Älkää vaan ostako tota höyrymoppia,mä haksahdin ostamaan,laite on ihan lelu,
nailonpää ekan kerran jälkeen käyttökelvoton(sitä voi tapahtua kuulemma niin,sanottiin tvinssiltä) ja varsi tosi hutera ja ikkunoiden pesussa jäi raitoja,eikä koti tuoksunut puhtaalta ja raikkaalta,toisin kuin kunnon pesuaineilla.
H2O Höyrymoppi
7
201
Vastaukset
- Palautase
Palauta se myyjälle heti. Sinulla on kulutajansuojalain mukainen kaupanpurkuoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun tuote on sinulle toimitettu. Ole yhteydessä kuluttajavirastoon tarvittaessa. KKV eli kuluttaja ja kilpailuvirasto hoitaa asian ja neuvoo sinua kirjelmän teossa mikäli 14 vuorokautta mennyt.
- kukintavallaan
Hei, itse olen ollut tosi tyytyväinen höyrymoppiin nyt noin puolen vuoden käytön jälkeenkin. Varsi on tosiaan vähän hutera, mutta ihan sen kanssa tulee toimeen. Ikkunoitakin olen pessyt ja ollut suht tyytyväinen, pääasiassa lattiat, keittiön yms tasot ja vessat kylppärit olen sillä puhdistanut. erityisesti pidän siitä, ettei tarvitse kaupassa hakea hajusteettomia pesuaineita ja siivouksen jälkeen koti tuoksuu puhtaalta eikä kemikaaleilta.
- diipadaii
Pelletuotteita twins myy. Ostakaa kunnon höyryvehje, maksaa vähintään 200e mutta on hintansa väärti.
- höryy
Pitäishän sen hintakin jo sanoo että hyvää ja halpaa ei oo . Jos haluut kunnon laitteen missä n 5v takuun ja missä myös imu siihen pitää satsata n 2 alkava luku ja nollia 3 perään . Koska näillä laitteilla missä ei imua nehän vaan siirtää likaa paikasta A paikkaan b. Ja sohvissahan ne ns pölypunkit on siellä syvemmällä ei auta mitään jos pintakangasta hierot jollain höyrymopilla muutakuin että pintakangas on vähanaikaa ns puhtaampi mutta ne todelliset ongelmat on syvemmällä:
- pannuton
Älkää ostako tvinssiltä mitään. Cerafit pannut täyttä potaskaa. ja laskua eivät poista vaikka palautettu on.
- Motor-Up
Kaikkea paskaa tekin ostatte humpuukifirmoilta.
www.tekstiilipesurit.fi
Tuolta sain hyvän höyrypesurin. Eikä ollut kovin kallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34852Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743