Hei. Mulla on 25-30 litranen (tai jotain vastaavaa) fauna jossa mulla on sukarapu jolle olen ajatellut hankkia kaveriksi monnin ja ehkä laitan sinne myös muutaman ravun lisää. Pohjalla on akvaariosoraa jonka päällä on kauttaaltaan koristekiviä ja pinnalla pari kasvia. En aio suodatinta hankkia. Mikä monni laji olisi paras tähän, haluisin ehkä albiinomonnisen ja miten monnia hoidetaan kun siitä löytyy niin vähän tietoa? Entä paljon on monneilla kappalehintaa? Kiitos jos joku vastaa :)
Monni ja rapu
Ekaakvaario
2
484
Vastaukset
- Slslldlfkkelwö
Tuon kokoiseen akvaarioon ei sovi minkäänlaista monnia. Suomen lain mukaan minimi litrakoko kaloille on 40 litraa. Sukarapuja sen sijaan voit ottaa lisää!
- Kaikkininimerkit
Juu,tosiaankaan ei MITÄÄN monnia sinne,sillä kaikki tarvitsevat jopa suuremman akvaarion kuin 40l,ja eikä siitä ole varmiutta miten sukaravut ja monni tulisivat toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614297
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373120Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452287
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52049- 221974
- 1881831
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941526Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368