H2O Höyrymoppi

Telkkarimainoksenuhri

Älkää vaan ostako tota höyrymoppia,mä haksahdin ostamaan,laite on ihan lelu,
nailonpää ekan kerran jälkeen käyttökelvoton(sitä voi tapahtua kuulemma niin,sanottiin tvinssiltä) ja varsi tosi hutera ja ikkunoiden pesussa jäi raitoja,eikä koti tuoksunut puhtaalta ja raikkaalta,toisin kuin kunnon pesuaineilla.

7

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palautase

      Palauta se myyjälle heti. Sinulla on kulutajansuojalain mukainen kaupanpurkuoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun tuote on sinulle toimitettu. Ole yhteydessä kuluttajavirastoon tarvittaessa. KKV eli kuluttaja ja kilpailuvirasto hoitaa asian ja neuvoo sinua kirjelmän teossa mikäli 14 vuorokautta mennyt.

    • kukintavallaan

      Hei, itse olen ollut tosi tyytyväinen höyrymoppiin nyt noin puolen vuoden käytön jälkeenkin. Varsi on tosiaan vähän hutera, mutta ihan sen kanssa tulee toimeen. Ikkunoitakin olen pessyt ja ollut suht tyytyväinen, pääasiassa lattiat, keittiön yms tasot ja vessat kylppärit olen sillä puhdistanut. erityisesti pidän siitä, ettei tarvitse kaupassa hakea hajusteettomia pesuaineita ja siivouksen jälkeen koti tuoksuu puhtaalta eikä kemikaaleilta.

    • diipadaii

      Pelletuotteita twins myy. Ostakaa kunnon höyryvehje, maksaa vähintään 200e mutta on hintansa väärti.

    • höryy

      Pitäishän sen hintakin jo sanoo että hyvää ja halpaa ei oo . Jos haluut kunnon laitteen missä n 5v takuun ja missä myös imu siihen pitää satsata n 2 alkava luku ja nollia 3 perään . Koska näillä laitteilla missä ei imua nehän vaan siirtää likaa paikasta A paikkaan b. Ja sohvissahan ne ns pölypunkit on siellä syvemmällä ei auta mitään jos pintakangasta hierot jollain höyrymopilla muutakuin että pintakangas on vähanaikaa ns puhtaampi mutta ne todelliset ongelmat on syvemmällä:

    • pannuton

      Älkää ostako tvinssiltä mitään. Cerafit pannut täyttä potaskaa. ja laskua eivät poista vaikka palautettu on.

    • Motor-Up

      Kaikkea paskaa tekin ostatte humpuukifirmoilta.

    • www.tekstiilipesurit.fi

      Tuolta sain hyvän höyrypesurin. Eikä ollut kovin kallis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe