Eilen illalla katselin Teemalla alkanutta uutta sarjaa, joka tuntui TOSI hyvältä.
Siinä tyttö juoksi korkokengät kopisten pakoon karannutta vankia, naisen surmaajaa, - ja "jatkuu seuraavassa jaksossa". Jäi pelko puseroon minullekin.
Teema keskiviikko klo 22.00
Dreileben: Kuolemaa parempaa Elokuva
Trilogian alku kertoo siviilipalvelusmiehestä, jonka arki muuttuu uuden romanssin myötä. Samanaikaisesti alueella liikkuu vankikarkuri. O: Christian Petzold 2011. (U) HD
Luitko jo tämän?
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1432263708149
Jos, niin mitä mieltä?
Korkokengät ovat naisen oma vankila
MIELIPITEESI
2
67
Vastaukset
- Se_täytyy_muistaa
katsoa , sen nimi on Dreileben. Ainakin viime viikolla se tuli keskiviikkona klo 22 Teemalla.
- Tarkistin-Yle-Areenasta
22.25 Dreileben: Jätä minut rauhaan - ELOKUVA
Trilogian toisen osan keskiössä on rikospsykologi Jo, joka työkomennuksen aikana käy läpi menneitä miesrintamalta asuessaan parhaan ystävänsä luona. O: Dominik Graf 2011.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1296020
- 574346
- 582771
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282628Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241351- 271187
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131