Voisiko joku alan asiantuntija ystävällisesti kertoa mistä saan mittayksikön muutettua InDesignissa? Nyt siinä on jostain syystä tuuma.
KIITOKSIA!!
Mitä ihmettä: InDesignissa mittayksikkönä tuuma
Tuumastatoimeen2
3
119
Vastaukset
- 1stMacFinn
Siellähän se on missä ennenkin eli Preferences, Units & increments-kohdassa.
Suomeksi kai Asetukset, Mitat-kohdassa.
Onko noita ihan mahdoton itse tutkia joko käyttöohjeesta tai edes ohjelman valikoista?- Tuumastatoimeen2
Sorry, täällä on niin paljon avuliaita ja asiantuntevia ihmisiä: houkutus on liian suuri.
- JormaGrönman
Tee näin. Katso että ei ole mitään tiedostoa auki, sitten tuo Preferences, Units & increments. Tällä tavalla muutan perusasetukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849