Kyselkää 16v pojalta

16v

Saa kysyä mitä vaan syksyllä lukioon menevältä 16v pojalta.

35

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moimeitsii

      Ookko saanu pillua

    • Stadilainenn

      Mistäpäin oot?:)

      • Stadilainenn

        Mistä sielt? :D


      • 16v

        Kontulasta, ei kannata pelästyä. En tosin mene lähimpään mahdolliseen lukioon, joten en opiskele täällä enää:


      • 16v

        Ja vaikka asunkin Kontulassa, en ole nisti, juoppo enkä mikään muukaan stereotyyppinen kontulalainen.


      • Stadilainenn

        Joo siis kysyin vaa ku iteki asun itä-helsingis :)


      • 16v

        Mäki sanoin koska jengi luulee kaikkii nisteiks ja jupoiks jotka asuu kontulassa.


    • freeballerboy

      Ootko pitäny farkkuja ilman alkkareita?

      • freeballerboy

        Entä jotain muita housuja niin ettei mitään alla? :D


    • ismofakinlaitela

      Onko iso muna?

    • freeballerboy

      Ootko joskus runkannu jonku toisen pojan kans?

    • Mitä toivot elämältäsi tulevaisuudessa?

    • halihalihali

      Oletko ihastunut?

      • 16v

        En tällä hetkellä, ehkä sitten lukiossa.


    • No mikä sinusta tulee isona? :D

      Ja kun tämä nyt on täällä keho-osiossa niin kysytään nyt siihenkin liittyvä kysymys: Oletko tyytyväinen kehoosi ja haluaisitko muuttaa siinä jotain?

      • 16v

        En osaa nyt just sanoa mikä musta tulee isona, lukiossa se yleensä alkaa hahmottumaan. Olen ihan tyytyväinen kehooni mutta haluaisin paremmat hampaat.


    • mmmmmmmmmoi

      Onko sulla jotain harrastuksia?

      • 16v

        No alotan lenkkeilyn, ennen harrastin lätkää noin 7 vuotta. Jaan myös mainoksia jotta saan vähän omaa rahaa.


    • ttjhrty

      lukiopoika

      • 16v

        Joo?


    • tyttåå

      mihin lukioon meet? :)

      • 16v

        En kerro täällä koska sitten voisi tunnistaa. Anonyyminä täällä vastailen.


    • SamuliXXXzzz123

      Kuppikoko?

      • 7181

        Niin siis se oli poika...


    • Jdjdkdjs

      Mikä sun nimes on??

      • 16v

        Mun eka nimi on Matti ja toka Markus.


    • Millainen suhde sulla on tuntemiisi aikuisiin ihmisiin ja mitä sä ylipäätään toivoisit aikuisilta?

      • 16v

        No vanhempiini on hyvä suhde ja toivon vanhemmiltani tietenkin sitä tukea jota kaikki tarttee.


    • freeballerboy

      Jos käytät farkkuja niin onks ne yleensä tiukan malliset vai vähän löysemmät? Vai jotain siltä väliltä? Ja minkä värisiä? Entä käytätkö jotain muita housuja? Ja onks kenkinä usein tennarit/skeittikengät?

      • 16v

        En tykkää oikein tiukoista malleista joten käytän väljempiä malleja, väriltään siniset eli tavallisten farkkujen väriset. Käytän tennareita, en tykkää skeittikengistä.


    • Kontu.la

      Kuinka pitkä oot ja paljonko painat?
      Kannattaa jatkaa sitä urheilua siellä lukiossakin.
      Tsemii sinnepäi :)

      • 16v

        Oon noin 185cm pitkä ja painan 65-70kg. Joo, en tietenkään aio sitä lopettaa lukion takia, varsinkaan kun pitäisi saada jalkoja kiinteämmiksi.


    • haluuntietää

      Millasii vaatteit käytät? (kireitä, glitterii yms.)

      Lempiruoka?

      Onks sisaruksia?

      • 16v

        Käytän rentoja vaatteita, ei kireitä tai massatuotteita. Mun lempiruoka on varmaan perunamuusi ja hyvä kastike. On sisaruksia.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe