Ostin eilen F-Secure Boosterin. Tänään se ei toimi enää.
Yritin poistaa koneen ehdottamia yli 1000 tarpeetonta ohjelmaa. Se jauhoi 3 tuntia. Ilmoitti sitten että koneessani on tietoturva aukkoja. - No hitto, en minä niitä osaa paikata. Se käynnisteli itseensä kirjautumisieni jälkeen ja halusi heti poistaa "jättämiäni jälkiä". Äsken päivitin 3 Intelliin liittyvää ohjelmaa. Sitten käynnistin. Kone ei löytänyt Operating systeemiä ja latasi sen. Nyt Secure Booster tarttui innolla toimeen ja kappas vaan, se ilmoitti että olen ylittänyt sallitun koneiden määrän vaikken ole ladannut kuin tähän ainokaiseen koneeseen sen ja vielä eilen. Ja mitähän muita tuhoja se F-secure Booster teki tälle koneelle, on mulle vain arvoitus! Tietäisikö joku mitä tehdä? Rahat meni ainakin hukkaan F-secure Boosterin ostamisessa.
F-Secure booster lakkasi heti toimimasta
39
488
Vastaukset
- potuttaaaa
Ja tämä keskustelun alla oleva laskutoimitus ikkuna puhuu pehmosia. 12 2 = 14 ja tämä väittää että "vastaus on väärä"
(Nyt on 4 7? Sekään ei varmaankaan oo 11= - Pertti_per
Minulta katosi jostain ohjelmasta mfc120u.dll jonka jälkeen Booster ei enää toimi. Pitänee ostaa uusi. Booster toimi hyvin ja teki sen mitä lupasikin, suosittelen. Tuo dll tiedoston asentaminen on sitten toinen juttu. Ei antanut asentaa uudelleen ilmaisversiolla.
- pöppörlö
Aloittaja menee sitten vaan "ihmettelemään" Fsökerön sivulle ja kertoo heille vaikka "nipun perkeleitä" tai mitä nyt katsoo asialliseksi.
- fdsafdsa
En tiedä mitä ihmettä olet tehnyt. Ilmeisesti kuitenkin olet asentanut boosterin kerta toisensa jälkeen päätellen siitä että se valittaa että olet ylittänyt koneiden määrän.
Ellei tämä ole trolli, niin suosittelen että poistat asennuksen, otat yhteyttä asiakaspalveluun lisenssiasiassa ja jatkossa asennat ohjelman vain kerran. Koneesi kuulostaa siltä että se oli aika sekaisin ja että sinulla on käsitteet hieman hakusessa. Ne tuhat juttua olivat todennäköisesti tiedostoja. Itse en näe mitään syytä hankkia koneisiin mitään ccleanereita tai boostereita. Sen sijaan voisit jatkossa miettiä miten konetta käytät, koska itsestään ne eivät sekaisin mene. Kaikkeen ei pidä klikata ok/accept ja oikeasti pitäisi lukea mitä kone ruudulla lukee.- eipotutaenää
Minun oli nuo 2 alkuviestiä. (nim. merk. "potuttaaa") Joku muu kirjoitteli tossa välissä. Siinä F-securen Boosterissa oli kohta, josta sai kerran ladattua uudelleen. Ei se luultavasti ladannut, ei ainakaan näkynyt missään, mutta se alkoi toimia kuitenkin heti tänne purnaukseni jälkeen. Mutta nuo tiedostojen poistot ei etene ja ne ovat punaisella merkitty. - En sitten tiedä, yrittikö Booster poistaa vanhoja MS-päivityksiä, kun ilmoitus tietoturva-aukoista tuli. MS mielestäni lähettää päivityksiä tietoturva-aukkojen paikkaamiseksi, itse en ainakaan osaa etsiä niitä, enkä tiedä millä ohjelmalla ne pitäisi etsiä. - No senkun, mie jatkan ainakin koneen käyttöä. Boosterissa olisi kehittämisen varaa. Se aloittaa aina alusta. Olisi kiva jos itse saisi valita, mitä toimintoa haluaa.
- jaurunjärvi
Minulta epäonnistui päivitys maksullisesta boosterista ilmoitti päivityksestä ja alkoi asentaa mutta lopetti kesken Minulta on mennyt kaksi maksullista boosteria hutiin eivät avautuneet vaikka nettiyhteys oli päällä jouduin ostamaan taas uudet ovat toimineet tähän päivään asti hyvin Mutta harmittaa rahan turha meno olisi saaneet ensimmäisetkin toimia En saanut apua mistään vaikka soitin f-securelle Boosteri on joku reppuvirma ei puhelinnumeroa Nimi on vaan f.secure joku muu vaan tekee sen f-securelle Apua erittäin vaikea saada Muuten tuote on minulla toiminut hyvin
- tyhmästäpäästäkärsii
jaurunjärvi kirjoitti:
Minulta epäonnistui päivitys maksullisesta boosterista ilmoitti päivityksestä ja alkoi asentaa mutta lopetti kesken Minulta on mennyt kaksi maksullista boosteria hutiin eivät avautuneet vaikka nettiyhteys oli päällä jouduin ostamaan taas uudet ovat toimineet tähän päivään asti hyvin Mutta harmittaa rahan turha meno olisi saaneet ensimmäisetkin toimia En saanut apua mistään vaikka soitin f-securelle Boosteri on joku reppuvirma ei puhelinnumeroa Nimi on vaan f.secure joku muu vaan tekee sen f-securelle Apua erittäin vaikea saada Muuten tuote on minulla toiminut hyvin
Tyhmästä päästä kärsii sanoo eräs sanonta:) Kun kerran haluat antaa rahaa pois niin anna ne köyhille!
- Sahtiko
oi jeesus näitä juttuja
- poistaheti
Poista koko humpuukki Buusteri. Sillä ei tee yhtään mitään sillä on saatavilla parempiakin ohjelmia kuten Ccleaner.,
- ilmainenparempi
Ja teit virheen että osit tämän. Rahat meni meinaan täysin hukkaan:(
- nikkiki
Mikä pöljä jälkiviisastelija tänne on pesiytynyt?
- totuuksienkertoja
nikkiki kirjoitti:
Mikä pöljä jälkiviisastelija tänne on pesiytynyt?
Totuuksien kertoja. Yritän saada puhuttua järkeä ettei kansalaisilta mene rahat hukkaan!
- A1D
ilmainenparempi kirjoitti:
Ja teit virheen että osit tämän. Rahat meni meinaan täysin hukkaan:(
Rahat saa kyllä takaisin . Ota f- secureen yhteyttä kirjallisesti( eli sähköisesti) jossa vaadit maksettu summa takaisin. Ohjaavat luultavimminkin clever..... En muista nimeä tarkalleen joka on booster virallinen asiakaspalvelu( englannin kielinen) mutta f securekin pystyy hyvittämään maksettu summa. Tarvit maksun viite numeroa
- AE2
Kyllä rahat saat takaisin jos niin haluat
- FitFat
Moi! Itse ostin kanssa F-Secure Booster ohjelman ja siitä vasta ongelmat, hidastelut alkoivat. Vaikka ohjelman pitäisi nopeuttaa konetta. Booster lakkasi toimimasta ja sain uudelleen ladattua, mutten enää : (
Tosiaan ohjaa minut ostamaan ohjelman (uudestaan) ja käskee ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.
Todella ärsyttävä toimiessaan, pyytää päivittämään ajureita yhä uudestaan ja uudestaan.
Ilmainen CCleaner toimii paremmin ja poistaa mm. vielä evästeitä Boosterin siivouksen jälkeen!
En suosittele Boosterin ostoa, yhtenä ongelmana oli ettei pystynyt laittamaan lepo-tai horrostilaan vaan piti sammuttaa. Kone oli aina vikasietotilassa kun lepo-horrostilasta herätteli. Woi woi kaikki muut ongelmat.- viisastekeenäin
Ei kukaan järkevä osta tällaista ohjelmaa. Netistä löytyy monia ilmaisia jotka hoitaa samat hommat.
Sama koskee näitä virustorjunta ohjelmia. Ilmaisilla pärjää jopa paremmin ja ei mene rahaa rikkaiden yritysomistajien taskuun vaan se jää omaan talouteen. - joooppssss---
viisastekeenäin kirjoitti:
Ei kukaan järkevä osta tällaista ohjelmaa. Netistä löytyy monia ilmaisia jotka hoitaa samat hommat.
Sama koskee näitä virustorjunta ohjelmia. Ilmaisilla pärjää jopa paremmin ja ei mene rahaa rikkaiden yritysomistajien taskuun vaan se jää omaan talouteen..
Ccleaner ja Adwcleaner ja vielä Junkware Removal Tool - kaikki ilmaisia
. - aivan-turhia
joooppssss--- kirjoitti:
.
Ccleaner ja Adwcleaner ja vielä Junkware Removal Tool - kaikki ilmaisia
.Tuommoset kaikki on täyttä turhuutta.
- poistin.ohjelman
meillä se poisti kirjanmerkkejä
- Ei-kuulu-sinulle
Mitäs se sinulle kuuluu
- FitFat
Kirjoitin aiemmin, kun Booster tökki yms. F-Secure palautti maksamani rahat (29,90€). Ei tuntunut asiakaspalvelussa kukaan "tietävän" ongelmista, mut' palauttivat rahat ja se kertoo jtn ; )
- Ei_tuolla_tee_mitään
Tuo Boosteri on ihan syvältä, ei sillä tee mitään. Hyvä kun sait omasi pois!
- Tyrmistynyt
No mulla Boosterin aktivointikaan ei onnistu millään (29,90€).
Tilasin toisenkin Boosterin, ei sekään aktivoitunut.
Yhtedenotoissa kehoittivat ratkaisun löytämiseksi käymään keskustelusivulla.
Linki oli tietenkin on muuta kuin suomea.
Eipä ollut linkistä apua, jättivät noin vaan pulaan.- tyhmästäpäästä
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kuuluu eräs sanonta.
- F_ck_secure
Nyt on boosteri. Itse f secure hävisi ja officen koodit pitäisi jostain löytää.
Älkää tehkö samaa virhettä eli pysykää visusti erossa tuosta F-securen Booster ohjelmasta. - F_ck_secure
Kaksi päivää on jo mennyt korjatessa tuon saa*anan buusterin tekemiä tuhoja.
- Etsilleenjoo
Asensin Boosterin ja läppäristä hävisi akun käyttö kokonaan!! Kone toimi asennukseen asti ok! Todella tehokas akun ja virran optimointi!
- aed1
Minulla toimi f-secure booster noin kolme viikkoa jonka jälkeen sain ilmoituksen että
pitäisi ostaa uusi? Olin ostavinani 1 vuodeksi? F-secure ei paljon auttanut kun ohjelma ei kuulema ole f-securen? Jos ei ole oma miksi sitten mainostaa sitä omilla sivuillansa.Minulle kuitenkin neuvottiin poistamaan booster ja sitten asentamaan uudelleen josta ei ollut paljonkaan hyötyä. F_Securen asiakspalvelu ei auta kun pitää ottaa yhteyttä tukeen joka ei ruuhkan takia ehdi käsitellä asiaani? En itsekkään tiedä mistä maksoin? No 30e ei budjettiamme kaada mutta periaatteessa f-securen tulisi
ottaa enemmän vastuuta oli ohjelma oma tai ei.... jos mainostaa omilla sivuillansa.
Olen pettynyt jos f-secure jättää käsittelemättä asiaa ja eivät korvaa.....
Lain mukaan saat rahasi takaisin mutta vaatii hieman enemmän vaivan näköäsi?
ole sinnikäs .Itse soitin tällaiseen numeroon joka ilmoitetaan f-Securen tukena 09-88625050 mutta booster ei kuulema voida heidän tuestansa auttaa..... joo täytyy soittaa kalliimpaan numeroon(englannin kieliseen). tukeen kannattaa olla yhteydessä internetin kautta niin ei tule yllätys puhelin maksuja!- llmaisillapärjää
Ei pidä ostaa tällaisia. Oletteko te ihmiset oikeasti näin tyhmiä?
- voivithu
2 kuukauteen ei ole nettiin päässyt fsboost. koneella, lisäksi readyboost poistui hidastaen koneen toiminnan.
- MKketta
Samaa soopaa mullakin, älytöntä myydä paska tuotteita!
- aaaaaaaatttt
en suosittele ostamaan ei toimi
- Talias
Itsellä F-secure booster. Olen putsannut koneeni pari kertaa, jossakin määrin tuli nopeutta lisää, kunhan vain saa auki, kestää n. 5 min ennen kuin avautuu edes etusivu, saatika sitten netti yhteys, voi viedä tynteja ennen kuin aukeaa, ts. täysin paska. Onko kenelläkään tietoa löytyykö ko.firmasta suomalaista palvelun tuottajaa, johon vois ottaa yhteyttä. Kiitti jo etukäteen.
Kyseessä on kusetusohjelma.. Jos haluaa puhdistaa konetta niin mieluummin ilmainen Ccleaner.
- esaarmas72
Minä ajattelin kokeilla F-securen Boosteria, koska vanha W XP:ni tilttasi joskus välillä aika pahasti, varsinkin gmailissa kirjoittaessa viestejä. Telkun katsomisessa ulkomailla suomalaisia kanavia, on ollut hyviä kokemuksia F-securen Freedomesta.
Booster tosiaan ilmeisesti putsasi koneesta jotain turhaa, koska se nopeutti konetta aivan oleellisesti parin viikon ajan. Kuitenkin eilen aamulla n. klo 5, kun avasin konetta, Booster Premium (siis maksuversio, 29,90 €/v.) alkoi herjata uudelleen aktivointia, eikä koko ohjelma enää avautunut. Olen useaan otteeseen ytittänyt ottaa yhteyttä sekä sähköpostitse että chat-palvelun kautta F-securen asiakaspalveluun, mutta mitään vastausta en ole saanut.
Kun yritin itse selvittää ongelmaa, niin ohjelma avasi saksalaisen sivuston rdir.simplitec.com, josta yritettiin myydä jotain vastaavaa siivousohjelmaa. Olen ihan pihalla; kaappasiko tuo tuo simplitec Boosterin, vai onko se tuon simplitecin tuottama ohjelma F-Securelle. Koko homma on kuitenkin ihan jumissa, eikä aktivointi, jonka olen jo kaksi viikkoa sitten suorittanut toimi, eikä koko Booster muutenkaan.
Voin tietenkin vaatia tuon veloituksen palauttamista ja vaatia F-securea vaikka kuluttajaoikeuteen huijauksesta, koska eivät ole halunneet kommentoida tai selvittää ongelmaa. Melkoisen huono vaikutelma tulee vain suomalaisesta korkeasta Knowhowsta, jota F-securekin yrittää esittää maailmalle.- mitentyhmiäolette
Miten tyhmiä ihmiset voi olla kun näitä alkaa tilaamaan!? Vastaavan kun saa täysin ilmaiseksi joten miksi pitää mennä näihin huijauksiin?
Se että tuote on kotimainen ei tarkoita sitä että se on paras kaikista. - havaittua
Vaikuttaa että Simpitec ja Symantec kaappaa F-secure boosterin tosiaan. Vai onko Microsoft se pääsyyllinen kun partneri näkyy nykyisin olevan. Eli päästää suoraan vakoilun koneelle?
- vihainen-92
mitentyhmiäolette kirjoitti:
Miten tyhmiä ihmiset voi olla kun näitä alkaa tilaamaan!? Vastaavan kun saa täysin ilmaiseksi joten miksi pitää mennä näihin huijauksiin?
Se että tuote on kotimainen ei tarkoita sitä että se on paras kaikista.Älä leiki Jeesusta iso mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053143GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521065Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!321007- 67868
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24811