Eilen illalla katselin Teemalla alkanutta uutta sarjaa, joka tuntui TOSI hyvältä.
Siinä tyttö juoksi korkokengät kopisten pakoon karannutta vankia, naisen surmaajaa, - ja "jatkuu seuraavassa jaksossa". Jäi pelko puseroon minullekin.
Teema keskiviikko klo 22.00
Dreileben: Kuolemaa parempaa Elokuva
Trilogian alku kertoo siviilipalvelusmiehestä, jonka arki muuttuu uuden romanssin myötä. Samanaikaisesti alueella liikkuu vankikarkuri. O: Christian Petzold 2011. (U) HD
Luitko jo tämän?
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1432263708149
Jos, niin mitä mieltä?
Korkokengät ovat naisen oma vankila
MIELIPITEESI
2
101
Vastaukset 2
- Se_täytyy_muistaa
katsoa , sen nimi on Dreileben. Ainakin viime viikolla se tuli keskiviikkona klo 22 Teemalla.
- Tarkistin-Yle-Areenasta
22.25 Dreileben: Jätä minut rauhaan - ELOKUVA
Trilogian toisen osan keskiössä on rikospsykologi Jo, joka työkomennuksen aikana käy läpi menneitä miesrintamalta asuessaan parhaan ystävänsä luona. O: Dominik Graf 2011.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493