Taidan olla alkoholisti.....

rentoutukseeeen

Töiden jälkeen on pakko ottaa pari rentouttavaa, työ on aika stressaavaa. Otan joka ilta 3-5 olutta tai muuta alkoholiannosta. Oon tehny tätä jo pitkään.

Viikonloppusin sitten vähän enemmän. Mitä nyt noita suosituksia katsoo niin tuplaan ellen triplaa niitä.

Onko täällä muita työläisiä jotka ottavat joka arki ??

ps. olen nainen

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaaaaaaaaaaaass

      miksi teet töitä jos stressaa? sossu on avoin kaikille ja sillä pärjää hyvin. ei ole tarvista juoda. alkoholi = masennus.

      • töitä.tarvitaan

        Katsos luuseri, jonkun on tehtävä töitä, että sossu voi elättää teidät loiset.


    • Nuori-Lääkäri

      Voit huoleti lisätä kulutusta, suositus on 17 annosta alkoholia per päivä.

    • AAnuksenlemu

      Työnnä löylykauha perseeseesi.

      • Tämän kommentin täältä odotinkin löytäväni...


    • kyllä.se.siitä

      En ole (onneksi) enää töissä mutta käytän alkoa suunnillen saman verran kuin sinä.
      Ei tuo käyttö määräsi nyt kovin suurelta tunnu joten tuskimpa syytä huoleen.

    • Pankinasiakas

      Jos et ihan vielä ole alkoholisti, olet hyvää vauhtia tulossa sellaiseksi.

    • vitunmulkerot

      Mä vedän jok päivä 2 ploo punnkkua ja olen ainakin vielä elossa ...

      No onhan niitä lahkolaisiakin.

    • nainenminäkin

      En ota arkipäivisin muutoin kuin perjantaina ja silloin aina viinaa, lähinnä kossua useamman paukun. Lauantaina sitten saunakaljoja menee 5 -6 . Ja näin joka viikko. Nyt pitkän kesäloman aikana, voin ottaa kolmenakin iltana lähes "juhlimisannoksen". Olen huolestunut käytöstäni. Minulla työ on mielenkiintoista ja haastavaa mutta muutoin elämä kovin tylsää; kärsin luultavasti tyhjän pesän syndroomasta. Vaikka puolison kanssa menee ihan ok ja talousvaikeuksia ei ole, koen elämäni jotenkin tyhjäksi ja alkoholilla koitan sitä sitten täyttää tai sietää. Tyhmää, tiedän...

      • juovainen

        Tyhmäähän se on, mutta selityksenä on alkoholismi.


      • Piupaipulkku

        Kyllähän se vaan on niin ettei alkoholistit (välttämättä) ole tyhmiä tai muutakaan kelvotonta sakkia. He ovat alkoholisteja. Siinä kylliksi tietoa älykkäille bilettäjille, tissuttelijoille, salajuopoille... Aattelepa iteki!


    • Kokenut-Lääkäri

      Suositus on 17 annosta per päivä.

    • ValentinSalomon

      Lopeta juominen nyt kun vielä voit! Mitään hyvää ei ole tulossa juomisen myötä. Itse olen kahden alkoholistimuijan jäljiltä jo siinä kunnossa että mieli tuo useita syitä mieleeni miksi hakisin taas viinaksia. Että rentoutuisin, kun ketuttaa, hyvän pihvin kanssa ehkä, nyt sekin asia selvisi ja on juhlan paikka, no joo vielä tämän kerran..... Mieli on kuin joku peeveli, kyllä se keksii selityksiä ja syitä. Varo!!!!! Pistä nyt jarrut kiinni! Kukaan alkoholisti ei halua olla alkoholisti! Etkä sinäkään halua tulla semmoiseksi! Älä ajaudu siihen suohon ja hetteikköön. Taistele jo! Nyt! Ei huomenna tai viikon päästä kun jokin rankka juttu on ohi tms. Uusia "rankkoja" juttuja tulee varmasti elämässä kaikille. Alkoholi missään muodossa ei auta niihin tai yhtään mihinkään. Lopeta jo! NYT!!!!! HETI!!!!

    • tespukka

      viina maailman vaarallisin myrkky..

    • Pankinasiakas

      Mikä tilanne tänään 5.7.2015?

    • VaikkaUlosLuontoon

      Tuolla vauhdilla sinusta on hyvää vauhtia tulossa alkoholisti, riippuvainen olet jo nyt.
      Juomisen tarve vaan kasvaa, pian ei riitä 3-5 annosta illassa, tarvitset enemmän,
      ja taas enemmän. Juominen karkaa käsistäsi.
      Ennen kuin huomaatkaan, kaikki vapaa-aikasi pyörii juomisen ympärillä.
      Mikään ei ole säälittävämpi näky kuin alkoholisoitunut nainen, joskaan ei mieskään niin hääppöstä katseltavaa ole.
      Ota itseäsi niskasta kiinni ja keksi joku muu tapa rentoutumiseen!
      Se palkitsee sinut myöhemmin elämässäsi.

    • 4e3at

      Kyllä minäkin otan joka ilta mitä sattuu. Alkoholia, huumeita, lääkkeitä. Vaihdan aina ainetta niin ei tarvii olla mihinkään tiettyyn koukussa. Näytän myös hyvältä ja on hyvä kunto ja lihaksissa jerkkua. Hiukan joskus tosin huolestuttaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1782
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      64
      1198
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      218
      1032
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      816
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Puola valmistautuu sotaan: "Meistä ei tule enää Venäjän siirtokuntaa"

      Puola käyttää puolustusmenoihinsa jo yli neljä prosenttia bruttokansantuotteestaan, mutta aikoo vielä lisätä summaa. –
      Maailman menoa
      179
      677
    Aihe