Esiintyy eckerö-linen mainoksessa merenneitona vaaleampana. Tummempi on luodolla istuvista oikealla.
Tätä vaaleaa haen - kuka se on, kun on niin tutun näköinen?
Kuka missi?
11
5220
Vastaukset
- Kkdmkksb
Salkkareisy
- Kunhan_kyselen
Siis tarkoitat jotain salatut elämät hahmoa?
- juuuuu_juuuu
Kunhan_kyselen kirjoitti:
Siis tarkoitat jotain salatut elämät hahmoa?
Juu entinen salkkari "tähti"
- Nohands
Se on kyllä aika hottis, onneksi tubessa on hd laatuisena.
- tietoissku
Henna Tanskanen, roolinimi oli Aamu Korhonen
- Kunhan_kyselen
Tulihan se nimikin sieltä........kovin oli niin tutun näköinen.
- rantamökkimies
Nuo merenneidot yleensä ihmetyttää.
Mihinkähän elävien ryhmään ne luokitellaan? Selvästi ovat nisäkkäitä mutta miten sen lisääntymisen alkuunpane eikun laittaminen tapahtuu?
Sillä vaan ajattelin että tuommonen olis kotirannassa mukavampaa katsottavaa kuin uiva anoppi...
- Drawling
Kuka se tumma on? ;)
- HiTec
Tämän minäkin haluan tietää
- poiuytrf
Elina Vehkaoja ja Henna Tanskanen
- Miiiiiieee
Mä haluan tietää kuka se mies on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418