Taas joku porukka kiertää ihmisten ovilla ja täyttää potilaatikot roskapostilla . Mikä siinä on ettei saa rauhassa kotonaan olla ja kaikenmaailman kaupustelijat pyrkivät osingoille. Tähän samaan ryhmään luen uskontonsatyrkyttäjät.
Uskonnontyrkytys Hartolassa
2
234
Vastaukset
- törkeäätouhua
Minäkin olen ihmetellyt, että miksi ihmeessä tälläinen uskonnon tyrkyttäminen (kaupittelu) yleensä sallitaan??
Omalla kohdallani olen kokenyt tämän tosi häiritseväksi ja aivan raivostuttavaksi, kun vähän väliä oli joku porukka autollaan meidän pihalla tyrkyttämässä uskoaan. Aikani heitä kuuntelin sivistyneesti, mutta viimein minunkin vatini täyttyi ja kehoitin heitä pysymään poissa talouttamme häiritsemästä.
Tiukassa on ollut yritykset tehdä uusia invaasioita huusholliimme uskontoa tyrkyttämään, kehotin laittamaan heitä kortistoonsa, ettei minua tarvitse tulla käännyttämään. Roskapostia sataa edelleen postilaatikkoon, suoraan polttopesään olen ne heittänyt, jatkossa laitan takaisin, että saavat lunastaa postimaksun kera roskapostinsa.
Törkeintä postia oli, kun sain jopa henkilökohtaisen kirjeen erään uskonlahkon jäseneltä, kun olin menettänyt läheisen perheestäni, kirjeessä annettiin ymmärtää, että uskoni tai uskomattomuuteni oli syynä läheiseni kuolemaan. Sanat eivät riitä kertomaan ajatuksiani tuota kirjettä lukiessani!- fghfhshf
Tuosta kirjeestä, jonka sait, voisit jopa tehdä rikosilmoituksen. En tiedä mikä olisi rikosnimike, ehkä "solvaus" tai muu vastaava. Tuskin se johtaisi pidemmälle, mutta ainakin menisi tiedoksi asianomaisille henkilöille, jotka kirjeen ovat lähettäneet ja pistäisi heidät ajattelemaan. Tai enpä tiedä, tuskin uskonlahkolaiset mitään "ajattelevat", he ovat niin aivopestyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa143187Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.122178Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1181802Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101166Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1531063Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501002- 36823
- 54758
- 67711
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30685