H2O Höyrymoppi

Telkkarimainoksenuhri

Älkää vaan ostako tota höyrymoppia,mä haksahdin ostamaan,laite on ihan lelu,
nailonpää ekan kerran jälkeen käyttökelvoton(sitä voi tapahtua kuulemma niin,sanottiin tvinssiltä) ja varsi tosi hutera ja ikkunoiden pesussa jäi raitoja,eikä koti tuoksunut puhtaalta ja raikkaalta,toisin kuin kunnon pesuaineilla.

7

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palautase

Palauta se myyjälle heti. Sinulla on kulutajansuojalain mukainen kaupanpurkuoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun tuote on sinulle toimitettu. Ole yhteydessä kuluttajavirastoon tarvittaessa. KKV eli kuluttaja ja kilpailuvirasto hoitaa asian ja neuvoo sinua kirjelmän teossa mikäli 14 vuorokautta mennyt.

• kukintavallaan

Hei, itse olen ollut tosi tyytyväinen höyrymoppiin nyt noin puolen vuoden käytön jälkeenkin. Varsi on tosiaan vähän hutera, mutta ihan sen kanssa tulee toimeen. Ikkunoitakin olen pessyt ja ollut suht tyytyväinen, pääasiassa lattiat, keittiön yms tasot ja vessat kylppärit olen sillä puhdistanut. erityisesti pidän siitä, ettei tarvitse kaupassa hakea hajusteettomia pesuaineita ja siivouksen jälkeen koti tuoksuu puhtaalta eikä kemikaaleilta.

• diipadaii

Pelletuotteita twins myy. Ostakaa kunnon höyryvehje, maksaa vähintään 200e mutta on hintansa väärti.

• höryy

Pitäishän sen hintakin jo sanoo että hyvää ja halpaa ei oo . Jos haluut kunnon laitteen missä n 5v takuun ja missä myös imu siihen pitää satsata n 2 alkava luku ja nollia 3 perään . Koska näillä laitteilla missä ei imua nehän vaan siirtää likaa paikasta A paikkaan b. Ja sohvissahan ne ns pölypunkit on siellä syvemmällä ei auta mitään jos pintakangasta hierot jollain höyrymopilla muutakuin että pintakangas on vähanaikaa ns puhtaampi mutta ne todelliset ongelmat on syvemmällä:

• pannuton

Älkää ostako tvinssiltä mitään. Cerafit pannut täyttä potaskaa. ja laskua eivät poista vaikka palautettu on.

• Motor-Up

Kaikkea paskaa tekin ostatte humpuukifirmoilta.

• www.tekstiilipesurit.fi

Tuolta sain hyvän höyrypesurin. Eikä ollut kovin kallis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe