Hei rakas-mies

sanojapalstalla

epävarmuus ei sovi sulle.

34

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisellenitämä

      Ei sovi ei! Auttaisit vähän asiassa:).

    • oletkomiettinyt

      Entä jos se ei ole epävarmuutta vaan kylmän laskelmoivaa kissa-hiiri-leikkiä siitä kumpi astuu ensin viivan yli tehden itsestään sen haavoittuvaisemman?

      • oonmiettinyt

        Jostain syystä saan kiksit kylmän laskelmoivista kissa-hiiri-leikeistä. Tosiasiahan on kuitenkin se, että kissa ei ole koskaan haavoittunainen hiirelle koskaan vaan hiiri on aina se haavoittuvainen. Kissalla on etulyöntiasema. Ainoastaan lisämaustetta voi tuoda se, että kissa jahtaa jotain joka ei olekaan hiiri. Ihan teoriassa kuka/ketkä on kissoja ja kuka/ketkä hiiriä tai jotakin hiirtä muistuttavaa?


      • palstallavoidaan
        oonmiettinyt kirjoitti:

        Jostain syystä saan kiksit kylmän laskelmoivista kissa-hiiri-leikeistä. Tosiasiahan on kuitenkin se, että kissa ei ole koskaan haavoittunainen hiirelle koskaan vaan hiiri on aina se haavoittuvainen. Kissalla on etulyöntiasema. Ainoastaan lisämaustetta voi tuoda se, että kissa jahtaa jotain joka ei olekaan hiiri. Ihan teoriassa kuka/ketkä on kissoja ja kuka/ketkä hiiriä tai jotakin hiirtä muistuttavaa?

        Leikitellä kuinka kukin haluaa. Tosielämässä jos teet aloitteen vaikka kaverillisin aikein niin hiiri yleensä perääntyy hyvin nopeasti. Kuvitteelliset kissat muuttuvat pikku pojiksi/tytöiksi.


      • oletkomiettinyt
        oonmiettinyt kirjoitti:

        Jostain syystä saan kiksit kylmän laskelmoivista kissa-hiiri-leikeistä. Tosiasiahan on kuitenkin se, että kissa ei ole koskaan haavoittunainen hiirelle koskaan vaan hiiri on aina se haavoittuvainen. Kissalla on etulyöntiasema. Ainoastaan lisämaustetta voi tuoda se, että kissa jahtaa jotain joka ei olekaan hiiri. Ihan teoriassa kuka/ketkä on kissoja ja kuka/ketkä hiiriä tai jotakin hiirtä muistuttavaa?

        On se kissakin joskus haavoittuvainen. Hiiri käy sopivin väliajoin näyttäytymässä kolostaan, antamatta kissalle näin hetkenkään rauhaa. Kissa sitten toteaa oikean hetken tulleen ja syöksyy lautalattialla kolostaan pilkistävää hiirtä kohti vain liukuakseen suoraan seinään, käpälät täynnä puutikkuja. Kumpi haavoittui? Kaikilla on keinonsa, hiirellä hiiren ja kissalla kissan keinot.


      • olenmiettinyt
        palstallavoidaan kirjoitti:

        Leikitellä kuinka kukin haluaa. Tosielämässä jos teet aloitteen vaikka kaverillisin aikein niin hiiri yleensä perääntyy hyvin nopeasti. Kuvitteelliset kissat muuttuvat pikku pojiksi/tytöiksi.

        Okei, sitten se menee niin että meidän tapauksessa hiiri jahtaa kissaa koska itse en ole perääntyjä.


      • oletkomiettinyt
        oonmiettinyt kirjoitti:

        Jostain syystä saan kiksit kylmän laskelmoivista kissa-hiiri-leikeistä. Tosiasiahan on kuitenkin se, että kissa ei ole koskaan haavoittunainen hiirelle koskaan vaan hiiri on aina se haavoittuvainen. Kissalla on etulyöntiasema. Ainoastaan lisämaustetta voi tuoda se, että kissa jahtaa jotain joka ei olekaan hiiri. Ihan teoriassa kuka/ketkä on kissoja ja kuka/ketkä hiiriä tai jotakin hiirtä muistuttavaa?

        Melkein unohtui. Nainen ketä ajattelen ei ole kissa- eikä hiirieläin. Hän on pupueläin.


      • olenmiettinyt
        oletkomiettinyt kirjoitti:

        On se kissakin joskus haavoittuvainen. Hiiri käy sopivin väliajoin näyttäytymässä kolostaan, antamatta kissalle näin hetkenkään rauhaa. Kissa sitten toteaa oikean hetken tulleen ja syöksyy lautalattialla kolostaan pilkistävää hiirtä kohti vain liukuakseen suoraan seinään, käpälät täynnä puutikkuja. Kumpi haavoittui? Kaikilla on keinonsa, hiirellä hiiren ja kissalla kissan keinot.

        Itseään suuremman metsästäjän saa kellistettyä väsyttämällä sen.


      • olenmiettinyt
        oletkomiettinyt kirjoitti:

        Melkein unohtui. Nainen ketä ajattelen ei ole kissa- eikä hiirieläin. Hän on pupueläin.

        Mikäs itse olet, jos nainen on pupueläin? Minne unohtui kylmä laskelmoivuus?


      • KilttiHiiri

        Missä se viiva on niin voisin astua sen yli, helposti. Kuka viivan takana seisoo. Sehän tässä rassaa eikä mitkään arvojärjestykset.
        Mun viivan voi huoletta ylittää, olen aina empaattinen kunhan on rehellinen.


      • olenmiettinyt
        KilttiHiiri kirjoitti:

        Missä se viiva on niin voisin astua sen yli, helposti. Kuka viivan takana seisoo. Sehän tässä rassaa eikä mitkään arvojärjestykset.
        Mun viivan voi huoletta ylittää, olen aina empaattinen kunhan on rehellinen.

        Ei tässä mistään arvojärjestyksistä ollut kyse. kissa on eläin ja hiiri myös. Minäkin voin viivan helposti ylittää kunhan sen viivan jostain löytäis :) Tuskin ollaan samalla viivalla, hyvä Kilttihiiri.


      • oletkomiettinyt
        olenmiettinyt kirjoitti:

        Mikäs itse olet, jos nainen on pupueläin? Minne unohtui kylmä laskelmoivuus?

        Pupueläin on niin suloinen ja aseistariisuva, että sen kanssa on hankala kyetä olemaan kylmän laskelmoiva. En osaa sanoa mikä eläin olen tai miksi hän minut kokee.


      • olenmiettinyt
        oletkomiettinyt kirjoitti:

        Pupueläin on niin suloinen ja aseistariisuva, että sen kanssa on hankala kyetä olemaan kylmän laskelmoiva. En osaa sanoa mikä eläin olen tai miksi hän minut kokee.

        Eli olet vain epävarma loppujen lopuksi kuitenkin?


      • oletkomiettinyt
        olenmiettinyt kirjoitti:

        Eli olet vain epävarma loppujen lopuksi kuitenkin?

        Tiedän saavani hänet jos teen sen eteen kaikkeni. Sitä en tiedä olisinko minä parasta hänelle. Ehkäpä, en tee asialle mitään juuri siksi jos tiedän olevan tuhoon tuomittua kuitenkin jonkin ajan yhdessäolon jälkeen. Päättele itse onko epävarmuutta vai mitä, ei ole minulle väliä miksi sitä kutsut, noin se vaan on.


      • olenmiettinyt
        oletkomiettinyt kirjoitti:

        Tiedän saavani hänet jos teen sen eteen kaikkeni. Sitä en tiedä olisinko minä parasta hänelle. Ehkäpä, en tee asialle mitään juuri siksi jos tiedän olevan tuhoon tuomittua kuitenkin jonkin ajan yhdessäolon jälkeen. Päättele itse onko epävarmuutta vai mitä, ei ole minulle väliä miksi sitä kutsut, noin se vaan on.

        Miksi se olisi tuhoon tuomittua naisesi kanssa?


      • oletkomiettinyt
        olenmiettinyt kirjoitti:

        Miksi se olisi tuhoon tuomittua naisesi kanssa?

        Minun pitäisi pystyä olemaan vähemmän jääräpäinen. Pystyisin sitä varmasti olemaan hetken, mutta mitään takuita sen olotilan pysyvyydestä ei ole.


      • puskastasivusta
        olenmiettinyt kirjoitti:

        Itseään suuremman metsästäjän saa kellistettyä väsyttämällä sen.

        metsästäjän väsytys? Enpä ole kuullutkaan. Yleensä saalis väsytetään. :D


      • olenmiettinyt
        oletkomiettinyt kirjoitti:

        Minun pitäisi pystyä olemaan vähemmän jääräpäinen. Pystyisin sitä varmasti olemaan hetken, mutta mitään takuita sen olotilan pysyvyydestä ei ole.

        Se on ongelma. Eikä suhteesta tosiaan tule mitään, jos se jääräpäättömyys on vain väliaikaista.


      • olenmiettinyt
        puskastasivusta kirjoitti:

        metsästäjän väsytys? Enpä ole kuullutkaan. Yleensä saalis väsytetään. :D

        Saalis on on piilometsästäjä. Kielii evoluutiosta, eteenpäin kehittyneestä sellaisesta. Tyypillisesti saaliina olevien on jotenkin selvittävä, kahtohan.


      • josnoinon
        oletkomiettinyt kirjoitti:

        Tiedän saavani hänet jos teen sen eteen kaikkeni. Sitä en tiedä olisinko minä parasta hänelle. Ehkäpä, en tee asialle mitään juuri siksi jos tiedän olevan tuhoon tuomittua kuitenkin jonkin ajan yhdessäolon jälkeen. Päättele itse onko epävarmuutta vai mitä, ei ole minulle väliä miksi sitä kutsut, noin se vaan on.

        Mun mielestä tuo on hyvä päätös.


      • oletkomiettinyt
        josnoinon kirjoitti:

        Mun mielestä tuo on hyvä päätös.

        Mutta ei se "hyvä päätös" paljoa vie kaipausta pois kun haluaisi sen toisen lähelle, kosketuksiin, elämään. Ei tunnu hyvältä tuo hyvä päätös. Ristiriitaista, kun kuitenkin ikävöin mielessäni vielä.


      • Sivustakysyn
        oletkomiettinyt kirjoitti:

        Mutta ei se "hyvä päätös" paljoa vie kaipausta pois kun haluaisi sen toisen lähelle, kosketuksiin, elämään. Ei tunnu hyvältä tuo hyvä päätös. Ristiriitaista, kun kuitenkin ikävöin mielessäni vielä.

        Kumpi susta tuntuis kauheammalta ajatukselta, loppuelämä ilman häntä vai loppuelämä hänen kanssaan, vaikka se vaatisikin ehkä ponnisteluja? Kumpaakin vaihtoehtoahan sä et pitemmän päälle voi saada. Vai uskotko, että jonkinlainen välimuoto onnistuisi hänen kanssaan?


      • monesti

        Toinen vain kuvittelee että kyseessä on K-H leikki. Nykyään tosiaan voi Nainen ja Mies olla kavereita. Jos jompikumpi ajattelee kaiken leikiksi ja epäröi niin kannattaa unohtaa.


      • oletkomiettinyt
        Sivustakysyn kirjoitti:

        Kumpi susta tuntuis kauheammalta ajatukselta, loppuelämä ilman häntä vai loppuelämä hänen kanssaan, vaikka se vaatisikin ehkä ponnisteluja? Kumpaakin vaihtoehtoahan sä et pitemmän päälle voi saada. Vai uskotko, että jonkinlainen välimuoto onnistuisi hänen kanssaan?

        Haluaisin hänet, kuten totesinkin. En tiedä riittäisikö mikään määrä ponnisteluja, pystyykö sellaiseen muutokseen mikä olisi tarpeen. Välimuotoja ei ole olemassa tässä tapauksessa. 5 minuuttia hänen kanssaan yhdessä ja tietäisin olevani sen jälkeen taas aivan koukussa ympäri vuorokauden. Joko tai.


      • ennymmärrä

        Miksi et voi olla hyvä tuolle toiselle? Olisiko hän hyvä ja kiltti sinulle? Mikä voi niin pelottaa?


      • Sivustakysyn
        oletkomiettinyt kirjoitti:

        Haluaisin hänet, kuten totesinkin. En tiedä riittäisikö mikään määrä ponnisteluja, pystyykö sellaiseen muutokseen mikä olisi tarpeen. Välimuotoja ei ole olemassa tässä tapauksessa. 5 minuuttia hänen kanssaan yhdessä ja tietäisin olevani sen jälkeen taas aivan koukussa ympäri vuorokauden. Joko tai.

        Suosittelisin keskustelemaan asiasta hänen kanssaan, jos kuitenkin hänet haluaisit. Harvoin ne ongelmat tai esteet niin suuria on, etteikö niitä voisi ylittää, jos molemmilla siihen tahtoa on.


    • eisoviei

      Ei niin :)
      Siks oonkin varma.

      • einiinpäeisoviei

        oot kyllä aika varma. Ootatko, että möykkä loppuu ja tuut esiin sitten?


    • Seköpaistaa

      tänne asti? Jotenkin musta tuntunu että varmuuttakaan ei katsota hyvällä.

      • Sanojapalstalla

        Paistaa paistaa.


    • sattuusekuitenki

      Kenelle sopii epävermuus?
      Varma voi olla omista tunteista.
      Toisen tunteista ei koskaan.

    • h.a.u.k.k.a

      Hei

      Olen haukka, lähden kuin tuulenhenkäys lepopaikaltani, kohoan sinitaivaan laukeuteen, äkisti käännän suunnan ja syöksyn maata kohden, käyn kiinni salamaa satuttavammin, nappaan ennalta katsomani ja kannan pehmein siiveniskuin pilviä päin. Mikä ilo ja onni olisikaan elää - ilman rintaa korventavaa rakkautta. Rakkautta sinuun, kotka! Kunpa edes tulisit myrskytuulen lailla ja tarttuisit kynsilläni ruumiiseeni ja voimakkaalla nokallasi repisit sydämeni irti. Mutta tiedät liian hyvin, että haukkaa et kiinni saa, etkä edes yritä. Viisaat silmäsi tähyävät muualle. Aina.

    • tämä_täältä_tähän

      olen aina ollut epävarma ja tulen sitä olemaan jatkossakin. en vaan voi itselleni mitään , ei sillä että nauttisin tästä , mutta näin se vaan on :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe