Kyselkää 16v pojalta

16v

Saa kysyä mitä vaan syksyllä lukioon menevältä 16v pojalta.

35

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moimeitsii

Ookko saanu pillua

• Stadilainenn

Mistäpäin oot?:)

• Stadilainenn

Mistä sielt? :D

• 16v

Kontulasta, ei kannata pelästyä. En tosin mene lähimpään mahdolliseen lukioon, joten en opiskele täällä enää:

• 16v

Ja vaikka asunkin Kontulassa, en ole nisti, juoppo enkä mikään muukaan stereotyyppinen kontulalainen.

• Stadilainenn

Joo siis kysyin vaa ku iteki asun itä-helsingis :)

• 16v

Mäki sanoin koska jengi luulee kaikkii nisteiks ja jupoiks jotka asuu kontulassa.

• freeballerboy

Ootko pitäny farkkuja ilman alkkareita?

• freeballerboy

Entä jotain muita housuja niin ettei mitään alla? :D

• ismofakinlaitela

Onko iso muna?

• freeballerboy

Ootko joskus runkannu jonku toisen pojan kans?

• Mitä toivot elämältäsi tulevaisuudessa?

• halihalihali

Oletko ihastunut?

• 16v

En tällä hetkellä, ehkä sitten lukiossa.

• No mikä sinusta tulee isona? :D

Ja kun tämä nyt on täällä keho-osiossa niin kysytään nyt siihenkin liittyvä kysymys: Oletko tyytyväinen kehoosi ja haluaisitko muuttaa siinä jotain?

• 16v

En osaa nyt just sanoa mikä musta tulee isona, lukiossa se yleensä alkaa hahmottumaan. Olen ihan tyytyväinen kehooni mutta haluaisin paremmat hampaat.

• mmmmmmmmmoi

Onko sulla jotain harrastuksia?

• 16v

No alotan lenkkeilyn, ennen harrastin lätkää noin 7 vuotta. Jaan myös mainoksia jotta saan vähän omaa rahaa.

• ttjhrty

lukiopoika

• 16v

Joo?

• tyttåå

mihin lukioon meet? :)

• 16v

En kerro täällä koska sitten voisi tunnistaa. Anonyyminä täällä vastailen.

• SamuliXXXzzz123

Kuppikoko?

• 7181

Niin siis se oli poika...

• Jdjdkdjs

Mikä sun nimes on??

• 16v

Mun eka nimi on Matti ja toka Markus.

• Millainen suhde sulla on tuntemiisi aikuisiin ihmisiin ja mitä sä ylipäätään toivoisit aikuisilta?

• 16v

No vanhempiini on hyvä suhde ja toivon vanhemmiltani tietenkin sitä tukea jota kaikki tarttee.

• freeballerboy

Jos käytät farkkuja niin onks ne yleensä tiukan malliset vai vähän löysemmät? Vai jotain siltä väliltä? Ja minkä värisiä? Entä käytätkö jotain muita housuja? Ja onks kenkinä usein tennarit/skeittikengät?

• 16v

En tykkää oikein tiukoista malleista joten käytän väljempiä malleja, väriltään siniset eli tavallisten farkkujen väriset. Käytän tennareita, en tykkää skeittikengistä.

• Kontu.la

Kuinka pitkä oot ja paljonko painat?
      Kannattaa jatkaa sitä urheilua siellä lukiossakin.
      Tsemii sinnepäi :)

• 16v

Oon noin 185cm pitkä ja painan 65-70kg. Joo, en tietenkään aio sitä lopettaa lukion takia, varsinkaan kun pitäisi saada jalkoja kiinteämmiksi.

• haluuntietää

Millasii vaatteit käytät? (kireitä, glitterii yms.)

Lempiruoka?

Onks sisaruksia?

• 16v

Käytän rentoja vaatteita, ei kireitä tai massatuotteita. Mun lempiruoka on varmaan perunamuusi ja hyvä kastike. On sisaruksia.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe