Tilasimme tältä firmalta kylpyhuoneeseen kaapistot ja tason. Koko homma oli tehty päin honkia ja tasossa oli näkyviä kuoppia ja rikkoontuneita pintoja ja rakoja joka puolella. Asiasta valitettuamme saimme koko firmalta johtajaa myöten erittäin tylyä käytöstä. Sanoimme että voisitteko korjata tason paremmaksi ja yhden kaapin liukuoven ja sieltä asentaja vaan rupesi puolustelemaan omaa työjälkeä että on se ihan hyvä ja tein minkä osasin työvälineet ovat huonoja ja yms kaikenmaailman selityksiä. Samat puheet toisti firman johtaja ja suunnittelija. Meitä asiakkaita EI kuunneltu yhtään ja firma ei todellakaan osaa asiakaspalvelutyötä tehdäkään. Huoh pitkällisen kädenväännön ja kinastelun jälkeen saimme asentajan vastentahtoisesti tekemään tason kokonaan uudestaan ja saa nähdä mimmoinen tulee. Ja asiakkaana haluan saada erittäin hyvää jälkeä ja minähän se tästä maksaakin, mutta nyt jäi paha maku suuhun tästä firmasta ja saa kyllä olla viimeinen kerta kun täältä enää mitään tilaan!! Sapettaa maksaa lasku huonosta työstä.
Varoitan teitä kaikkia älkää ees harkitko kyseistä firmaa! Eli TrendiKaihdin Kari Pukkila Tampere. Eivät ota vastuuta työstään vaan sälyttävät kaiken asiakkaan syyksi.
T. Pettynyt asiakas
Trendi kaihdin Kari pukkilalta EI kannata tilata!
12
4778
Vastaukset
- Tolkkua
Ihan samanlaisia kokemuksia, en suosittele, härski tyypp, huono työnjälki ja kallisi. On lisäksi ottanut eri vapauden sotkea taloyhtiöitten ilmoitustauluja ilmoituksillaan eikä suostu siivoamaan ja laittaa aina vaan uusia vaikka asiasta huomautellaan.
- Tyytyväinenasiakas
Meillä tämä Trendi Kaihdin on aina toiminut moitteettomasti!! Olen tilannut asuntoihini kymmeniä liukuovikaapistoja sekä erilaisia suihkuseiniä ja verhotankoja.
Aina ollut miellyttävä palvelu ja osaava henkilökunta. - VVVqweerty
Oot varmaan siellä töissä..
Joo ei toimi homma täällä.
- Kuikku
Olis hienoa tietää kuka kirjoiti tuon ensimmäisen ,,jutun,,jotenkin,,tuntuu oudolta,,
Mut selvitetään,,,
😳 kaikkea hyvää
Kari Johannes
V 1972.....valmistus,,ei vielä kaatunut eli joku on onnistunutkin🤔
Valmistettu kaihtimia arviolta yli 400.000 kpl
Liukuovia ,,kaapistoja tuhansia,,,
Tre liukuovitehdas,,,👍Trendi kaihdin 👍...
Palvelemme nyt Hki,,,Tre,,,Jyväskylä,,,Kuopio,,Uusikaupunki,,Turku,,
Tehdas Luopioinen Pirkanmaa - Anonyymi
Hei,
Taas uusi tapaus Trendikaihdin Kari Pukkila!! Liike tampereella Sammonkadulla.
Herra on ensin hyvin ystävällinen ja tekee mittauksia asunnossa. Sen jälkeen sähköpostit ovat hyvin epäselviä ja hintatiedot kirjoitetaan väärin ja selityksiä löytyy. Uusia tarjouksia tulee päivittäin sähköpostilla ja hinnat muuttuvat. Ehtona annetaan et pitää tilata x-päivään mennessä. Kun herra kuuli, että otetaan muitakin tarjouksia muilta firmoilta, tuli hyvin tyly käytös. Trendikaihtimen tarjous eroaa muista huikeasti monta sataa euroa enemmän ja kyseessä ihan samat tuotteet eri firmoilta. Onko oikeasti näin, et kukaan muu ei tee niin hyvää jälkeä kuin tämä firma ja heillä on mahdollisuus pyytää useita satoja euroja enemmän samasta työstä... En vain usko. Mutta käytös tällä sisustussuunnittelija Kari Pukkilalla olisi hyvä oppia uudelleen ja malttaa mieltä... En todellakaan suosittele tätä firmaa kenellekään!!! On muitakin ja kilpailu on vain kovaa nykyään alalla millä tahansa. - Anonyymi
Oma kokemus tästä firmasta on kyllä huikean timanttinen. Asuntosijoittajana olen vaatinut deluxe-tason ratkaisuja kiinteistöihini ja tältä kioskilta olen sen kyllä saanut! Karismaattinen ja huolellinen palvelu!
- Anonyymi
Kyllä nykyään on ihmisiltä järki ja suhteellisuuden taju kadonnut. Hulluja pääosin..
- Anonyymi
Onpa kitkerää puhetta ?
- Anonyymi
Kari Pukkilan piti tulla meille suunnittelukäynnille yksi lauantai, hän itse ehdotti sitä aikaa meille. Odotimme puoli tuntia ja soitimme perään onko tulossa, ei vastannut. Eikä ole palannut asiaan. Eipä tulla mitään Trendikaihtimelta hankkimaan.
- Anonyymi
Mua harmittaa... moneen päivään ei kodissani ole tehty mitään, nyt on perjantai, maanantaina remonttimiehet olivat hommissa, jopa iltakuuden jälkeen, sittemmin ei, remonttu alkoi pääsiäisen jälkeen keskiviikkona... eli kuukausi on vierähtänyt... kävin eilen katsomassa mikä tilanne, ja kas, olohuoneen katto maalaamatta... eteisen kattoa ei oltu edes pohjustettu... ja kuitenkin sanoivat että loppusiivous on tekemättä... ja rosetit, vanhat siis, vielä katossa, eli poistamatta, keittiössä oli uusi rosetti kun olimme itse poistaneet vanhan rosetin... keittiö näytti valmiilta, nyt en muista oliko kattolistat laitettu, mut tämä että loppusiivous tekemättä-kommentti, vaikka noin paljon on tekemättä, ihmetyttää, ja se että päiväkausiin ei ole tehty mitään, ymmärrän että lakan pitää antaa kuivua, mut haloo, ei noin kauan...
- Anonyymi
Firmassa, tuotteissa ja ulkopuolisissa asentajissa ei ole mitään vikaa. Tässä kyseisessä kauppamiehessä sen sijaan on paljonkin parantamisen varaan. Tästä syystä ei tarvitse jatkossa täältä tilata mitään.
- Anonyymi
Mulla ihan samanlainen kokemus. Kun valitin toimituksessa olevasta virheestä, käytös muuttui järkyttävän huonoksi. En tilaa täältä enää koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882