finnair maksuvaiheessa muuttaa aterian eurohinnan lennon lähtömaan valuutaksi. Heidän käyttämänsä kurssi on tietenkin asiakkaan kannalta epäedullinen, joten lopullinen kortilta tehty veloitus euroina on kalliimpi. Esimerkkinä 12 euron ateria, jonka hinta muuttuu lähtömaan valuuttaan siinä vaiheessa kun klikkaat "maksa". Kortilta tehty veloitus on lopulta 12,40 euroa. Tämän asiakas saa tietää vasta katsottuaan tiliotetta.
Olen tämän testannut jo muutaman kerran, ja aina sama juttu. Finnair aliarvioi asiakkaita tälläkin tavalla. Toki ateriaa ei ole pakko tilata, jolloin ongelmaa ei tule.
Ero ei ole sellaisenaan suuri, mutta periaate on väärä. Samoin he näin keräävät sievoiset summat matkustajilta, eivätkä kaikki edes tiedä, että maksoivat enemmän kuin mitä aterian hinta oli kerrottu olevan.

10

129

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wewwwwweee666e

ei ymmärrä.kun lennän,niin ateria aamupaloineen kuuluu hintaan.hoh hoijaa taas.

• poimnyvf77

se on kiva kun nää asiantuntijat antaa lausuntoja.minä kun olen lentoni ostanut siihen kuuluu mömmöt.en paina entteriä ennen kuin tiedän mitä olen ostanut.

• suomalaisetonporsaita

Laihduta, olet liian läski jo nyt.

• AY-emännät

aitoa ökyemoasennetta!

• asiakasTaaasVäärässä

Finnairin virallinen vastaus tuo. Toki kyseisen lentoemättimen itsekin kannattais sitä ahteria kaventaa. Käytävät ovat kapeat.
        Väärin tietenkin että veloitushinta on eri kuin mitä ilmoitetaan.

• hihihihihintti

Minä syön vain ryanairin homostuertin spermaa ja maksan siitä satasen. En matkusta vinnairilla koska siellä kaikki kuuluu hintaan, joka on mielestäni kusetusta.

• kysymys_

Oletko työtön, syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tuollaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?

• Frequentflaijjjeri

Alle 4 tunnin lennoilla riittää Finskin mustikkamehu, kahvi tai tee.

• USD

itketkö 0,40 hinnasta vai rääytkö muuten vaan,,, voin antaa sulle euron köyhä

• röörs

Ei ole älyä tällekään raukalle huomattu antaa.
        Jos hinta on 12 euroa, niin veloituksen kuuluu olla 12 euroa - eikä 12,40.
        Ilmiselvästi finnairilaisen kommentti tämäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      974
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      835
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      66
      625
    Aihe