H2O Höyrymoppi

Telkkarimainoksenuhri

Älkää vaan ostako tota höyrymoppia,mä haksahdin ostamaan,laite on ihan lelu,
nailonpää ekan kerran jälkeen käyttökelvoton(sitä voi tapahtua kuulemma niin,sanottiin tvinssiltä) ja varsi tosi hutera ja ikkunoiden pesussa jäi raitoja,eikä koti tuoksunut puhtaalta ja raikkaalta,toisin kuin kunnon pesuaineilla.

7

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palautase

Palauta se myyjälle heti. Sinulla on kulutajansuojalain mukainen kaupanpurkuoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun tuote on sinulle toimitettu. Ole yhteydessä kuluttajavirastoon tarvittaessa. KKV eli kuluttaja ja kilpailuvirasto hoitaa asian ja neuvoo sinua kirjelmän teossa mikäli 14 vuorokautta mennyt.

• kukintavallaan

Hei, itse olen ollut tosi tyytyväinen höyrymoppiin nyt noin puolen vuoden käytön jälkeenkin. Varsi on tosiaan vähän hutera, mutta ihan sen kanssa tulee toimeen. Ikkunoitakin olen pessyt ja ollut suht tyytyväinen, pääasiassa lattiat, keittiön yms tasot ja vessat kylppärit olen sillä puhdistanut. erityisesti pidän siitä, ettei tarvitse kaupassa hakea hajusteettomia pesuaineita ja siivouksen jälkeen koti tuoksuu puhtaalta eikä kemikaaleilta.

• diipadaii

Pelletuotteita twins myy. Ostakaa kunnon höyryvehje, maksaa vähintään 200e mutta on hintansa väärti.

• höryy

Pitäishän sen hintakin jo sanoo että hyvää ja halpaa ei oo . Jos haluut kunnon laitteen missä n 5v takuun ja missä myös imu siihen pitää satsata n 2 alkava luku ja nollia 3 perään . Koska näillä laitteilla missä ei imua nehän vaan siirtää likaa paikasta A paikkaan b. Ja sohvissahan ne ns pölypunkit on siellä syvemmällä ei auta mitään jos pintakangasta hierot jollain höyrymopilla muutakuin että pintakangas on vähanaikaa ns puhtaampi mutta ne todelliset ongelmat on syvemmällä:

• pannuton

Älkää ostako tvinssiltä mitään. Cerafit pannut täyttä potaskaa. ja laskua eivät poista vaikka palautettu on.

• Motor-Up

Kaikkea paskaa tekin ostatte humpuukifirmoilta.

• www.tekstiilipesurit.fi

Tuolta sain hyvän höyrypesurin. Eikä ollut kovin kallis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      239
      4409
    2. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      17
      4169
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      39
      4011
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      34
      3925
    5. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      165
      3848
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      3822
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      124
      3572
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      2974
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      19
      2915
    10. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      262
      2640
    Aihe