Olen 22-vuotias urheilullinen as-mies. Ongelmani on naisen puute. Olen ulkonäöltäni suht komea ja osaan pukeutua yms. Siitä ei jää kiinni, mutta sosiaaliset taidot ovat niin huonot, että en yksinkertaisesti osaa jutella ihmisten kanssa. Olen hiljainen ja en juuri puhu jos minulle ei puhuta ensin. Lisäksi olen kova jännittäjä ja pelkään jopa sosiaalisia tilanteita. Olen tällä hetkellä työssä jossa juuri ja juuri pystyn käymään, sekin on pakkopullaa ja olenkin miettinyt ottaisko loparit. Tästä tuli nyt avautuminen, mutta oisko antaa mitää vinkkejä asiaan liittyen?
Vinkkejä naisen iskuun
10
50
Vastaukset
- Moderaatio_
Olisi. Kirjoita sama Aspergerinfoon niin saat kattavan vastauksen kysymykseesi.
- Psssssst
Vihje: Tuo "aspergerinfo" on miehenkipeä "vanhempi naishenkilö". Tsekkaa! Huomaa, että foorumilla on mahdollisuus keskustella yksityisviestitse piilossa julkisilta katseilta. Teillä lienee ikäeroa suunnilleen saman verran kuin muualla "aspergerilaisella pariskunnalla".
- satun_tietämään
Höpö höpö. Aspergerinfo on asiallinen henkilö, joka tukee ihmisiä foorumillaan ja muutamalla muullakin foorumilla. Ilkeämielistä kirjoittaa hänestä tuonkaltaista roskaa. Jos hän miestä olisi etsimässä, takuuvarmasti saisi sen muualta kuin netistä.
- meedio_
Aloittaja taisi olla "Alarik", joka on eroamassa ja nyt etsii uutta puolisoa.
- Aspergerinfo_
Aloittajalle; ole oma itsesi ja käy paikoissa, joissa ei käytetä alkoholia, esim. kahviloissa, kirjastoissa, taidenäyttelyissä, harrastuksissa joissa ollaan luonnon keskellä (esim. lintujen bongaus, valokuvaus:)) jne. Joskus se oikea voi sattua kohdalle aivan sattumalta. Jos lähtee "iskemään" itselleen kumppania, lähes takuuvarmasti epäonnistuu, vaikkei olisi mitenkään ujo, hiljainen tai omaisi muita arvokkaita ominaisuuksia. Yksi mitä itse olen vältellyt on seuranhakupalstat netissä, koskaan ei voi tietää, kuinka mieleltään sairaan henkilön kanssa kirjoittelee noilla ko.vartavasten perustetuilla foorumeilla, ihmiset osaavat, varsinkin asperger-henkilöitä taitavasti huijata. Kerran joskus nuorena tein virheen ja kirjoittelin jonkin aikaa erään miespuolisen henkilön kanssa ja kerran tyypin tapasin, enkä ole sen jälkeen koskaan enää käynyt millään pääosin treffailuun keskittyvällä foorumilla ja se tapaaminen jäi siihen yhteen eräässä kahvilassa. Tunnin jälkeen lähdin pois enkä sen jälkeen pitänyt mitään yhteyttä.
Tsemppiä, olet vielä nuori ja sulla on aikaa vaikka kuinka paljon,älä hätäile. Hiljaa hyvä tulee.:)- Tuossa_yllä
"Aspergerinfo" (taas) jakaa neuvoja varmuudella, jonka voi antaa vain lähes täydellinen asian tuntemattomuus ja kokemattomuus.
- "Joskus se oikea voi sattua kohdalle aivan sattumalta."
Mitään "se oikeaa" ei edes ole olemassa.
- "Jos lähtee "iskemään" itselleen kumppania, lähes takuuvarmasti epäonnistuu, ..."
Nimenomaan kannattaa keskittyä "iskemiseen", tai ainakin yrittää, vaikka epäonnistumisen todennäköisyys onkin suuri. Naiselle pitää osoittaa, tavalla tai toisella, että on hänestä kiinnostunut nimenomaan SEKSUAALISESSA mielessä. Toisaalta pitää osata olla liian innokkaasti näyttämättä kiinnostustaan. Tässä tämä juuri oikeanlainen tasapainoilu on vaikeaa. Jos kuitenkin on onnistunut tapailemaan jotakuta naista, viimeistään kolmannen tapaamisen yhteydessä pitää tehdä aloite "sänkyyn menosta". Muussa tapauksessa nainen rupeaa epäilemään, että miehestä ei ole panoon, ja tekee suhteesta lopun. Ongelmasi on siis olennaisesti vain se, miten saat kootuksi riittävästi itseluottamusta ollaksesi aloitteellinen. - Huomautan
että kirjoitin yllä olevan otaksuen ketjun aloittajan ajattelevan kohderyhmäkseen noin parikymppiset suhteellisen normaalit naiset. Sopiva taktiikka on tietenkin toinen, jos tavoittelee noin 45 vuoden ikäisiä voimakkaasti estoutuneita ja seksuaalisesti lähes kokemattomia tai peräti "neitsyinä" pysyneitä naisia, jollaisia varten "aspergerinfo" jakelee neuvojaan.
- Infoa_As
Kukin tyylillään iästä riippumatta. Ihmiset ovat yksilöitä, joten ei kukaan voi toiselle antaa sataprosenttista lupausta siitä, että juurii jokin tietty tekniikka parinhaussa toimii.
- selvennystä
Juuri tuolla "aloitteellisuudella" pilaat kaiken. Kukaan ei kiinnostu henkilöstä, joka "aloittelee" väärällä tavalla, olipa kummasta tahansa sukupuolesta kysymys. Minullekin on tullut sekä 20 v nuoremmat sekä vanhemmat ehdottelemaan ihan ystävälliseen sävyyn vaikka mitä, mutta noissa tilanteissa olen lähtenyt yksin kotiin nukkumaan. En voi sietää sellaista. Yastävystyminen tapahtuu pikkuhiljaa pitkän ajan kuluessa, jolloin näkee onko toisesta mihinkään/johonkin parisuhdetta ajatellen. Yhden yön suhteen yököttävät, enkä niitä koskaan ole harrastanut enkä tule harrastamaankaan kuten joku "tavis".
- 46804680
Toinen on sellainen ällöttävä mielistely, jonka läpi näkee hetkessä sekä se, jos toinen ei ole rehellinen vaan taka-ajatukset mielessä ilman sen syvällisempää tarkoitusperää. Koskaan en tahdo, että kukaan tarjoaa minulle esim. juomaa tai ruokaa, jos olen baarissa tai ravintolassa, missä en enää vuosiin olen juurikaan käynyt sattuneista syistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241