Olen 24 vuotias mies, ja olen kuntouttavassa työtoiminnassa kierrätyskeskuksessa. Minulla on sopimus vuoden loppuun. Asun vielä vanhempieni luona. Olen säästänyt työmarkkinatuesta pesämunaa, jotta voisin muuttaa omilleni, ja aloittaa itsenäisen elämän.
Olen miettiny semmostakin, että olisi sekin hieno vaihtoehto muuttaa jonnekkin toiselle paikkakunnalle. Se vaan on aika iso prosessi. Pitää ensin löytää asunto jostain muualta. Sitten pitää käydä tekemässä vuokrasopimus uudessa kaupungissa. Ja sitten pitää vielä saada tavaransa sinne uuteen asuntoon.
Mietin semmosta, että kun olen kuntouttavassa työtoiminnassa, ja sopimus on voimassa vuoden loppuun. Jos kuntouttavan työtoiminnan lopettaa kesken sopimuksen ilman pätevää syytä, niin karenssi napsahtaa. Onko sitten muualle muuttaminen pätevä syy, jos ei ole valmiiksi hankittuna työtä tai opiskelupaikkaa?
Olen kuntouttavassa työtoiminnassa.
1
<50
Vastaukset
- LaukutPakattu
Muuta pois Suomesta, sillä täällä sinulla ei ole tulevaisuutta jos olet valkoinen mies. Suosittelen Australiaa.
Tietenkin jos ilmaiseksi raataminen rikkaiden hyväksi on sinun juttusi, niin jää ihmeessä Suomeen 20neliön betonikuutioosi mätänemään. Samalla voit tarkkailla lähiösi muutoksia, kun asukkaat muuttuvat pikkuhiljaa mustiksi. Se on varmasti jännittävää ja mielenkiintoista. Vanhana voit sitten korista yksiössäsi paskavaipoissa ja odotella, josko joku tulisi käymään ja toisi samalla kannikan leipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860